AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
201Cevap
Boğazımda bir şey kaldığında hep vuruyorlar ya :D :) :D
:-)
soru erkekler içinde geçerli mi diycektimki başka anlamdaymış :D vuruldum ama sonra o hançeri çıkartıp vuranın biyerine soktum :p
evet lisedeyken arkadaşım (!) kavgada arkamdan saldırmış dayak yememe sebep olmuştu her türlü sırtından vurulma işte..
canimi emanet edecek kadar guvendigim bir kac kisi var şükürler olsun bir an suphe duymam onlardan hic oyle birsey yasamadim
bu devirde kimseye güvenme, anneni babana emanet edersin, geldiğinde " sana bir sürprizimiz var, kardeşin olacak " der.
Devir o derece vahim.
6 yıl önce aileden biri bizi dolandırmıştı is kurmak bahanesiyle ne arayan var ne soran gerisini siz düşünün.
Olmaz mi! Tabii ki oldu. Arkadan vurmak ne kelime, vurmadik yer birakmadi sagolsun dost dediklerim..:)
göz yanılsaması mıdır, sitenin saçma konularından mıdır, nedir..
bir ara soruyu
"hiç arkadan vurdurdunuz mu" diye okudum.
yillardair arkamdan vuran cok oldu en sonunda hepsini cikardim hayatimdam simdi rahatim
İyi yol bulmuşsun :)
hüzünlendirdin yine.. off
https://www.youtube.com/watch?v=NebtkDYREzMEn başta baba kazığı
Ardına anne
Ardına akraba
Ardına arkadaş
Ardına sevgili kazıkları.
Yaşıyomusun?
yaşıyorum ama kazıkların bıraktığı iyileşmeyen yaralarla yarım yamalak..
Ama yaşıyorum...
Evet. Yolda Giderken Bile Sırtımdan Vuruyorlar. Kimseye Sırtını Dönmeyeceksin.
Tobe bismillah cemil ipekcimiyiz bacim biz o nasil sual ole -_-
Oo çok yaşadık o durumu, insan evladı rahat dururmu hiç
kardeşim dediğim insan tarafından arkamdan yaptıklarını sonradan öğrendim
Soruyu bende ilk öyle anladım yani cinsel olarak...
Sevgilisi-Eşi tarafından cinsellik esnasında Habersiz Arkadan dürtme zorla ilişki anlamında :)
askerdeyken aldatılmak ve ortağı tarafından dolandırılmak bunlara dahilse; evet :D
Evet oldu.
Arkamdan vurulmusa döndüm. Aman tanrim didim! :(
Herkesin başına gelmiştir tabiki ama ben kolay kolay yıkılmam. Takmam.
Ablam şikayet ederken gicikligina yapmadığı şeyi söyler o sayılır mi
offfffffffff bende neler var neler kankiş hepimize yeter yani bendeki ihanetler
bi'şarkı sözü vardı
"sana güneş hep arkandan vurmuş " diye direk bu geldi aklıma
Kimseye güvenilmeyecegini öyle öğrendik.. İhanet diye bir şey varmış o da çok acıymış...
Evet vuruldum. Kardeşim bir keresinde taş atmıştı asDffds
Ihanet demeyelim ama arkadas dedigim kisi sirtimdan vurdu
benim mi içim fesat cinsellik sorusu sordun sandım tam sövmeye başlıyordum :D
İyi kurtuldum desene :D
Baktımı anlarım insanın gözünden kişiliğini arkamdan vuramadılar ondan ama göz göre göre ayıpları olmadı değil
Cok yanlis bir sori sormussun
Soru şu olmaliydi
Hic sirtinizdan vurmayan insanlarla karsilastiniz mi? :))) .)
