
İlk miyim bilmiyorum ama daha fazla ayaklarımın üşümesine katlanamadığım için açılışı yaptım😀😀

İlk miyim bilmiyorum ama daha fazla ayaklarımın üşümesine katlanamadığım için açılışı yaptım😀😀
Evim kuzey daire olduğu için ilk ateşlemeyi geçen hafta yaptım. Evimde iç ve dış ortam dijital ısı, nem ölçüm cihazım olduğu için kış boyunca verimli bir doğalgaz kullanımı yapabiliyorum.
Keyfim için harcamayacagim parayı neden kazanıyorum ki. Ciz etmeyi boş ver, umrumda bile olmaz. Yazın evde 4 klima nerdeyse 24 saat çalışıyor. Antalya sıcağında yayla gibi geçiriyoruz. Ödediğim fatura çok da tin yani 🤣
Vatana millete hayırlı olsun : ))
Tenk yuuu : ))
ayaklarını öyle havalara kaldirirsan kan gitmez tabi Suveyda
için tüylulerden olsun
Cevap
46Cevap
ben yaktım evet çok soğuk çünkü.
1 yaşında oğlum var
neredeyse eylül ayında başladık : )
İstanbul da tepede bir yerde oturuyorum, bize eylül akşamları soğuktu : )
Biz bu gidisle yakamayacaz gibi günes israrla buralarda dolanıyor sjjxjx
Ne güzel sjsjs
Biz de 3 gündür yanıyor 😄
Bu yıl erken üşüdüm ben
Merkezi sistem bizim isteğimize göre yanmıyor doğalgaz ücreti ödemiyoruz kamu binası olduğu için bu yönden baya şanslıyız ama istediğimizde yakıp istediğimizde söndürememiz kötü 😅
kamu binasi nasıl oluyo ya bedava dogalgaz mii🧐😦
Evet lojman çünkü
Lojman mı
açıldı biz de 3/4 gün oldu 😃 bizim evde ki her yıl ki kural ben üşüyorum dediğimde kombi açılmaya başlanır bahara doğru öff sıcakladım dediğimde komple kapanır 😂
Kombiyi en düşükte açtım. Dış cephe kaplamalı bir apartmanda ara katta olunca korkuya yer vermiyorsun..😅
Otomatik ödeme talimatı olan her şey içimi rahatlatıyor.. sanki o ay hiç para cikamamis gibi cepten.. 😅
Çok mantıklı güzel arkadaşım kankam benim 😂
yakmamak ne mümkün 1 haftadır yakıyoruz, kar var burada. Karadeniz'in asabi damarı tuttu yine :)
Doğalgaz bitmedi Kasım ayı başında verilir deniyor kalorifer yakılıyor
şu an için sorun yok Fatura geldiginde ödeme yaparken cız edecektir😁😁
Yok sen değilsindir bence küçük cocuklular daha erken açmıştır
Şehre göre değişir sıcaklıklar soğuksa acmali ben açıyorum doğalgaz
3 gün oldu biz açalı valla kulak burun kızartan soğuklar geldi :D
Kendim için değil de;
Faturayı ödeme gücü olmayan milyonlar için üzülüyorum.
Allahim herkesin yardımcısı olsun inşallah mecburen açtık
Ben geçen hafta başladım. 3-5 kuruştan sakinacaz diya hasta oluyoruz daha çok para gidiyor.
Anneme anlat gelde cimriliğinden
@Karaveli_01 eskiler biraz öyle ya geniş çerçeveden bakamiyorlar olaya. Bı önceki günden kalma bayat ekmek ziyan olmasın diye yıllarca bayat ekmek yedirilmiş bir nesiliz. :)
Eski nesille alakası yok bence sağlık temizlikle alakalı
@Karaveli_01 nasıl yani?
Ayagina corpa giyer yine isinirsin ama soguk havada cigerlerin usur.
Yun çorap giy patik giy 😀 ay sonu faturayı görünce ates alacaksin daha marta kadar üşümezsin 😀😀 şakası bi yana canımızdan sagligimizdan kıymetli değil hastaneler daha pahalı ve guvensiz boş ver dogalgazi kökle😀
Ben daha yakmadim soğuk severim ayrıca ev o kadar soğuk değil şimdilik 🥺🤣
Bizde 3-4 gündür annem rahatsızlandığı için açtık
Daha açmadık ama benim içim üşüyor 😄
Fatura gelince edcek daha jeton düşmedi😂
Hafta sonundan beri biz de yakmaya başladık
Benimle bir içim cız etmedi değil
Bende açtım yoksa hasta olurum🤷♀️
Ben açtım 🤣cız mız etti bir şeyler
İçim cız etti, ısındım haliyle kapattım.
ben açalı bir ay oluyor
Buralar henüz kombi yakma seviyesinde soğumadı
Biz de açtık ama hiç acasimiz gelmiyor
5 gündür açık 26 derecede
yakmaya birazcık korkayirummm
Çoktan yaktık biz yoksa hasta olmaya başladım 😁
Cesaret edemiyorum daha😄
kombi olmadan olmuyor kış erken geldi :D
Etti ama sıcacık ev harika
Dun aksam ben de dayanamadim 😄
Hayır henüz açmadım direniyorum 😃
Haftaya 10 derece daha dusuyor
karadenız dogalgazı bıtınce cız bız oluruz tabı
evet biraz.. fatura gelince daha çok edecek
Adana üzerimde tşört var desem
Kombi bozulmuş yakamıyorum
Hic etmiyor valla ben yaz kış üşüyorum zaten
Kol gibi girecek ama yakiyoruz
Ben iki gündür yakıyorum
Tasarruflu olmasına dikkat ederim her zaman.
1 haftadır açık içimde hiç cız etmedi donuyorum😂
Açıyoruz birkaç gündür. Soğuğa hiç gelemem 😒
Dün yaktım 1 ay sonra da o beni yakacak
Kombim yok battaniyem var olmaz mı
hangi seviye fakirlik yahut hangi seviye zavallı bir düşünce, ısınamayacak durumdaysanız bayağı fakir bayağı zavallı olmalısınız.
5 gün oldu, cız etmedi desem yalan olur
1 haftadır açık
Sence 😃
Yok
Yakmadık daha
Daha yakmadım
Ay etti etmez mi😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?