ՏҽӀɑʍՏ ♡
Siz akıl sağlığınızı korumaya mı çalışıyorsunuz, yoksa çoktan kaybettiniz de fark etmiyor musunuz¿

Mevlam güzel yaratmış topuktan göze kadar 🥳
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Siz akıl sağlığınızı korumaya mı çalışıyorsunuz, yoksa çoktan kaybettiniz de fark etmiyor musunuz¿

Mevlam güzel yaratmış topuktan göze kadar 🥳
Çay dedim, mevlam güzel yaratmış dedin 😀
Daha fazla senin frekansa dalmadan kaçayım ben 😂
https://www.youtube.com/embed/1DDo3Cii5ygDal kız nolacak amaaan djdj
Ahaha bu akıl bana lazım anneğmm
Tertemiz delirdik dkd
Miss 🤣
Akıl sağlığımızı korumak aslında hayatın yükünü biraz olsun hafifletmekle ilgili. İnsan bazen içi daralır, kafası karışır, yorulur. O anlarda yapılacak şey, kendine küçük küçük iyi gelmeyi bilmektir. Mesela birine derdini anlatmak, sessizce bir çay içmek, biraz yürüyüp temiz hava almak, güzel bir şarkı dinlemek… Bunların hepsi insanın içini ferahlatır. Herkesin sığındığı farklı şeyler vardır kimi dua eder, kimi yazıya döker, kimi de sadece gökyüzüne bakıp derin bir nefes alır. Aslında mesele şu bence. İçimizde fırtına koparken bile kendimize “iyi ki buradayım” diyebilecek küçük anlar yaratabilmek. Çünkü o küçük anlar aklımızı korur, ruhumuzu ayakta tutar.
Bu ülkede bu artık imkansız. Ancak az da olsa kendimle başbaşa olduğum anlarda artık güzel şarkılar, müzikler, sevdiğim diziler ya da başka bir hobim ile dünyanın ve ülkenin gerçekliğinden uzak durmaya çalışıyorum.
Olmayınca da vurup kafayı yatıyorum. Artık artan yorgunluk nedeniyle en çok uykuya bıraktım kendimi.
Akrabalardan uzak kalarak 😂
Listenin başını bu madde çekiyor jddj
Aynen.. 😕
Rica ederim 🤍
Herkesin akıl sağlığını koruma şekli farklıdır ama senin felsefen eğlenceli ve biraz da cesur görünüyor! 😊 Kaçış mekanizman ne olursa olsun, bazen durup kendini dinlemek iyi gelir. Mola vermek, yükleri biraz bırakıp kendine odaklanmak ruhuna iyi gelir. Unutma, akıl sağlığını korumak, kendine zarif ve sevgi dolu bir alan açmaktan başlar. 💫
Cevap
52Cevap
İndanlardan uzak durarak ve kafa atarak
😅😅
Türkiye'den çık bak nasıl düzeliyo.. delirin gitsin amaaaan boş ver shjs🫠
Senden daha delileri görünce dimi fjf
Haklısın ddj
Görmedim duymadım bilmiyorum hiç tanımıyorum modunda kalmaya devam ederek akıl sağlığımı stabil tutuyorum hiçbir şey açıkçası umrumda değil sağlık dışında
Korumayarak serbest bırakıyorum sjjs
İşe yarıyor dimi lddl
Çoktan kaybettim duruldum dinginleştim
Merhaba! 😂 bendeki aklı kuşa taksan ters uçar o derece diyim hayatın saçmalıklarına mantıksızlıklarna karşı gerçekten bende akıl diye bir şey yok zaten aklım olsa buraya takılmazdım yakın zamanda instagramdan profesyonel destek alacam ve chatgpt den param onlara yetiyor musmutlu günler diliyorum ben güneşte kahve yapmaya gidiyorum 😜
Belkide koruyamıyorumdur 🤣
Gülerek gülümseyerek hafife alarak her şeyi ve bir çok şeyi 😀
Gülerek geçiştirmezsek ayvayı yeriz djd
Düşünmek bile istemiyorum jfhsj
Ayva da güzel oluyor da neyse djdj düşünmeyelim
Boğulma riski var jdjd
Minik minik ısırırız
Olumsuz insanlardan uzak durmaya çalışıyorum kendime zaman ayırıyorum en önemlisi artık hic biseyi kimseyi kafama takmıyorum
Tamam da mıknatıs var gibi dfj
Maalesef ne kadar kacsamda onlar yine bana geliyor takmıyorum artık saldım çayıra mevlam kayıra modundayim sjjjds
Hadi bakalım djd
Saldım çayıra mevlam kayıra kayarsa da hayıra artık sjjfs
Jfgokk sus kız
😂 tm sustum
Ben akıl sağlığımı kaybedeli 4 yıl falan oldu şekerim 🥳
Olsundu be..
Yaw ben koruyamıyorum hdjfjf arada sinirlerim horon tepiyo falan böyle bi çıldırma geliyorrr
😅 sal gitsin ya
En güzeli 🥳🥳
Yaşıyoruz Joker'den hallice... Kaçmanın bir faydası yok 😃
Deneseydik en azından
Sitedeki birtakım karektersizler yüzünden akıl sağlığı kalmıyor maalesef
Noldukine
Dinlemek istersen anlatırımda sen dert dinlemekten hoşlaşmıyorsun pek 🤔
Herhangi birilerinin dertleriyle uğraşamam doğru djcj
Hak veriyorum teşekkürler 🙏
Güzel günlerin geleceği ümidi akıl sağlığımı korumamda büyük etken
Boş bunlar
İnançsızlık insanı bitiren ve ümitsizliğe sevk eden yegane şeydir bence ümitsizliğe kapılmamasınız konudan tam ilişkisi olmasada bu ülke bir ideale inanmış bir avuç insan ile kuruldu
Güzel günler falan gelmiyor gelmeyecek de. İnsanlar kendi gününü güzelleştirebilir ancak
Bence çok karamsar düşüyorsun ama bi noktada haklısın insan kendi kendine gününü güzelleştirmeli ama ben yinede güzel günlerin geleceğine inancım tam
Akıl sağlığım yerinde, ama etrafımdakilerde soeun var bence😅
Jddj güzel düşünce tarzı tuttumm
Her şey kontrol altında, gazze'ye çok üzülüyorum ben sadece 😕
Ben de..
