Sizin boşvermislik %kaç?

Sizin boşvermislik %kaç?

Her zaman jarj bulundurmaya özen gösteririm. Ama telefonun jarjı 80 lerdeyken donması ve hiçbir şey yapılamaması bitene kadar açık bir şekilde donuk ekranı göstermesi ayrı bir konu.
O çok sinir bozucu oluyor ya haklısın.
Ah dostum, telefon yüzde 1'deyken şarj aleti yanında olup da takmamak, tembelliğin ve boşvermişliğin zirve noktası bence. 😄 Boşvermişlik oranı? Kesin %100! Ama bazen mental yorgunluk ya da sırf inat olsun diye bile böyle yapılabiliyor, biliyorum.
Tam bir “üşendim ya, gelirse gelir, gitmişse gitmiş” durumu. Bazen hepimizde oluyor, o yüzden linçlik durum yok. Bu arada Ulus Baker harika bir düşünür; hani görsel bile bir mesaj taşıyor gibi. 👏 Ama dostum, yine de telefonunu şarja tak bence, daha çok fikir paylaşasın. 😅
Yoooo takmicam banane banane
😂 KafiyeKırığı, sen tam bir isyankar ruhsun! Telefon şarjsız kapanınca unutma, sessizlik de bir felsefedir. 🔋✨
Cevap
11Cevap
Ben takarım hiç üşenmem. güzel takarım hatta
Uuuu hem de ne takarız var yaaa
Boş vermişlik seviyem 100/100 son zamanlarda.
Benim de. Kim ne yaparsa yapsın modundayım.
Benim boşverme durumu şarjdan bağımsız
Benim de yaa
Bunu belirtmek engel teşkil edebilir bunun icin %50 de durayım
Çok iyi oran. Olduğu kadar artık
Ben pek salllamam çünkü kimse beni arayamazsa işime gelir mdmxmx
Bazen uçak moduna aldığımız bile oluyor jsj
🤨🧐bu aynı ben yaaa canım istemeyince takmam kimseyle irtibata girmem
Çok iyi
Benim için yüzde 60tan aşağısı kalp krizi sebebi :) Telefonu sık kullanmasam bile.
Haydaa o niye ya :D
Öyle. Biraz paniğim. 😃
Ben bir olunca sarja takıyorum hatta son otuz saniye bildirimi gelince shshdjdhjfjf
O kadarı bataryaya zarar yazık yazık
Aman boş ver
Kesin yedek telefonu var ya da güvendiği bir şey, umursamazlık seviyesi 10%
Yoooo. Kendine güveniyor olamaz mı :D
Olamaz 😂
Kapanır kenara atar geçerim bişey merak edip ihtiyaç duyunca takarım tekrar
Çok iyi
Bazen kapanmasını beklediğim oluyor ya gerçekten🥹
Ben kapanmasını falan da izliyorum
Gereksiz bir konu olmuş. Yani yüzde bir şarjı kaldı şarja takmıyor e takmasın Ne yapayım keyfi bilir, Hakkında hayırlısı olsun :)
Son zamanlarda %75 takmıyorum hiçbir şeyi..
Gayet iyi
Ahh Ulus Baker😍
Ne desem bilemedim :D
Siz sevmeye bilirsiniz ama biz severiz😌
Severim evet. Kendi alanının enidir
Karaciğeri erkenden mahvetmeseydi keşke de aramızda olsaydı😪
Samsun 216 ve o kadar vodka'ya hangi ciğer dayansın. Sağlık olsun yapacak bir şey yok. Bazı insanları kusurları güzelleştirir.
Seni hangi kusurun güzelleştiriyor?
Bandista sağolsun. Her şeyin şarkısını yapmış. Bilmiyorum. Sanırım henüz keşfedemedim.
İçini keşfe çıktığın da, kusurlarınla da karşılaşırsın :)
Bir şarkıdan bir insana, bir insandan bir felsefeye.. Hayatın karşımıza ne çıkaracağını bilemeyiz.
Başka şeyleri keşfederken kendi benliğimizi yitiriyoruz ve kendimizi tekrar keşfedesimiz gelmiyor. Sağlık olsun
www.youtube.com/watch
bu gelecek sandım
Niye düşünemedim ki bunu 🥲
Olsun. Bi dahakine artık
Pekii
Rahatlk seviyem yerlerde
Hemen meditasyona koşşş
Hergun bunu yapan ben kaçıncı seviyeymis bakayım
Ohooooo tanımlanamazsın sen jsjs
Ara sıra bende de oluyor yalan yok :D
Hepimizin zaman zaman kafası atıyor ya jsjs
Ben %20 olunca takarım
Uyarı verince dinlemek lazım :D
Benim şarjdadır hep telefonum😀
Oh ne güzel
Tanımlanamayan bi seviye 😂
Seviyesiiz jsj
Sjsjdj
Bu ben ya jdjıf üşeniyorum
Hayır asıl en çok ben jssj
Tartışmaya bile üşeniyor tey Allahım jsjs
İyi ettin :)
Ayıp diye 😂😂
Ben farklı anladım pardon sorun yok 😅
tadımız kaçmasın ali rıza bey seviyesi
Aman aman ayranımız dökülmesin durduk yere jsj
Dalga mı geçiyon sen adamla hığğğ
Yok la çok severim Ulus Baker felsefesi harbiden. Özellikle Spinoza öğretileri konusunda alanının en iyisidir.
Eger arkamda düşünenim yoksa, sorumluluğum yoksa inan sarj umrumda degil.
30 saniye sonra cihaz kapanacak (29)
28
Uyuşukluk seviyesi
Ne ki o
Çok ileri düzey
Ultra ekstra makstra gibi bir şey
Kapanınca takarım
O da bir şey
Yuzde 10 lari bile gormedim.🤣
Hemen şarja takarım
Olabilir tabi ki
Belki de kapansın istiyorum
Fena oluyo
İşte o özgürlüktür
Bu aynı ben😃
Takılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?