- - izin alınmıştır @inciitanesiii
- hem sırtınızdan vurulsanız ölürsünüz oğlum 🤦🏻♂️


Sırtımız açık kanks. Vurmak isteyen vurabilir. Ama güçlüyüz, totumuze güvenmesek açıkta bırakmazdık. Dolayısıyla çok koymuyor. İnsanı zaten her an kelek atacak bir varlık olarak gördüğümden sövüp geçiyorum. Sırtımızı komple açmamıza rağmen vurmayacağını düşündüğümüz insanlarla yola devam.
Cevap
12Cevap
Bu ne güzel bir hain böyle 😀😀her sırtımızdan vuran böyle olsa hshshsfjj
Bende beni övüyor sandım 🫣 kendisini öpüyormuş 🤣
🤪tabi kendimi övecem jsjsje
Püüüü sana 😳
Evet sırtımda yer kalmadı hatta
Yok ya bizi hep göğsümüzden vurdular 😃
İhanet eden kendine eder bence
Senin gibi bir tipsizin peşinden koştuğuna göre bu kız mağarada yasıyor
Öyle deme komşu 🐻p olmuyor mu 😂
Birisini en kolay vurmanın yolu arkasında olmaktır, kimseyi arkamıza almadık yalnızca kendimize güvendik.
En çokta sevdiklerimiz kıyar bize. Bu yüzden kimseye güvenim yok.
Vuruldum :D cesareti olmayanlar arkanı dönmeni bekler.
Hı hııı bıçak iziyle dolu 😅
Nasıl hayatta kaldın 🤦🏻♂️😂
Evde bıçak kalmamış sırtımdakilerden kullanayım bir tane
Hainleri aramakla değil gelip kendileri buluyor seni
Arkamı çok kollayan biriyim ama maalesef oldu :(
Tabiki kurtulamadım ki vurulmuş oldum
En çok da onlar vurdu
Çok vuruldum. Artık dersimi aldım.
Hemde kaç kere
Çok 🙄
benim jeton geç düştü, anlasaydim bn yapardim ama bnde delirttim biraz dimi? Ahahah iyi olmuş iyi yapmış inci hnm
Yaşamıyorsam vardır bir şey 😂
Hee sen baya geç anladın 🤦🏻♂️😂
He geç anladım
Bu kadar çok hesabının doğacağını düşünemedim 😉
dondurulacagini
Ne yapalım doğurup sokağa salıyorlar biz uğraşıyoruz 🤦🏻♂️😂
Kahraman mısın sen?
Hee bilmiyor musun 🤦🏻♂️
Bilmiyodum
Öğrenmiş oldun 🙃
Evet..
Bu ne la
Vuruldum bir kerecik
Vurulmadım.
Vurdumda vuruldum da
Vurulduk.
Olmuştur.
vuruldum ama acımadı
😂😂 ban ban ban
Vurulmadım
Çok vurulduk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?