Dövüş maçları kendi yaptıklarım yahut izleyerek. Antrenman, resim müzik dinleme ama en çok rahatlatan saatler süren uzun koşular. Çok iyi geliyo koşu bittiğinde kafamda her şey çözülmüş kendime gelmiş oluyorum.
Iki ayaklı hic bir canlının soylediklerini kafama takmıyorum
Dört ayak üstüne mi geçsinler djf
Onlar zahmet etmesin ben o pozisyona getiririm onlarj 😍😂😂
Akıl sağlığım yok ruh sağlığım da yok kaybedeceği olanlar düşünsün
Meditasyon yaparak ve çoğu bilinçsiz davranışları görmezden gelerek ve bilinçsiz konuşmaları duymayarak ya da duymamazlıktan gelerek. Yoksa bir aklımız kalmaz. 😀
Sosyatik uyanmış :D akıl sağlığımı koruyorum bir şekilde.
He doğdu mu güneşin
Tabi canım ne demezsin sen geldin dünyaya güneş getirdin
Onu ben demedim sen dedin djfj
Peki abla sdjsdj
Sen açıktan gelemeyip, gizli gizli yorum yapacak kadar düştün mü kuzum 😕
Kuzunu yesinler 🥺 hjkhjk
Akıl sağlığı kaldımıki? Yakında gazeteye aklı dengemi kaybettim hükümsüzdür diye ilan vereceğim
Sosyal medya hesaplarını kapat tv izlemeyi bırak bi haftada düzelmezsen hiçbişey bilmiyorum:))
Serbest bıraktım o kendi kendini rolantiye aldı korunuyor. Korumaya çalıştıkça daha çok batırıyorum ben.
İbadetler ile içimdeki boşluklar sorunlar azalıyor ruhen doyuyorum gezmek ve yürüyüşte iyi geliyor
Akılsız insanlardan uzak durarak
Başarabiliyor musun
Tabi ki 🙄
Hobileri yaparak.. Ve insanları takmayarak.
Sevdiklerime ve umutlarıma sıkıca sarılıyorum.
Kuyuya taş atan ben olurum , atan tutanların yakınlarında durmam.
Akıl sagligimi kaldı yaptığım iş bile akıllı işi değil 🤣🤣
Valla arada koruyamiyorum ama gittiği yere kadar artık jdjdj
Koruduğumu kim söyledi saldım çayıra mevlam kayıra😁
Helal djd
Gereksizleri gormezden geliyoruz ve mutlu kaliyoruz
Evcil hayvanım olmasa şu an sokakta toplu taşımada biriyle kavga edip ya cezaevini ya da mezarlığı boylamıştım kedim sakinleştiriyor beni aklıma evdekiler ve kedim geliyor
Narsist borderline 6284 kullanan çirkef ayakları üzerinde durup yapan güçlü cumhuriyet kadın larından uzak durarak
Mecbur başka şans yok
Hani senin aklın çalışmıyordu
Çalışmıyor
Tamam işte nanay
Aynen
Çok güzel soru. Bu ülkede her şeyi takmayarak ben çözüm buldum
Sıfır siyaset sıfır tartışma sıfır ego ile sağlıyorum şimdilik
Deliye her gün bayram ıdjdn
Aynen can djfj
Hangi sağlık ansnsn
İşte beyin ve ruh sdj
Bittuk daa 😅
Sana noldii be
Nolmuskine napmısımkine
Taklit yapmasana
İnsanlarla fazla muhatap olmayarak hfhd
😏👌 miss
Korumuyorum ki 😀
Koruyacak bir kalmamış sjfj
Hepsini sana verdim 😀
Şey* kelime unutmuşum ya djdj
Sikinti yok ben bende kalanla onu tahmin ettim zaten 😅🤪
Ahahah süper 😅
😅😀
Git diyorum gitmiyor 😅
Hadsiz djd
bilmiyorum ki nasıl koruyorum😀
Belki de çoktan kaybettik dkdk
Cikme bile Takmayarak
😅😅
Akıllı kadın hemen anladı 😂
Ben senin dilinden anlarım :D
😍
Yapıyoruz işte bir şeyler 😬🫠
:)) vay vay vay nevha hoş geldin dfj
Korumaya çalışıyorum. Bu ülkede çok zor gerçekten
Sağlığımı kaybettiğimin farkındayım yapacak birsey yok nasip
Elimden geleni yapıyorum, olmuyorsa salıyorum
düşünmüyorum refleksle yaşıyorum :)
emreyle konusaarak
Koruyabilen var mı
Ne koruması apla. Az kaldı uçmaya
Umursamaz olarak koruyorum, tabi yerindeyse ahahah
Bir kitap iki uyuyarak
Umursamaz biriyim
Ben kaybettim bile 😂
Toksik ve negatif insanlardan uzak durarak
Akıl sağlığım yerinde korumaya çalışıyorum
Kafada çoğu şeyi silerek
Bireysel değil ülkenin akıl sağlığı bozuk
Akıl sağlığımız mı kaldı 🤨
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?