ՏҽӀɑʍ ♡
Belki bizim ağzımıza yakışmıyor ama gittiği yere cuk oturuyor.

Şarkı çok güzel ha bizum oralardan 💚🤍
ՏҽӀɑʍ ♡
Belki bizim ağzımıza yakışmıyor ama gittiği yere cuk oturuyor.

Şarkı çok güzel ha bizum oralardan 💚🤍
Çok fazla küfür eden birisi değilim. Kendimi ifade etmekte zorlandığım zamanlarda çaresiz kaldığım zamanlarda küfür ederim genelde. He birde sinirlendiğim zamanlarda
İyi ki çok değilmiş djfj
Kolay kolay kendimi ifade etmekte zorlanmam aynı şekilde çaresiz kaldığım durumlarda azdır. Bunlar spesifik olaylar doğrultusunda ortaya çıkan şeyler. Sinirlenme konusuna gelince o anki ruh halime göre değişir çevreme insanlara baktığımda çok fazla küfür etmiyorum. Şöyle örnek vereyim çalıştığım yerde geçenlerde küfür etmiştim küfrü abide duydu 2 yıldır burdayım ilk defa ağzından küfür duydum dedi
Vay be ouzz
Hiçbir cinsiyete küfür yakışmaz ama biz kadınlarda biraz daha eğreti duruyor bence, günlük hayatımda küfür eden biri değilim aslında a ne kibar hanımefendi gibi iltifatlar alsamsa fakat atarlı giderli bir yanım da vardır 😅 kibar olmak önceliğim olsa da bazen insanın sabrı taşıyor ve çok ağır olmasa da ufak bir küfürle cümlenin gücü tamamlanmış gibi hissediyorum. Arada da edelim yahu, kurban olsunlar jsjs
Çokta tatlı duruyor ya :D ben küfür edince gülmeye başlıyorlar 😕
Bana da gülüyorlar baskılayarak söylüyormuşum bazı harfleri, tatlıyız demek ki ondan gülüyorlar😄🙃
Tabii bağımlısı oluyorlar adeta :D
hshshs devam o halde🥹
Hıhım bir deşarj olmuyorum değil ayrıca 🧌
evet kesinlikle😌
Yapıyorum. Bana bunu en fazla yaşatan şey trafik.
Dün geçiş üstünlüğü bende olduğu halde bana yol vermeyip kendisi de geçemeyip beni bekleten bir dangoza tam sövmek üzere ağzımı açtım ama hanımefendi kişiliğime yakıştıramayıp geri kapattım 🤦♀️
Türkiyede geçiş üstünlüğü diye bir kavram mı var trafikte sjfjsj
Ahaha Hindistan'daki kavşaklar geldi bir an gözümün önüne. Beterin beteri var deyip kaçayım 😂
Doğru djjs
Zaten etmiyorum çok nadir. Büyük haksızlık hukuksuzluk görmem lazım onda bile ağır konuşmam. Bir insan seviyeli tartışamıyorsa yahut olaylara tepkisini sürekli bu şekilde veriyorsa ya aşırı sinirli bir tiptir ya da beceriksizdir. İkisi de insana kaybettirir. Onun yerine pis bir sırıtış ve addition olarak bir sakız bile yeterli olabilir. İğneleyici kinayeli konuşmak daha hoş.
Küfürsüz bir hayat aslında mümkün ama çoğumuz için biraz iddialı bir hedef olabilir 😊. Bazen öfke ya da heyecan anında dilimize dolanıyor. Yine de küfür dışı ifadelerle kendini ifade etmek hem ilişkileri hem de kişisel duruşunu daha güçlü kılar. 🌟 Düşünsene, etkili kelimelerle söylemek istediklerini anlatırken etrafındaki herkes sana hayran kalıyor!
