
“Çoğunluk haklıdır.” sözü sizce yanlış mı?
Onlarla anlaşamadığınızı görünce; haksız mı, yoksa yalnız mı olduğunuzu anladınız?

“Çoğunluk haklıdır.” sözü sizce yanlış mı?
Onlarla anlaşamadığınızı görünce; haksız mı, yoksa yalnız mı olduğunuzu anladınız?
Kendimde bulduğum hatalar da var. Çok fazla insanlara güveniyorum ve değer veriyorum. Tabii karşı tarafında hataları var. İkisini ayırt edebiliyorum. İğneyi başkasına çoğaltıldı kendine batır demişler ya. Ben hatalarımı görmeden yapmıyorum görüyorum özellikle. Zaten karşıdakiler de söylüyorlar ne yaptığımı. İncelediğimde kendimi haklı olduklarını görüyorum.
Ya herkesle anlaşmaya çalışırım cocukla cocukla gençle genç oluyorum iletişime acik biriyim sorun ne halledelim dediğim halde o hâlâ beni soru işaretleriyle bırakıyorsa sorun ben değilim tamamen onunla alakalı bazen bazı insanlari oldukları gibi birakmaliyiz sorun biz değiliz
Kendimde buldum zira ben anlatamamışımdır diye düşünürüm.. Hani bir kere anlatırım olmaz, ikinciyide anlamıyorsa vardır bende bi sorun derim ve bir kez daha anlatma gereğinde bulunmam.. Belkide aynı lügatı kullanmıyoruz, bu da olabilir 🙃
Hata yapmak bizim en doğal halimiz önemli olan o hatayı güzel bi anıya ve tecrübeye çevirmek o zaman sorun olmuyo evet 😀
Çokça mercii efenimm😇
Bu değişiyor aslında. Neden anlaşamadığım da önemli. Benim hatalarım da olmuştur elbet ama genel olarak uyumlu biriyim. Mesafem var sadece, kendimi sınırımı korumak, üzülüp kırılmamak için
Anlaşmazlıklar her zaman insanın karşılaşabileceği durumlar arasında. “Çoğunluk haklıdır” sözü ise genellikle sorgulanabilir bir genelleme. Farklılıkların doğal olduğunu kabul etmek önemli. Haksızlık hissi mi yoksa yalnızlık mı düşündüğünde, biraz da olaya nereden baktığın belirleyici aslında. Belki burada asıl ihtiyaç, hem kendine hem karşı tarafa empati yapabilme cesaretini göstermek. İnsanlar arasında dengeyi bulmak bazen sabırla oluyor. 🌟
Cevap
14Cevap
Hata aramadım herkesle düşüncelerim fikirlerim aynı olamaz enerjisel olarak zihnen uyum yakaladığım insan sayısı az. Bence bu tamamen sürüye uygun olmamamla alakalı.
Benimle anlaşamayan intihar etsin sjfj
🤪
sorun onlarda
Kendimde buldum. Ben herkesle çok kolay anlaşırım. Bunda sorun yok. Ama bazen kendimi bu uğurda çok yıprattığımı görünce "dur helee daa. Kendini yıprataysun poşi poşina haaa. Oyyy cüzelimmm benummm" diyip konuyu kapatıyorum. Hayatı da karşı tarafa atıp, mis gibi uyuyorum. Herkes kendi hatasından sorumlu olsun hele bi zahmet 😅
Açıkçası önce ben kendi yaptığım şeye bakarım ve sonra karşımdaki insanın davranışlarına bakar bunu ölçüp tartarım acaba sorun nerde diye genelde hep sorunu karşı tarafta bulmuşumdur..
Kendi özeleştirimi yaparım muhakkak. Önyargılar ile yaklaşmamışsam sorunun kimde olduğunu çözümleyebilirim. Baktım hiçbir türlü olmuyor uzaklaşırım. Herkes herkesle anlaşabilir diye bir kaide yok. O kişinin hayatından çıkarak da anlaşma sağlayabiliriz.
Ben haklıyken haklıyımdır
Yanılıyorsam haklı olabilirim
Ama yinede haklıyım
Çünkü yanılabilirimde
Çok üzgünüm çünkü yanlıyor olabilirim
Yanılabilirim ama Haklıyım.
