Ne iş ne koca bomboş takılıyorum. 33 yaşında zamanında yaptığım yanlışlar yüzünden evde kaldığımı düşünüyorum 💭 ve zamanında geçirdiğim hastalık yüzünden. 😔 18 yaşımda üniversite okuyacak yaşta çok ağır bir trafik kazası geçirdim. İyileşirkende bir dünya yanlış yaptım. Bir kaç kişiyle defalarca kere birlikte oldum. Engel raporum vardı doğru düzgün bir işte devam edemedim. Aşırı takıntılı olduğum için arkadaşlıkları doğru düzgün kuramadım 2 yıldır engel raporum yok ama işte yok. En azından evlenip gideyim diyorum kısmette yok. Böyle kaldım. Ailemde isteyen olmayınca gelip benim kızımı alın diyemiyorlar ki Sonuçta Erkek değilim. Bir de iyice Depresyondayım psikolojim bozuldu bazen evede evdekilerle kavga ediyorum sesim çok çıkıyor yanlış anlaşılıyor.
33 yaşından sonra nasıl hayırlı bir kısmet bulunur?
Hayat bazen istediğimiz gibi gitmiyor ama bu seni değersiz ya da yalnız yapmaz tam tersine her gün mücadele edip ayakta kalman bile büyük bir güç göstergesi. Kısmet ya da iş konusunda kendini çaresiz hissetmen çok anlaşılır ama unutma hayat bazen beklenmedik anlarda ve yerlerde sürprizler yapar kendine biraz daha şefkat gösterip küçük adımlarla içindeki iyileşmeye ve yeni başlangıçlara izin vermek önemli. İnsanlarla ilişkilerde zorlandığın anlarda, belki öncelikle kendinle barışmak ve içindeki sesi dinlemek ardından küçük ama anlamlı bağlantılar kurmaya çalışmak seni yormadan yol almanı sağlar. Senin değerin yaşadıklarınla değil mücadele gücünle ölçülür..
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
10 ay
Öncelikle geleceği düşünmeden yaptığınız her hareketin bir sonucu ve bir bedeli var. Diğer insanlar yaptıklarına dikkat ederken enayilikten etmiyorlar. Değil mi?
Siz yine de ben hak ettim ve bir bedel ödüyorum diyerek bir kenara çekilmeyin. Mutlaka yapmayı sevdiğiniz, iyi yaptığınız bir şeyler vardır. Onlara odaklanın. Sosyal çevrenizi geliştirin. Ne kadar çok kişiyle sosyal etkileşiminiz olursa o kadar çok duygusal bağ kurma şansınız artar.
Bunların hepsi bahane ama evlilik yoluna çıkmışsan kör topal demeden geçmişte yaptığın hataları da kendi kör ve topallığın sayarak evleneceksin bunu kabul edecek milyonlarca erkek var
Evimde kurutma makinem bile varken, şu an elimde çamaşır yıkama seviyesine geldim. Kimse bu hayatta zemzem suyu değil. Herşeye rağmen güçlü olmak zorundayız.
Hayatındaki zorluklar seni çok yıpratmış, bunu hissediyorum. Ama unutma, hiçbir şey için geç değil. Kendine karşı nazik ol ve geçmişi affet çünkü biraz olsun rahatlamaya ihtiyacın var. Evlenmek güzel bir hayal ama önce kendinle barışmalısın ki sağlıklı bir ilişki kurabilesin 🫶.
İş anlamında da kendini geliştirebileceğin küçük çabalar bile seni ileri götürebilir. Ve evlenmek için kısmet ararken sosyal çevre edinmeye, güvenle insanlarla iletişim kurmaya özen göstermelisin. Bazen ansızın hayatımızın dönüm noktası gelebilir. Sabret, inan ve asla umudunu kaybetme 🌼. Bir de destek almak konusunda çekinme, zihnindeki karamsarlığı hafifletmek için bir uzmandan yardım alabilirsin. 💪💜
Geçmişindeki yanlışları , nasibin olabilecrk veya olmayacak kişilerle artık paylasma.
Tek masum yalanın olsun. Oda İmam nikahlı kısa süreli evlilik yasadim, alkol uyuşturucu şu vardı ayrıldım hemen dersin.
Bu saatten sonrası tek yalanın dogrun bu olsun ve başka hata yapmadan ve karşı hayırlı olacak kişiyi darlamadan sevmeye sevilmeye ciddiyete bak buldugunda
Senin karşına da böyle anlattiğın gibi firildaklarin çıkması dileğiyle, herkes kendi secimlerinin bedelini Yaşar bu hayatta, kimse başkasının kirini yükünü taşımaya mecbur değil, otuzuna kadar her haltı yiyip efendi erkeklerin yüzüne bakmayanlar otuzundan sonra evcime erkek arıyor sokiym böyle iyi niyete de adalete de insanliğa da
@Hastalıklışair ulan d* ümbük sana noldu zoruna mı gitti iyi niyetimiz. Yazmış hata , düzeltmeye çalışıyor, çare arıyor. Sana battiysa konuşma işine bsk. Bstmadiysa git ötede oyna
Geçmiş olsun, hayatta her şey bizler için ve başımıza gelebiliyor. İyi de olsa kötü de olsa. 33 geç bir yaş değil. Biraz sakinleş, su akar yolunu bulur. Olmaz dediklerin olur. Şansın bol olsun
Sana çok güzel bir fikir vereyim cok çocuk sahibi olmak ve bu konuda eşinden yardım görmek istiyorsan çocuk gelişimi ve eğitimi ile ilgili ücretsiz kurslara git ve o kursa ilgi gösteren erkeklerle iletişim kur. Bekar birini elbet bulursun ve yeşil ışık yak oda eşek değilse veya sevdiği biri yoksa yürür zaten. Başka bir hobin varsa hobin Ile ilgili kurslara git mutlaka birini bulursun.
