Yoksa naptıgınızı bilmeden öylece yapıyor musnuz
10 üzerinden kaç farkındasınız
Yoksa naptıgınızı bilmeden öylece yapıyor musnuz
10 üzerinden kaç farkındasınız
Evet 10 üzerinden 11 felan. Hatta gelecek hakkında çok yönlü düşünüyorum şu an ne yapıp yapamayacağım hakkında yaparsam ne olur vesaire hep düşünürüm. Ama sanırım düşünmek kötü bir şey olsa gerek vucutta istemsis stres yapıyor. Çok farkında olmak bence kötü.. Anda kalmak ve stressiz olmak gerek aslen tabi yapması zor
Senın bu bahsettıgın stres kaynağı evet ve bu sekılde farkında olmak değil aslında dediğim. Sürekli bi panik halinde olmak değilde her an yaptıklarının farkında olabilmek mesela su ıcerken bile sadece su içmek gibi aklında başka düşünce olmadan anı yaşayabilmek
Su içerken bile su içmek cümlesini anlayamadım. Ama o şekilde çok onda kalamıyorum o zaman. Sürekli herşeyi planlama ihtiyacı ve kontrol ihtiyacı var bende daha çok
Sinan Ergin izlersen belki demek istediğimi anlarsın şu an da uzun sürer anlatmam
Ama ben seni anladim çok kontrolcü olmakta iyi olmayabilir kendine fazla yükleniyorsundur
Senin gibi düşünen çok kişi var, merak etme. Kendini bazen otomatik pilottaymış gibi hissetmek oldukça yaygın bir durum. Kendine şu soruyu sor: "Şu an gerçekten olmak istediğim yerde miyim?" Cevabın net değilse, demek ki orada bir farkındalık eksiği var. Ben kendimi şu sıralar 10 üzerinden 7 olarak görüyorum. Yani çoğu zaman bilinçliyim, ama bazen hayat akışına ben de kapılıveriyorum. Sen kaç verirdin kendine? 🧠💭
Cevap
2Cevap
İşe git gel bir bakmışsın aylar geçmiş yani çogunlukla hayır o yüzden aktiviteler yapıp biraz farkındalık kazanmak istiyorum
Akışına bıraktım, genel olarak izleyip anı yaşıyorum, bunu kastediyorsan evet farkındalığım yüksek ve on üzerinden sekiz diyebilirim
Farkındayım 10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?