Bazen hayat şartları bir şeylere katlanmak zorunda bırakabiliyor. Bu durum geçici ise elbette tahammül edilebilir ama uzun vadede ruh sağlığını etkilememesi biraz zordur.

Sizin böyle tatsız deneyimleriniz oldu mu?
Bazen hayat şartları bir şeylere katlanmak zorunda bırakabiliyor. Bu durum geçici ise elbette tahammül edilebilir ama uzun vadede ruh sağlığını etkilememesi biraz zordur.

Sizin böyle tatsız deneyimleriniz oldu mu?
Yaşamak demeyeyim ama vakit geçirmek durumunda kalabiliyor insan. En başta aile sorunları yaşayanlarda mevcut bu ben burayı geçiyorum bende bu sorun yok. Okul işte hoşnut olmadığımız insanlarla vakit geçirmek zorunda kalabiliyoruz. İş yaşamında bizden üst konumda olan birinin tavırlarından hoşlanmasak bile dinlemek durumunda kalabiliyoruz gibi😌
Toxik insanlardan uzak durmak gerekiyor. Adı üstünde zehir. Olmadı bir müddet nefesini tutup o spreyi tamamlamak gerekiyor.
ama sevdiklerinse onları iyileştirmen gerekiyor
Teşekkürler Barbie kız💕
Ricalar 🌺
Anlasamadigim. insanla yasamayi bırak aynı yerde nefes almam
Alırsın alırsın aldırırlar qjsjskdkfkfkflf
Kim bana bunu sence aldirabilir Barbie düşün bakım beni tanıdın kadariyla bana aldirabilirlermi 😌
Seni tanımıyorum ama ikna oldum tamam ajskxkdkdkfkfkf
Tanirsin ilerde iyice ikna olma tanı ikna ol 😂
Tanımadan ikna ettin işte aaaa daha ne be Jskxkdkfkckckckck
Tanımadan ikna ettim bak sen anlaşamadı insanlami yasiyosun yoksa sen 😂
Püskevitli pasta yaptım yer misin akskdkfkfkfkckckckck
Nasıl ama at bakcam fotosunu koy konuyu değiştirmenede ayrı hayran kaldım 😂
Ay gözün kalmasın sonra 😂😂😂😂
Gözüm kalmaz çünkü aram yok onlarla at bakcam
Beklemede kal 😎
İyi yaptinda bekliyorum yoksa daha yapmadınmi sen
Yapıyorum şu an nolmuş yani ajsjsjdkdkdkfof
Tamam yap bana at not vercem 😂
Bu pastayı görünce canın çekecek gözün kalacak püskevitli diyip geçme elimin değdiği yer çöl olsa kır bahçesine dönüşür övünmek gibi olmasın ahahahshsshsjdjdjfkfkfkflfk
Bak sen gorcem sen yap at bakım bana ciddi tarafsız solicem 😂
Sen kimin tarafındansın bu önemli akskskxkdkdkdkc
Senin tarafından 😂 ne zaman bitcek pasta bakim
Dataaammm https://hizliresim.com/7df1rom
Güzel beğendim işi biliyorsun sen 😂
Püskevitle tencerenin dibini sıyırdım bence en güzel kısmı bu ahahshshsjsjsjs
O nasıl oluyor 😂
Bisküviyi alıyorsun tencerenin dibinde kalan pudingi bir güzel sıyırıp hoop yiyorsun. Ağzın burnun biraz puding olabilir bu işlem sırasında ama olsundu ajsjsjdıdkdkfkf
Görmem lazım hahah oldumu burnun ağzın çikolata 😂
Tskrler Barbie🌹
Cevap
15Cevap
Kaldım maalesef... ama bir gün kurtulacağım.
Anlaşamadığım biriyle dip dibe çalışıyorduk olayı çözdüm 😂
Nasıl çözdün imha etmedin inş ajskdkdkfkfkfkf
İmha sayılmaz ama artık çok sessiz bir ortamım var 😂
Tam bir çözüm insanı tebrik ederim ajsjsjdjdjd
Öyle huzurluyumki çalışırken 😂
Evet böyle tatsız, tuzsuz deneyimlerim var hâlâ devam etmekte. Nasip bir gün biz de tahammül edilemez oluruz belki.
Dimi ya demek ki biraz bezdirme politikası lazımm ajsjsjdkdkfkfkf
Sabrımızın taşımı bizi tahammülsüz birisi yapacak. Merak ediyorum bardağı taşıran son damla nerden gelecek 😁
Bardak taşsa da yine değişen bişey olmuyor bazen işte o sıkıntılı
Bence tam taşıp bizi yeterince silkelemiyor. Bu kadar durgunluk alenen kendi kişiliğimize yaptığımız bir darbe ve her darbe de iç savaş çıkar genellikle kazanan içeriden birileri olur. Biz kendimize darbe yapsak da yine kendimizi biz kurtaracağız.
Bunun farkındayım ama çok ama var be :))
Göz açıp kapayana kadar geçsin kolaylıkla, hayırlısıyla, acelece ömür yerinde durmuyor hevesimiz varken olsun ne olacaksa :d
Amiiin çok amin birbirimizi iyi anladık aynı dertlerden muzdaribiz galiba :)))
Aynı olmasa da yakın dertler sanırım
Allah benı bu duruma düşürmesin amin amin amin
Hatim edeceksin az kaldı ahahahahah
Ben hafta içleri sevmediğim insanlarla kursta kalıyorum var mı arttıran
Eski yurdumdaki oda arkadaşlarımla bir süre beraber kalmak zorundaydım. Sonra değişti zaten.
Belli bir süre için evet kalmıştım ama kurtulmam uzun sürmedi
Maalesef ki, bazen iş hayatında buna mecbur kalınabiliyor...
son bir yıldan beri maruz kalıyorum ama geçici diye kendimi avutup zevk almaya bakıyorum, umarım kader oyun oynamaz
Kalmaz olur muyum kaldım hiç sevmediğim özellikleri itinayla nüfusuna almış biriyle 1 yıl kaldım ve sonunda bende onun gibi oldum 😂
Boynuz kulağı geçermiş akskskdk
"Üzüm üzüme baka baka kararır" bu daha uygun olurdu boynuz kulağı geçer pek olmadı ama huysuzluk yapmayacağım 😀
Doğru senin atasözü çok daha uygun durdu ahahahahahahaha
Dikkatli ve özenli biriyimdir. Durumun vahimliğini anlayabilirsin, beraber kaldığım insan dikkatsiz, patavatsız ve çok pisti.
Dip not: Şu an pis ve patavatsız değilim 😂
O yüzden delirdik.
Tertemiz ajsjdjdkdkf
Ben hiçbir şey yapmak zorunda değilim hemen orayı terk ederim
Evet eski eşimle yaşamak zorunda kaldım
evet kısa bi dönem öyle bir şey olmuştu
Tabiki zorunda kaldım
Askerlikte evet 😃
Doğduğumdan beri kaldım
Anlaşamadığım insanla yaşamıyorum
Bazen. Eskiden.
Onun adına aile deniyor
Zamaninda evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?