Hayatınızda ki insanla iletişim kurmaya korkuyor musunuz?

Ya da kafanızda kurmayı mı seviyorsunuz? Bakıyorum sürekli yok bunu neden yapmış olabilir yok şunu niye söylemiş olabilir tarzı sorular. Kendisine sormak iletişim kurmak çok mu zor geliyor? Yoksa sorarsan yalan söyler diye düşünüp güvensizlik mi yaşıyorsunuz?

Hayatınızda ki insanla iletişim kurmaya korkuyor musunuz?
Cevapla