
%0-%25
%25-%50
%50-%75
%75-%100
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Telefon artık beni şarja tak diye yalvarmaya başlamadan şarja takmıyorum..
Mersi..
Kapandığında.
Cevap
19Cevap
%20 altına dustugu anda takarım tamamlanınca cikarirm aksi halde hayalet ekran durumu olusabiliyor
Kafama ne zaman eserse bazen kapanıyor umrumda olmuyor 😂😂
Bir olunca artık kapanıyor oyle takiyorum hiç umurumda değil jsjsj
10 falan ya bu aralar hep kapanınca takıyorum o ayrı KS sağ olsun 😂😂
50-75 arası takarım çünkü rahatsız hissediyorum ve nedenini de bilmiyorum
25in altında düşünce takıyorum bazen kapanıyor bile
1 kaldıktan sonra 30 sn süre sonra kapanacak uyarısı verince şarj aletine koşup takıyorum.
pil ömrü için 15 20 yi geçtimi takmak iyi olur
Genelde sarjim 1 oldugunda takarim
%80 nin altına düşerse
%1 kaldığında takarım
%3 kalınca takarım
%20nin altına düştüğünde takıyorum genelde
Uyarı geldiğinde takarım
%15 genelde.
50'nin altında düşünce takarım 25-50 diyorum
Kapanmaya yakın takarım %5 ve altındayken
%98 şu an. %20 olunca takarım
30 falan
1olunca
15 te falan
%6 olduğunda,
15 de falan
10 falan
%1-5.
10 olunca
20 altında genelde
2 kalinca
1 kala
40’ dan az olunca
%2 .
Yüzde yirmi olunca
20-30 arası
Düşük pil olunca
50 ye dusunce
Değişiyor
%1 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar