AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Hayır mesaj atma olayı değil de, bir konu açıyorsun bir kaç tane garip yaratık neredeyse dövecekmiş gibi cevap veriyor. Arkadaşım zaten bir sıkıntı, derdimiz olmasa neden konu açalım!
degil mi oyle tiplerde var
Çook olmaz mı hiç..
Ks den ziyade whats Up tan cevap atmayanlara ayar oluyorum.
O da ayrı bir konu zaten :))
Birdaha mesaj göndermemem gerektigini hissediyorum, hatta telini siliyorum.
Buradan mesaj attıkların oldu mu
Pek atmam, sadece biryerlerde Devam eden muhabbet için oldu, cevapsız kalan olmadı.
Ama sonrasında devam ettirmiyorum, atmıyorum
Anladım teşekkürler
onlar bana atıyor ama tartışmak için tanışmak için değil
Çok mu tartışıyorsun
onlar başlatıyo tartışmayı zevk mi alıyolar anlamadım ki 20'den fazla kız engelledim bunun yüzünden
ulan nefret ediyosun söyle senden nefret edyorum diye niye kavga peşindesin ki :S
Üç gün yemeden içmeden kesiliyorum o derece koyuyor anlıyorsun değilmi :D
Offf çok fenaymış, üzülme sen yemeğini ye yine de :D
Sende bu dolmaları yeme :))) kimseye mesaj atmam ben sadece beni merak eden bana mesaj atar.
Geri dönüş yapmayan ya da cevap vermeyen biri yok şuanda: )
Evet bende sana geri dönüş yapmıştım :D
Dün akşamı diyosun: )
Kimsin ki
Bilemem artık :))
Bence git yaşıtlarına sor diyen kızsın: D
Ahahaha tek kişiye mesaj atmışsan o benim :)
Yok 15-20 kişiye yazdım ama sen tersleyen kızsın sanki öyle düşünüyorum: )
Sen öyle düşünüyorsan :)
Kim olduğunu biliyorum söylemim burdan madem gizli oldun :))
Söyleyebilirsin sakıncası yok; )
Nohutdürümü? :D
Ne?
Imm tamm anlamadığına göre farklı kişisin belliki
Neyse iyi günler
: )
benim verdiğim değeri vermiyor derim. bahsini bile açmam. gittiği kadar.
Güzeldi ;)
Bende merak ediyorum bu sorunun cevabını ona göre vicdan yapıcam :)
Ahahaha :D
İlk mesajı çekmiyorum en rahatı abaza damgasıda yemiyoruz
en iyisini yapiyorsun
cevapları okudumda çoğu kezban olduklarını düşünüyormuş ilginç :)
ahhh kimbilir daha neler dusunuyorlar
Simdiye kadar attigim 5 i gecmez 1i cevap vermedi sinir oldum
evet sinir bozucu sizin acinizdan
Attigim kiz benim gitmek istedigim bolumde okuyordu bilgi almak istemistim sadece cevap vermedi bundan tam 2 ay once falan
direk konuya girseydin
Ne bileyim hic oyle yapicagi aklima gelmedi selam yazdim
Gidene dur demedim gelene git demem felsefem bu. Bana adım atmayana koşamam baayan.:)
Doogru diyorsun bay.
Seninki olmadı. O böyle güzel baayan:)
Bayan kelimesini sevmiyorum o yuzden oyle yazdim ;)
Tamam o zaman makmazelll.:)
Ben bir kıza tanımadgm surece mj atmam gizlidende yazmıyorum.
en iyisi
Valla ben yanlış bişiy yazdıySam üstüme alinirim ama adam gibi bişiy yazıp cevap alamadiysam o kizda kesin bir hatta var demektir
yani haklısın
bu konuda tecrubelı oldugumdan 1 2 msg atmısımdır oda tesekkur amaclı ya da can sıkıntısı
:)))
genelde donus olmaz bunu bıldıgımden sallamam zaten donus yapanda pek yukardan bakar sana atmak ıstıyen atıyor zaten msg
Hic bise mesaj attim diye karsilik gelecek diye kaide yok ona kalmis bir durum bir mesajlada gunaha girilmez
mesaj gelmeden daha hiç kimseye yazmadım öyle bir hisse sahip değilim
:))
durduk yere neden psikolojiyi bozalım dimi adımız sapığa çıkar sonra :))
Bana cevap vermeyecek kadına neden mesaj yazıyım? nedir bu anlamsız ısrar !
