Bence enayi kuş sendromuna bakın dünyanın düzelmeyişinin asıl sebebi sizsiniz nedenini anlatayım eski Yunanlar derki insanlarda düzen eskiden kimin gücü kime yeterseymiş bir o zulm edermiş bir bu derken bundan bıkan insanlar kurallar ve kanunlar geliştirmişler eger sizin gibiler enayilik etmeyip kötülere hakettikleri gibi davranmış olsaydı en kötü 100 yılda bu mesele halledilirdi tekrar kurallar konur kurallara uymayanlar cezalandırılır ve samimiyet beklenirdi bizde bu gün daha güzel bir dünyada rahat ederdik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
karşımda ki insan iyiyse o zaman iyilik yaparım sadece
Bir ara vazgeçmiştim çünkü çok fazla kullanıldı suistimal edildi ama sonra dedim ki gereksizler için özümden mi olucam
Hay ağzın bal yesin
Yesinn profil fotoğrafı çok iyi hahhaha
Teşekkür ederiz 😌😂😂
Rica ederim 😹😹
Seninki de fena sayılmaz 🙄
Ben iyiliği kendim ve ahiretim için, Allah için yapıyorum
Doğru olan da bu zaten ☺
Ne olursa olsun yapıyorum sadece yapmam gereken insanları doğru seçmeye çalışıyorum
Başarili olabiliyor musun
Eskisi kadar başarısız değilim
İyi olup olmadığıni nasıl anlıyorsun doğru insan mi değil mi
Zamana bırakıyorum yanlış olduğunu görürsem zaten ne iyilik ne kötülük yapıyorum. Uzaklaşıyorum
Doğrusunu yapıyorsun 😌☺
Hedefimi değiştiririm en fazla amacım değişmez. O kişi ya da kurum hak etmiyorsa hak eden bir tane bulurum.
Hayır vazgeçmem çünkü ben böyleyim insanın özünde ne varsa odur.
İyilik yapmak kişinin kendisine özgü bir şey
Kolay kolayda vazgeçemez
Ben hala iyilik yapmaya devam ediyorum en güzeli bu
Bence enayi kuş sendromuna bakın dünyanın düzelmeyişinin asıl sebebi sizsiniz nedenini anlatayım eski Yunanlar derki insanlarda düzen eskiden kimin gücü kime yeterseymiş bir o zulm edermiş bir bu derken bundan bıkan insanlar kurallar ve kanunlar geliştirmişler eger sizin gibiler enayilik etmeyip kötülere hakettikleri gibi davranmış olsaydı en kötü 100 yılda bu mesele halledilirdi tekrar kurallar konur kurallara uymayanlar cezalandırılır ve samimiyet beklenirdi bizde bu gün daha güzel bir dünyada rahat ederdik
Sen bu Dünyada kal ozaman ☺
İyilik yapmaktan vazgeçmem hiç değilse Rabbim bilir
Isteyene yaparım
Vazgeçtim evet.