Telefon batarya sagligi icin sarja yüzde kacta takip kacta cikarmak en dogru?

Bu konuda herkes bir şeyler yazıyor ben uyarı verdiğinde telefonu şarj ediyorum %100 olduğu zaman çıkarıyorum. Birde ultra güç tasarrufu kullanıyorum dışarda batarya yeni değişti. Ağustos ayında telefonum redmi 8 pro siz nasıl şarj ediyorsunuz? Birde %20 ve %80 yapınca birden fazla şarj olabiliyor.

Telefon batarya sagligi icin sarja yüzde kacta takip kacta cikarmak en dogru?

17 Ocak 2026 Cumartesi 10.19

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Telefon batarya sagligi icin sarja yüzde kacta takip kacta cikarmak en dogru?
Telefon batarya sagligi icin sarja yüzde kacta takip kacta cikarmak en dogru?
Cevapla