Kendinizi ne kadar tanıyorsunuz; içinizdeki en karanlık düşüncelerle yüzleşebiliyor musunuz?

Kendini tanımak demek, sadece güçlü yönlerini bilmek değil; aynı zamanda karanlık, rahatsız edici veya kabul etmek istemediğin taraflarını da fark edebilmektir. Bu düşünceler genellikle korku, kıskançlık, öfke, üzüntü veya pişmanlık gibi duygularla gelir. Onlarla yüzleşmek; onları bastırmak yerine, “bu benliğimin bir parçası, ama tüm ben ben değilim” diyebilmekle başlar. Aslında bu yüzleşme, içsel bir güç ve özgürlük kapısıdır. Karanlık tarafını gördüğünde, onun sana zarar vermesine izin vermek yerine, onu yönetmeyi öğrenebilirsin.
Kendinizi ne kadar tanıyorsunuz; içinizdeki en karanlık düşüncelerle yüzleşebiliyor musunuz?
Cevapla