Selam!! Hepinize İyi Pazarlar.. Benim pazar yine çok sıkıcı. Hemen soruyu açıklıyorum. 🙄2008 Yılında, tam yaşıtlarım Üniversiteye hazırlanıp bir güzel kazanırken ben çok ağır bir kaza geçirdim. Girdiğim çok işlerde de ya, ben yürütemedim ya da sıkılıp çıktım. Çünkü geçirdiğim ağor bir kaza, sonucu, psikolojim baya bozulmuştu. İyileşmem yıllarımı aldı. İyileşince, de ipin ucu iyice kaçtı. Maalesef ülkenin durumu da baya kötü. Çok kötü bir dönemdeyiz ama ben 1 yıldır işsizim ve işe çok ihtiyacım var. Maddi olarak değil psikolojik olarak çok ihtiyacım var. Belki de 1, yıl içinde 💯 tane işe başvurdum form dolduruyorum ve dönmüyorlar. Evde dur dur baya kilo da aldım. İkili ilişkilerde de baya yanlış yaptım haklı olarak benden çok küçük akrabalarım bile evlenirken benim kısmetim çıkmıyor. Bu yaştan sonra hem hayırlı bir iş hem hayırlı bir kısmet bulmak mümkün mü? Mümkünse nasıl? İş konusu çok daha önemli tabi..
33 yaşından sonra hem hayırlı bir iş hem hayırlı bir kısmet nasıl bulunur ve bulunması mümkün mü?
Hayatta geleceğin ne getireceğini kimse bilemez. Yaşadığın şeyler seni çok etkilemiş olabilir. Ama insanı ayakta tutan şey aslında umutlarıdır. Sen yine de umudunu kaybetme iş konusunda özellikle. İş olmuyorsa da kendine bir uğraş edinmeye çalış. Önce psikolojik olarak kendini rahat hisset sonrası gelecektir
Elbette mümkün iş de bulursun eş de bulursun. İş yine neyse de eş seçimi önemli koca bir ömür aynı kişi olacak hayatında. Sanırım ben de bu yüzden bulamıyorum