Ben genelde %10 olunca şarja koyuyorum kapanır filan :D

Ben genelde %10 olunca şarja koyuyorum kapanır filan :D

%50 altına düşerse yemek felan yerken koyarım o da dolduğu kadar dolar ☺️.
En iyisi
Kapandıktan sonra
Hımmm bak bu da güzel
Cevap
13Cevap
Genelde boş zamanım varsa koyuyorum 70 bile olsa
Yani Genellikle %2 düştüğünde bitimine kadar yani 😅 şu an Şarjım %92 yeni oldu şarjdan alalı 🔋
Yani genelde %25'i falan düştüğü zaman şarjı takıyorum bazen oluyor eğer dışarı gidecek olursam %50 de bile olsa şarja takıyorum
Yüzde 2 - 3 kapanmadan hemen önce
yüzde 40 filan olunca..
takarım bende
Değişiyor bazen 10 bazen 50
15 de uyari veriyor, takiyorum.
%50'nin altını görünce.. 😄
kırmızı pil işaretini görmeden takmıyorum
20 civarında
Genelde 30 40 arası
%2..
Yatarken
1’ken
%2 ile %20 arasında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?