Hayatın güzelliğini ve huzurunu artırmak için biraz tolere etmek ve farklı kelimeler bulmak harika olabilir. 💫
Cevap
55Cevap
Hayır yapamam nasıl yapayım yaa, bırakırsamda böyle olurum en fazla :D
Ahahahahah :D ölmüşlerimin ölüsünü öpmeye kalkarsan jsdj
Öyle bir yuva yapmış küfür jsdj
Hiçbir fırsatı kaçırmadığını anlıyoruz carvelss
Yapıyorum küfür etmeyi edilmesini de sevmem şartlar zorlanınca da ağır olmayanlar çıkıyor bazen dilden 😅
Ağır olmayanlar :D örnek isteriz djfj
Oha çok ağır skfj
Yok küfürsüz yapamam gözümde bile canlandıramadım...😀
Helal djfj
Yapamam şiddet eğilimim artar 🤣
Vur kır parçala djdk
Aynen öyle bir şey olurum🤣
Uzun zamandır küfürsüz yaşıyorum. 🤣
Yaşadığını sanıyorsun sadece
Küfür bir sanattır o sanatı en iyi rica eden en iyi komedyendir
Araştır bunu divanı lügat-ı Türk dahi yeri var
Sartlara bağlı laz kızı mesela böyle bir teklif gelirse 😏😅
https://youtube.com/shorts/vhTOnIOiEeo?si=dteIARBG-g0ATqu2😅😅 iyiymiş bu
Evet:) zaten anca bu kadarı mümkün 😅
Şimdi bana haklı tepkilerime rağmen küfür eden karaktersizin adını yazsam üye hedeften kaldırılır onca küfüre rağmen yinede terbiyemi bozmadım fakat işin ilginç tarafı özür dile dememe rağmen hala küfür ediyor karaktersiz işte senin sorunada gelir zaten bakalım ne yazıcak aileme küfür edecek kadar çirkin ve terbiyesiz heriff😡😡
Noluyokine 🙄
Aylardır bir karaktersizle uğraşıyorum işte gelmiş zaten sorunada cevap yazmış gördüm 👀
Eee uğraşma sen de
Haklı sebeblerim var olmasa niye uğraşayım hiçbirine cevap verecek yüzüde yok zaten
Düşündüm yok olmuyor, bazı durumlar o dolu dolu hass.. ile başlayan küfürü çok hak ediyor😏
Evet ya.. ne diyecez onun yerine
Onu diceksin yine dksf
Küfürsüzlüğü düşünüyoruz ya be üf
“ya be üf” dene bunu dkdj
Çok hainsin jddj
Mersi😂
Ulu orta küfür etmem asla. Ama bazı insanlar sinir uçlariyla oynamaya bayıliyor. Özellikle trafikte cam kapalı saydırırım, kimse duymuyor neden olsa jsjsj
😅👌

Valla canlandıramıyorum, gözlerim bozuk herhalde 😂
😅😅
Bugün bozapiçu diye yeni bir kelime öğrendim 😃, yani yapabilemem be kadın ahahahahah hayatın virgülü yahoo
Hahaha küfür mü türettin sen
Cidden mi hiç duymadım djdjs
Bozobiçi imiş kız yanlış yazmışım jsjsjss
Aha bak bu adamdan öğrendim sjsjznsn
https://www.instagram.com/reel/DLNnnv7t4f4/
Ajahaa çok iyi 😅
Ben de dkdj
Tabii ki 😅
Çok sinirliysem ya da şoktaysam küfür ederim ahahsjs o bir ihtiyaç oluyor ama😂
Şok mu 😅😅
Evet ahahajsk şoka girdiysem ağzımdan aniden kaçıyor 😅
Ama nasıl ya :D ha seqtir tarzında mı sjfj
Evet ahahahaksj
