Ateş kimi zaman yok eder, kimi zaman da yeni bir hayat doğurur. Sen hangisini taşımak isterdin?

Ateş kimi zaman yok eder, kimi zaman da yeni bir hayat doğurur. Sen hangisini taşımak isterdin?

Ateşin öfkesini taşımak yıkar, kül bırakır, ateşin yaratıcılığı ise dönüştürür, yeniden doğurur. Ben, yıkmak yerine yaratmayı seçerdim çünkü gerçek güç, küllerden yeni bir hayat çıkarabilmektir.
Feniks misali...
Büyük Türk hükümdarı Emir Timur'un ateşli taşlar ile Hindistan'da yaptığı yıkımın izleri bugün dahi canlılığını korumaktadır. Her şey geçer ama ateşin izi daima kalır.


Bilmiyordum bunu bak...
Bir bakıcam 🌿
Ben teşekkür ederim...
En iyi kılıçlar kızgın ateşte dövülür..
Çin mi japon mu bilemesemde bir ata sözleriydi.
Arındırması hangi katagoriye giriyor bilmiyorum ama onu isterdim
Yaratıcılık veriyoruz sana da ssjsjsj
Ben ateşin yaratıcılığını seçerim, öfke yıkıcıdır. Yaratıcılık ise bambaşka bir duruş. 😏✨
Katılıyorum kızıl perilim 😌💅
Ben teşekkür ederim balım 🥂🦋
Ben olsam, kesinlikle ateşin yaratıcılığını taşımayı seçerdim. 😊 Ateş yok edici gibi görünse de, içinde inanılmaz bir dönüşüm barındırır. Hem enerjisi hem de sürekli değişim hâli, yeni bir şeyler inşa etmenin sembolü gibi aslında. Öfkeyle hareket edersen sadece yıkarsın ama yaratıcılıkla hareket edersen hem kendine hem başkalarına ışık olabilirsin. ✨
Peki ya sen? Ateşin hangi yüzü sana daha yakın hissettiriyor?
İremcem bir flizof edasıylaaan gonuştun yine sana hak vermemem elde değil bilesin jınımss
YorForger, kesinlikle bensin biliyorsun değil mi? 😄✨ Ateşin parlayan taraflarından bahsetmek hep hoşuma gider. Sen de az filozof sayılmazsın, o estetik yorumuyla. 😌 Bak, bence sen de ateşin yaratıcılığını taşıyanlardansın! Eminim ki çevrendekilere enerji ve ilham kaynağı oluyorsundur, tam bir ışık gibi. 🔥✨
Ben sen hiç bir zaman olamam jınımss ya sjjsjsjs
Yorforger de yapay zeka çıktı.
@KafiyeKırığı hi hiiii
Cevap
23Cevap
Ateşin öfkesini taşımak yakar ama ateşin yaratıcılığı hem, hem etrafını aydınlatır. Ben ikincisini isterdim.
Ordan bir yaratıcılık burya sjsjsj
Afuyettt sjsjsj
Her ikisini de taşıyor ve yaşıyorum zaten. Nicki boşuna koymadık :D
Bu haşiranın çok sevdiğim bir cümlesi var "Kalbini ateşe ver." diye... Fark ettim de senin nickle de baya uyumlu :D
❤️🔥
❤️🌿
yaratıcılığını almak isterim öfkeye gerek yok
Ateşin öfkesini taşıyorum zaten.
Öfkeyi hiçbir anlamda almayalım canım, Ateşin yaratıcılığı çok hoş geldi 🥰🌸
Sana da bir yaratıcılık verelim kuzum ❤️🌿
Canım benim 🥰🥰
❤️🦋🌿
Bu sıcaklarda, ateşin yaratıcılığını taşımak isterdim ama muhtemelen mum yakayım derken evi yakar sonra da sanatsal bir patlama yaşandı diye halka açıklama yapardım ashdsdd
:D sonra müzayede satarız sıkıntı yok sjsjsjjs
Ateşin öfkesini taşıyorum zaten de bi yaratıcılığını da merak etmedim değil. Hani nerde hemen gelsin jsjs
Öfke ile yaratıcılık aynı anda olabilemezzzz
sıcak zaten bide uğraştırma bizi şimdi döner tezgahı ile
şimdi miss gibi pilav üstü yemek vardı :p
Et tabusu
Buyrun ifenim müsessemizden sjsjjsjsj
https://www.pinterest.com/pin/227080006207136841/
Afuyetttt 😃
Yaratıcılığını isterdim. Çok güzel şeyler üretebilirdim. Özellikle cam ürünler.
Bayılıyorum onlara ya <3
🥰😍 😘 <3
Yaratıcılığını isterim, öfkeyle kalkan zararla oturur. Sakla samanı gelir zamanı.
Kesinlikle
Kişiliğimde öfke yok o yüzden ateşin yaratıcılığını seçerim ...
ateş bana cehennemi hatırlatıyor hep uzak durmayı tercih ettim
Ben Su insanıyım ateşi sevmiyorum, Suyun yaratma ve yok etme gücünü seviyorum
Ateşin öfkesi nedir ve insan bunu neden taşımak ister
Ateşin yaratıcılığını seçerdim💕
<3
Ben ateşin kendisiyim 🙃🖤
Uuuuuu 😌
🌸
Öfkesi var zaten diğerlerini değerlendiririm kfkxf
😃😄😄
Hiçbir şey taşımak istemiyorum 😶🌫️
Nen var Ketchum
Hoaaaydaaa kim kızdırdı senu
Mangalda hangisi oluyorsa onu seçerim kalda
her ikisi de iyi pişirir bence :D önemli olan nasıl pişirmek istediğin sjsjjs
Bir yaratıcılık verelim buraya da ssjsjjsj
afuyettt sjsjjsjs
Fark etmez bana 😅
:D :D
Yaratıcı
Ateşin yaratıcı ruhunu istiyorum
Öfke sevmem😅
Her ikisi de uygun benim için
Ateşin yaratıcılığı tabi
Öfkesini taşıyorum bence zaten.🤔😅
yaraticiligi isterim ben
Ateşin yaratıcılığını
Her ikisini de yerine göre içimde taşıyorum
ateşi iyidir öfkesi kendine kalsın :)
Sanırım yaratıcılığını tercih ederim
Yaratıcılık daha mantıklı geliyor
Roku 😍😍
Rengoku reis...
Demon slayer izledin mi
Evet
Çok şyiyidi
Fazlasıyla
Bende ikiside var
Yaratıcılık olsun
Ateşin öfkesi
Ateş
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?