Biz seni anladık gurbetçi sıkınti yok o ihanetlerde olmasa hayatın bize kazıdıgı dersleri nerden alacaktk
tr vatandaşı olmadığım için değil, türkçeyi iyi şekilde konusamadiğim için yazicaktin :)
Türkçeyu iyi konuşamamda Tr vatandaşı olmadğım için
kiyamam tamam birsey demiyorum :)
Okadar çok dost bildiklerim tarafından aldatıldımki sayısını bile unuttum ve eski dostlarımın menfaat uğruna yanımda olduklarını anlayınca hepsini defterimden sildim... menfaatsiz bir dünya daha güzel...
Bende yurtdışın da yaşıyorum bir şey yazarken çok düşünüyorum bir kelime cümlenin tamamını bozabilir.
Soruyu okuyunva " amacı tam olarak ne" diye iç geçiren sadece ben miyim?
Merak ediyorum sadece her kesin başına gelirmi böyle şeyler yoksa illah sorunları benlemi die
illah?
Saymakla bitmez ki insana ne gelirse akrabasindan geliyor
Akraba? Herkesten gele bilir bence
En cok akrabadan gördugum icin kendi yorumum yani
Allah yardımcın olsun
Amin cümlemizin ama sonuclari cok kotu bitti tabiki :)
Kimin açısından?
Onlar acisindan :)
İyiymis bunu beyendim :)
Tsk ederim #)
yakın bir arkadaşım sevgilimden ayrılmamı fırsat bilip ona çıkma teklifi etmişti. Hiç unutmam bu şerefsizliği.
Vurulmadım :) ama vurmaya çalışanı yakalarsam affetmem ;)
vurulmayan yoktur vurulmadım diyeninde haberi yoktur :)
duyuyorum da arkamdan konuşanlar varmış. sorun yok arkamda kalmaya devam etsinler
vay süper laf :D
yazdıklarından daha fazlası oldu ama sıkıntı yok. :) herkez ektiğini biçer :)
en yakın arkadaşım mt2 çarımı çalmıştı beraber çalana ana avrat sövmüştük bide :)
valla vuruldummu vurulmadimmj bilemicem ama benzer bisi yasadim
Aman aman olmadi olmazda inşallah katil olmaya niyetim yok :)
Ben arkadaşımı korumak için kavga etmiştim beni sattı Karşıdan oldu gene dövdük ama ))
:) Bu sitede erkekler bir kız nefes aldı diye tahrik oluyor. Sen ne soruyorsun öyle.
Darbe yedikce insanlari ogreniyorsun ama öyle cok darbe olmadi tabii orda seviyede
Evet.
Dost dediğin kalbini soymuş
Halimiz duman
Yüzüme karşı söyleyemeyecekleri şeyleri arkamdan yaptılar.
Valla knks hamd olsun şükürler olsun tek ailem koymadı aman tövbelere olsuuun
Hiç okadar acemi olamadım. Herkesi yakınımda tutmam. Tutuğumuda iyi tanırım. Kimseye boşyere güvenmiceksin kızım çocukluk bunlar
Evet malesef. ve genelde dost dediklerim tarafından ben de sırtımdan vurulanlar arasında yerimi aldım :)
Dostum degilde sevgilim tarafından ihanet edilmistim
Arkadan vurulmayanlar daha hayata baslamamıştır bile
Ya ortaokul ya lise ya da üniversitededir henüz
Tabi bu okullarda tek tük vurulan vardır
bir tane or*spu cocugu bir arkadaşım vardı ben çok yakin davrandim ama o annesi güzel sevgilimi ayartmisti
Evet kardeşim dedidiğim kişiler hep yapanlar, arkamdan iş çevirenler insanlara iyilik yaramıyor.
her sene yeni insanlar yeni ihanetler :) olmayınca bünye şaşırıyor :) alıştı sonuçta
En kralını yedim omrumun 8 senesini verdigim arkadasim agzima s. cti
Hayata kaybetmek için geldik, En son hayatımızı kaybedip gidicez buralardan.. Takmayın..
Ula başlığa bak matrak insanlarız harbiden ya ahahsh😅
Evet ama artık hayır. İnsan sarrafı oldum. Arkadan vuracak adamı yanıma yaklaştırmıyorum bile
Allah etmesin bu yaşımıza kadar namusumuzla yaşadık :)