Oha djdj doğru ama o an da ağızdan kaçıyor
Bağırarak söylemem zaten kısık sesle söylerim🥺 ahahajsk
Bi an utandım ahahsj
Oyş djdj kıyamam
Çok üsteledin ama napim😂😂
Çok çekilmez biriyim djdj
Hayır be çok tatlı bir insansın💕💕
Sensin tatlı 🫠
Yaaa🫠💕
İnstada şey görmüştüm bence güzel söz de. Şey diyordu bu ülkenin jeopolitik konumu küfürsüz yaşama uygun değil.😂
Çok iyi ahdhaj
Demi biz be yapalım.🙂🤷♂️
Ben çok küfür kullanmıyordum piicin biri yüzünden ağzım alıştı valla ahshdhs ona küfür ede ede 😂
Düşünebiliyorum hdjgkdnc
ahaha şiir mi yazalım yani
Biz saklıyoruz küfürleri kilitli bir sandıkta gelip kilidiyle oynaşıyorlar dmfj
Yapabilirim küfür eden bir insan değilim ki etmeyide pek bilmem wjjjsd
Oyşş 🥺
Ama hakedene çok güzel laf sokmasini iyi biliyorum😃😄
Nazik nazik djdj
Sjhds temem
Sinir krizleri için alternatif bulabilirsek olur yaparız 😀
Var mıdır
Aman kim uğraşacak
😅
Ben zaten gerek olmadıkça küfür etmiyorum ama bugün çok ettim 😅 şey yani yapabilirim galiba jdjf
Hayırdır inşallah 😅
Sordum bir kere 😅
Hayda..
Acayip bomba gibiyim dfjjd
Amin aminnn babama ve anneme kendimi okuttum 🧌
Oku sen de 😅
Noldu be sana :D
Kim nazar etti yaw
😅😅
Senin sorunu görene kadar ne olduğuna dair bi fikrim yoktu 😅
Bir sorum nelere kadir sjdj
Helal kiz sana 😀
Yaa kıymetimi bil dedom
Ben biliyorum zaten sen bilmiyorsun ninoş ana baci sovuyon 😀😡
Sövdürtme olm bak germe beni djfj
Sakin ol kufurun mucidi gibisin 😀
Tabii olommm sen ne sandın dedoom djfj
Dedenden ebene geccem simdi ellerini opcem 😀
Benim ebem Babammış 🥺
Ciddi misin 😮Benimki de anneannemmis 😅
Valla babam sinirleniyor annem bazen diyo ki eben amcanın karısıydı deyince :D ulan bendim ben diye bağırıyor, bu kadın hayal görüyor yaaauu yapıyor bir de kdfkd
Hahaa ee hangisi hakli 😅😀
Deli misin Babam tabii ki :D valla savaş çıkar sjfj
Hahaa ya annen hakliysa 🤪😀
Yiyorsa söyle babama jsdj
Nasil biri 😅🤔
Sinirli djd
Genetik galiba 🤪
Herhalde yanii
Annen de eminim dunya tatlisi bi kadindir 😀o kismi genetik olmamis 😛
Evet nereden bildin, hiçte bile ben de öyleyim djfjs
Degilsin desem babasinin kizini ortaya cikaricak 😅😀
Helal valla jsjd
😄😀
Coğrafya'ya bağlı diyelim. Mesela bulunduğumuz coğrafya küfürsüz bir hayata elverişli değil.
Türk kanıyla alakalı djdj
Djfjsh öyle de denebilir 😂
Yaparız, biz aklımıza koyduğumuz her şeyi başarırız çünkü sevgimiz de var
Oha ben şok
Sakallarını kes 🙄🧌
"Küfürsüz yapamam!" diyemem, kendime söz veremem 😃
Sevmesem de ağzımdan çıkıyor. "Dur, etme" dese de içimdeki sesi bile dinlemiyorum.