Ama cevap vermeyeceğini sen biliyorsan o konuda sıkıntı yok.
Buraya millete yükselmek için gelmedim ben. yazdığım ya 1 ya da 2 kişi oldu cevap gelmedi bıraktım bende
geri gelmeyen bir mesaja ne küfrderim nede umut bağlarım
Haklısın
Konuşmak istemiyorum olsa bile karşılığı mesajımin, yine de bir cevap verilsin istiyorum ben. ..
Niye konuşmak istemiyosan cevap bekliiyon
Şımarık; göZün ile oku yorumumu..
herkes ister karşılık. Biz bile istiyoruz
O zaman niye karşılık vermiyorsunuz çirkin ördekler?:)
Çok önemli değil. Hayatıma devam ederim :) ondan öncede aynıydım sonrasınıda o belirler
aynen cok haklisin
üzülüyorum ya neden üzüyorlar ki sebebi neydi ki :(
ahhh kiyamammm :((
Bu erkekler niye eksilemis herkesi ahahah :D
anaaa eksi yemişim bunun sebebi neydi ki ahahah :D
ahahahah
erkek gurularda havalar beni öldürüyor ya :D canlarım hiç yazmazlarmış guru onlar atmasınlar tabi:D
Onlar Gururlu Guru ablası :D
tırrttt burada şişinsinler anca
Aynen bir havalar bir havalar :D
Hiç bişey demem karşımdakinin ne kadar kibirli veya kendini beğenmiş olduğunu dusunürüm bir daha da o kişiyle ışım olmaz
:))))
Sahsen ben olur olmaz kisilere atmiyorum attiklarim akli basinda sandıklarım oluyor cevap gelmeyince bir kötü oluyorum otesi yok
Erkekler icin cok dramatik biir durum. :((
Kiyamam uzulme dalga değil bak cidden duygusal biriyse karsimdakini uzemem :(
yengec burcu musun
Koc ama yukselen yanlis yukselmis olacakki duygusal biriyimdir severim cok ayran gonullu deilim ama duygusalim cozemedim
koclar duygusal oluyor mu ya :D
Yukselen bende agir basiyo bak cidden cok duygusal biriyimdir bana derdini anlat cozum bulamazsam oturur senle aglarim ki :)
kiyamam ya sana :))
Bende sana kiyamam ki ozelden ciksana kiiz :) ya da ben cikim sen gel hangisi :) burada btmesin arkadasligimiz aglarim baak :)
gelirse cevaplarım beklenti sıfır :D beklemem yani atarsa atar atmazsa atmaz pek kafaya takmam
Ahahah niye öyle dedin ki. Güzel yorumların olduğunda kızlar yazar merak etme
:) bu site adına konusmadim ki
Burada konustugum karşı cinsler var tabi ama kolay kolay muhabbet sarmiyor beni :) yorumlarim guzel mi değil mi bilemem kimseyede kendimi begendirme çabasında değilim
Ben burası için sormuştum ama
surekli birilerine mesaj atmadıgımdan cok sorun yok
sizin kafalar daha rahat o zaman
Sırf o duyguyu yaşamamak için mesaj atmıyorum yahu :)
Ahahah süpersin
gizliden çıkta mesaj atayım :)
O duyguyu sana yaşatmam :D
vay be ama böyle yaparsan ben ieni merak ederim :)) güzel cevap önümü ilikliyorum :)
Çok uzun zamandır mesaj yazmıyorum kimseye siteye bile girmiyorum doğru düzgün.
Herkes "burdan kimseye mesaj atmıyorum" demiş. Ee o zaman bize mesaj atanlar kimler
Ben atıyorum o mesajları :D
Hakaret olmaz. Güvensizlik olur.
Bu da tırt çıktı dedirtir.
:DDD
;-)
Attıklarımın anında dönmesi gbi bide işin içinde olmayanlarda atıyor
vayyy :)))
ve birazdan sende atcan bana :))) çok büyük konuştum lanet olsun asdjhgds
maalesef buyuk konustun beybisi, bekleme yani :D
Sen çağırmasan ben gelmezdim
Seni cagirmadim ben :D
Muckss
beni uyuz ediyorrrr yahu cevap verse nolur o mesajı bosunami koymuslarrr
Ahahaha kız milleti işte :))
saçma biz maj atinca egosu tavan yapıyor tatmin mi oluyor
Hiç atmadım kimseye mesaj o duyguyu daha yaşamadım.
hadi ya, onlar mesaj atiyor degil mi?
yoo zaten cogumuz kaynatıyor burada tanısıp evlenecek halımız yok ya apla
Sadece 1 kişiye içten yazıyorum. O da cevap vermeyince pişman oluyorum. Diğerleri umrumda değil.
Üzüldüm
Benimle oynama söyledim sana şansını zorlama uğurlar olsun.
Tam olarak bunu :)
ahahhaa :D
supermis
Bu gerçekte olanlaraydı o mesajım :) Ksde olanlara uğraşııpda mesaj atmaya değmez. Zaten bide minibüsçü hAyvan çıktı. buralar hepten bitti gidelim biz valla gidelim :D
Simit yermiisin? :D
O hayvanı hiç sorma.
onun yüzünden sizde potansiyel suçlu gibi göründünuz
simit yemem :D
buradan fazla kimseylen konusmuyorum 2 kişiylen konusuyorum onlarda tanıdıklarım :)
yine de iyiymis ))
Kimseye göndermiyorum banane ya.
Sapık gibi görünmek hoş değil çünkü
gonderme bosver :))
Aynen abla
kralsın kanka
Kiloya vursan bespara etmicek yellozlarin orasini burasını kaldırıyoruz işte. !!! bir havalar bir tripler...
ahahahha cok dertlisin kardes, kac kisiye yazdin da cevap alamadin
Çok şükür cevapsız mesajım olmadı. Çünki düzgün ayakta mesajlardi hepsi... ama bu yellozlarin. çiçiklerin genelinde bir dorun var... ln o kadar egoyla havayla nasıl yaşıyorlar? ?
ahahhaah D:D
Yok ya ne kufur etcem umrumda olmazzz kezban iste bu yuzden yabancilarla mesajlasiyorum hherzaman durust cevaplar veriyorlar ole hissettiriyolar
ahahah kezban derken bile asagiliyorsun farkinda misin :D
Evet farkindayim ama oleler nnapim:)
:)))
burada birine mesaj atma ihtimalim %1
o da iyiymis yine ihtimal var
Oda muhabbetim varsa
yok küfretmiyorum. başka biriyle işi pişiriyo demekki diye yorumlayıp başkasına yöneliyorum.
:)))
Mesajım kapalı olduğundan bu konuda rahatım :)
En iyisi :D
ben sadece mesaj atan kızlarla konuştuğumdan kimseye küfür etmiyorum. muhakkak geri dönüşü oluyo :D
vayy havalar havalar :D
hava atsam gizli mi olurum be :D
gizliden bile hava atamaz misin :D
Kimseye mesaj atmadığım için sıkıntı olmuyor
Aman boşver zaten :))
Öyle bir durumun olmasına izin vermiyorum...
Değersiz hissediyorlardır sanırım.
Yeni kayıt oldum da mesaj atılcak kimse yok :-)
Zaten 1 xper ile gonderemiyorsun
fark edermi ;-)
Yani şu an mesaj atamıyorsun diyorum
Takibe alır yoruma yazarım yani o kadar peşinden koşacak olsam
Atmadım muhtemelen de atmam :)
En iyisi :))
Kendimi çok kötü hissediyorum.
Kötü bir durum :/
Kimseye atmadım buradan atmak daha güzel :)
Evet burası daha iyi ve daha samimi
Aynen daha samimi ve güvenilir oluyor, böylece herkese cevap verebiliyorum
Birinin dönmesi kafi gerisi boş.
:)))
Iyy öyle iğrençler ki bazen
maalesef :( kurunun yaninda yas da yaniyor :D
Kesinlikle
Umurumda dahi olmuyor. :D
Hiç mi :P
Bilmiyorum. Böyle bir durumla karşılaşmadım.
En güzeli
umrumda değil :) takılmıyorum öyle şeylere :)
:)))
kendi kaybeder, güzel bir sohbet vaadediyorum. başka bir amacım yok ;)
kimseye mesaj atmadım
Bossver atma zaten
Daha kimseye mesaj atmadım denemek lazım.
Denemesi bedava
Bugüne kadar ksde kimseye mesaj atmadım
Ne güzel :))