İyilik yapar mısın? Peki yaptığın iyiliğin karşılığını nankörlükle mi karşılık buluyor, yoksa anlayan da var mı? Çoğunluğu nasıl?

🍀

Çoğunluğu hoş ve güler yüzle, dostlukla karşılık buldu, ama bazıları nankör çıktı, düşman gibi, ver, ver bir daha ver, bir daha ver, vermeyince düşman oldun

İyilik yapar mısın? Peki yaptığın iyiliğin karşılığını nankörlükle mi karşılık buluyor, yoksa anlayan da var mı? Çoğunluğu nasıl?
✌🏻
✌🏻
Güncellemeler
10 ay
@Barış_LonelyForever @ByWayne ve sorumu beğenenler 🙏🏻
İyilik yapar mısın? Peki yaptığın iyiliğin karşılığını nankörlükle mi karşılık buluyor, yoksa anlayan da var mı? Çoğunluğu nasıl?
Cevapla