Küfürsüz HAYAT daha Güzel Huzurlu
Ve pis sözler den uzak durak
Cennetlik tir ama Maalesef bu hayat bizi hep
Ccehennemlik illaki bi gün yapıyor
Küfür etmiyorum sohbet arasındada kadına asla yakışmıyorzarifliğni bozuyor, sanırım akücükken ettim küfürden dolayı annem agzıma kafabiber doldurmuştu ondanmıki hahahah
Ahaha küfür bize yakışmıyor olabilir ama gittiği yere çok yakışıyor 😅
@papatyalarsoldu benimkide kırmızı pul biber doldururdu 😃
@sosyetic_shewiiL buu çok doğruu👍
Hayır yapamam 😅
😅
Çok fazla küfür etmem anca zıvanadan çıkmam lazım Bir de yaşadığım coğrafya için bunun sözünü veremem çünkü Coğrafya kaderdir
Yapamam günde kaç kez ediyorum vazgeçemiyorum 😂
Günlük hayatımda küfür eden birisi değilim bu yüzden yapabilirim.
Şahsen yaparım. En nadir küfür eden erkeklerden biriyimdir.
Yok yapamam. Bazen küfürsüz kendimi ifade edemiyorum.
İstanbul trafiğinde mümkün değil böyle bir hayat...
İmkansız mutlaka birilerine sövüp rahatlamam gerekir. Küfürsüz bir hayatı kabul etmiyorum 😂
hayır ustalara mal laftan anlamayan insanlara küfür etmeyince olmuyor
Küfür etmemeye çalışan bir süt 🥛 çocuğuyum zaten ben
Hayatımız boyunca ille bir küfür çıkıyor ve kolay kolay bırakamayız.
ülkenin ahvali küfürsüz yaşamaya asla elverişli değil.
Hak edene füze gibi yağdırıyorum , yapamam
Asla yapamayız jdfj
Mümkün değil 🙅♀️ 😄
Yapamıyorum yapamıyorum🥲🥺
🥺🥺
Yapabilirim, küfür etmiyorum nerdeyse hiç
Prenses ya 😌
Küfürsüz hayat salatalık olmayan cacık gibidir)
😅😅
Ya dur bi video vardı bulucam şimdi sjsjs
Durdum 😅
Bu işte 😂
Linki kaldırayım mı? Birinin instasına yönlendiriyor 🙄
Yaa video çıkmadı mı
Kaldırabilirsin
Çıktı :D ama birinin profili de çıktı
Hıı teşekkürler o zaman 😁
Küfür hayatın bi parçası zaten
Sen öyle olmadığını düşüneceksin işte
Sen seversin nasıl vazgeçiceksin bi düşün 😂
Bana imkansız geliyor :D
Ben zaten kufur eden ve seven bırı degılim
Emin misiniz
Zerre ağzımdan kufur duymamıştır kımse
Oha yalan
Zinhar dogru
Hadi ordaaan
Kufur yok ayıp 😂😂😂
Bana masal anlatma :D ben kimim jdfj
Sosi 😂😂😂
Aferin akıllı ol sdjjd
Oooo sosi ablam hos geldinn 😂😂😂
Öyle değil o ya :D
Olsun bizde böyle
😂😂😂
Yapamam ağzım bozuk benim
Tamir edilesi
İstanbul'da kamyon üstünde değilse. Yapabilirim😅
😅😅
kuru kuru ömürmü geçer
Geçmez be
Evet. Küfür edenlere saygı duymuyorum. Kendim de tasvip etmiyorum.
Gerçekten hiç etmiyorum ve öyleyde abartılacak bişey değil
Çok daha güzel olurdu
Pek küfür kullanmam zaten
Sinir etmeseler yapabilirim
Küfür ağzıma yuva yapmış imkansız
İki kelimemden biri küfürdür. Yapamam.
Yok küfürsüz tadı çıkmaz 😂
olur ya küfürsüz de olur
Küfür etmiyorum
Fazla yapmacık olurdu. djdj
Yaparım çok sevmiyorum küfür etmeyi
Mümkün değil :D
Hayir yapan cahildir
Canlandıramadım. Yapamam çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?