Bende gittim boş çıktı bazıları rahat hissettirmeden ve kötü kişilerdi.. insan hayattan anlam bulursa bağ kurarsa işi ailesi olursa düzelir ama Bende yapamadım
Oncelikle gecmis olsun. Hic olumlu bakmasam da gorucu usulu birini bulmaya calismalisin. Huyu suyu isi gucu sana uygun olabilecek. Hic mi bu konuda sana yardimci olacak bir aile bireyi yok hayatinda?
Yok yazdım ya onlarında elinden bir şey gelmiyor sonuçta kızım gelip benim kızımı isteyin diyemezler arkadaşlarımın da hepsi evli zaten hiç öyle çok yakın arkadaşım yok.
Ailen diyemez ama teyze hala komsu vs diyebilir. Bizim bi kiz var evlendirmek istiyoruz tanidiginiz bir oglan var mi diye. Bunlar normal olmasi gereken seyler cok garipseyip cekinmeye gerek yok
Öncelikle büyük geçmiş olsun. Umarım her şey gönlünce olur, hata biz insanlara özgü. Yaşadığın tramvalardan kaynaklanmışta olabilir. Görücü falan gelirdi kadınlara mutlaka ama gelmiyorsa bilemiyorum :S
Eğer çalışabiliyorsan kendine ev tut küçük de olsa ayaklarının üstünde dur karşına biri çıkana kadar madem çok istiyorsun. En azından evde kalbin Kırılmaz kırmazlar
Bende 28 yaşındayım, sadece bir kişi ile beraber oldum. Kendisi her haltı yemiş evlenmeye gelince bakire kız arayan iki yüzlülerden uzak durursan bir sorunun kalmaz canım.
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
9 ay
Hem hayatının erkeğini bekleyecektin de ne olacaktı? O seni beklemiyor ki sen onu bekleyecektin
Bepresent sen kimsin de bizim hakkımız da yorum yapıyorsun hadsiz sen benimm düzgün hayatımı ne bileceksin o yattığın dulllqrla bizi bir sanma kaybol şimdi terbiyesiz erkek seni
Liseden bulamazsan üniversiteden bulamazsın, üniversiteden bulamazsan iş hayatında da bulamazsın. İş hayatında da bulamazsan alkolik olursun ve 40 yaşında ölürsün. bu yüzden 25 yaş finish benim için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
10 ay
banada lazım öyle koca hayatımı kurtarsın oh ne ala!
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
10 ay
Kısmet yaz boşluk bırak sonra o boşluktan kendini aşağı bırak Belki biri seni tutar kurtarır🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
10 ay
Bende 30 um saçlar beyazladi kimse istemez beni diye hep içime atıyorum
O dediğin eskiden di şimdiki babalar kızlarına değer veriyor 0 km olmayan adam çok arıza yapar kırıkları çıkar ordan burdan sonra falancının damadının kırıkları diye adın çıkar. Hastalıklarda arttı ellenmiş adamı hangi enayi alsın?
@Uskskdks bacim bu gibi erkekleri annesi bile sevmiyor ondan böyleler chwudhuwdu sanıyorlar ki tek enayi tek kadınlar. Artik patlak erkekleri de biz istemiyoruz. Yolda bırakır patlak teker erkekler.
biyoloji de mi okumadın zar diye bir sey yok ki sizin gibi cehalet cahil insanların uydurması bebekken mikroptan korumak icin olan dokuyu nasil bu hale getirdi zihniyetiniz acaba onun ismi hymen BQUDBWUXBW zar bile değil patlak erkek seni yamuk şeyini çek önümüzden patlatan kimse seni git onla evlen aidsli seni
@Uskskdks kanka Rus kari geldi evlen desek altlarında olmedikleri kalir bakma bunlarin bakma dediğine namus sadece Türk kadınına işliyor bunlarda ahhshagxgs
@hicbilemiyorumaltan oo patlak partisi varmış hahahah Yok zar değil de hymenmiş şöyleymiş de böyleymiş Patlak tesellisi hahahah Şu kadar yazmanız bile içten içe nasıl kudurduğunuzu gösteriyor 😂 Karı neticede iş güç yok oturup anca dedikodu
Bunu ellenmiş arka kapısı gıcırdayan mı söylüyor ne bok olduğunu anlatıyoruz işte erkek yosması:d başkalarının altında terlemiş herifi kim koca diye alsın onun bunun kırığı bak seni adam yerine bile koymuyoruz erkek bile değilsin :dd
@Uskskdks heee onun için cevabımın altından ayrılmıyorsunuz altıma alsam ona da yatacaksınız hahahah yaptıklarınız ile söyledikleriniz çelişkili çünkü karısınız tutarsızsınız cıkcık mk