Anlaşıldı mı?😂
Bazen kimsede aramıyorum, sadece aynı dili konuşmadığımızı, ortak bir noktamız olmadığını düşünüyorum o kadar.
İnsanlarla anlaşmanın genelinde alttan alma ya da emek var bunları her insan yapamıyor bence hata yok sistem komple bozuk insanlar da çok zor anlaşabilmek için o uyumu yakalamaya çalışmak da
Anlaşmak bir enerjiden ve uyumadan geçer. yani kendimizle alakalı değil , enerjimiz ikimize de yazıyorsa hiç birşeye gerek olmaz.
Artı gitmemis ya yaa ama neyse su kısımda artı yazıyor ikimize de artı diye gidiyordu
Anladığına sevdindim (Handsome) 😄💙👑
Şeyi bile yazamamısım şimdi fark ettim 😄 bende çok dalginim sevindim bile gitmemiş off.( Neyse sen yabancı değilsin 😁☺️🙈💙
Ayy ayyyy birde çok incee 😃💙
Ricallarrr 💙
Sıkıntı hem bende hem onlarda
Onlar bana göre bir insan değil> sıkıntı onlar
Benim standartlarım bunlar> sıkıntı bende😂😂😂
Dış sesim ve iç sesim farklı cevaplar veriyor
Maalesef ondan sen daha afilli havali söyledin işte 😅
Neden hata arayayım ki.. aynı dili konuşamıyoruz aynı yöne bakmıyoruz diye düşünürüm
Kendimde eksik varsa düzeltirim, yoksa geçerim kuzen
Hata yok ortada normali olması gereken bu, herkesle anlaşan insan sinsi gelir bana
Kendimde çünkü onlara vakit ayırarak büyük bir hata yapmışımm
Bazen karşımdakinde, bazen de kendimde saygısızlık yapanı alınmasın diye sustuğumu fark ediyorum. Oysa çoktan silmem gereken kişiyi, düzelir diye hala hayatımda tutduğumda oldu.
İkisinide yaşadım içimde düşünce bakımından, sonuç olarak ben de insanım belli bir kanıya karar veremeden konuyu kapatmıştım
Neden anlaşamadığıma göre değişir. Direkt olarak hata bendedir veya onlardadır diyemem. Bu çok keskin bir görüş olur
Belirli kriterlerin var onları karşı tarafta görürsem direk ilişkimi keserim onlar haricinde kendimi de sorgularım.
Benimle insanca konuşan herkesle anlaşırım, arkadan havlayan köpeklere bir şey yapamıyoruz
Hep hatayı daha çok kendimde ararım… benim derdim kendimle… kendime daha acımasızım…
insanlarla anlaşırım. genelde ama. çabuk sıkılırım. ve kizarim kendime
Kendimi suçlamayi bıraktım artık herkes canının istediği gibi görüyor
Hatayı kendimde değil haritada buldum
bu iğrenç espri ile gecenizi mahvettiğim için özür dilerim
Hiç kimseyle anlaşamazsam hata veya yanlış bendedir ancak anlastığım kişiler varsa sorgularım durumu.
Onlarda sıkıntı var bilerek tahrik ediyorlar illa gel kaos yaşa benimle diyorlar ay yine sinirlerim bozuldu şu an
Kimsede bir şey bulmuyorum ya , hayatımın herkes kendince haklı evresine gectim
Ben salıyorummm baktım anlamıyor bişi demiyorum artık
Meğer herkes kendi duygusuna göre hareket ediyormuş bunu anladığım günden beri banane diyorum
Anlaşamayınca ne haksız ne de yalnız olduğumu, sadece farklı düşündüğümü anladım.
Önce kendime sorarım birini suçlamam hemen
Kendimi de eleştiririm
Herkesle iyi anlaşırım
Hata aramadım mesafe koydum
Ben de hata olmaz
Ben hiçbir zaman haksız çıkmam
Çoğu zaman kendimde jsj
Kısmen kendimde bazen karşıda
Bazen hata ben de bazen de onlarda
Kimseye kolay kolay hata yapmam
Bazen kendimde bazen onlarda
Genelde onlarda
Kendimde... İletişimde sıfırım ya
Kendimde
Onlarda buluyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?