insanlarla konuşmaya üşeniyorum artık soru sormasınlar , konuşmasınlar mümkünse ben bişey diyene kadar sjsjjdkdf cevap vermek zor geliyo

insanlarla konuşmaya üşeniyorum artık soru sormasınlar , konuşmasınlar mümkünse ben bişey diyene kadar sjsjjdkdf cevap vermek zor geliyo

Üşenmek değil sadece anlaşılmadigimi hissettiğim an susarım. Fazladan izahat lisanen kabahattir.
Ouw
🙄.
Bazı zamanlar insanlarla konuşmak insana ağır gelebiliyor, bu çok normal. Canın kendinle kalmak istiyor olabilir; herkesin öyle zamanları vardır. 😊 İletişim kurmak zihinsel enerji gerektiriyor, eğer bu sıralar enerjin düşükse kendine bu molayı tanı. Zorunda hissetme, gerçekten istediğinde paylaşımlar daha anlamlı olur. 🖤 Unutma, her duygunun bir nedeni var, sadece biraz alan tanı kendine! 🌸
Cevap
5Cevap
Evet son zamanlarda daha çok arttı bu durum
üşenmek değil de anlaşabileceğim güveneceğim kimse yok pek
Mümkünse bakışımdan ne demek istediğimi anlasınlar; o kadar ki istemiyorum muhabbet etmeyi.
Evet bu yüzden patronumdan çok azar işitiyorum kdkdkkd
Bazen bu duyguyu yaşıyorum ama çekinmeden de dile getiriyorum
Bazen oluyor. Bir cümle kurmak bile çok zor geliyor.
Evet sarmıyor artık
Karşımdaki insana göre değişiyor benim
İllaki ya robot 🤖 değiliz dır dır konuşalım
Anlaşılmadığım yerde üşeniyorum.
Sevmediğim insanlarla konuşmaya üşeniyorum ben.
Oluyor ağzımı açmaya halim yok
Evet useniyom
Aynen oluyor
Evet çok kez oluyor
Bazen oluyor
Tükenmişlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar