33 yaşından sonra nasıl hayırlı bir kısmet bulunur?

Ne iş ne koca bomboş takılıyorum. 33 yaşında zamanında yaptığım yanlışlar yüzünden evde kaldığımı düşünüyorum 💭 ve zamanında geçirdiğim hastalık yüzünden. 😔 18 yaşımda üniversite okuyacak yaşta çok ağır bir trafik kazası geçirdim. İyileşirkende bir dünya yanlış yaptım. Bir kaç kişiyle defalarca kere birlikte oldum. Engel raporum vardı doğru düzgün bir işte devam edemedim. Aşırı takıntılı olduğum için arkadaşlıkları doğru düzgün kuramadım 2 yıldır engel raporum yok ama işte yok. En azından evlenip gideyim diyorum kısmette yok. Böyle kaldım. Ailemde isteyen olmayınca gelip benim kızımı alın diyemiyorlar ki Sonuçta Erkek değilim. Bir de iyice Depresyondayım psikolojim bozuldu bazen evede evdekilerle kavga ediyorum sesim çok çıkıyor yanlış anlaşılıyor.
33 yaşından sonra nasıl hayırlı bir kısmet bulunur?
33 yaşından sonra nasıl hayırlı bir kısmet bulunur?
Cevapla