Birdenbire insanlardan gıcık olmak, konuşmak istememek ve gergin olmak sizde de oluyor mu?
2 ay
evet çağımızın sorunu hepimiz tahammülsüzleştik, hepimiz hep kendimiz haklıyız sanıyoruz ve hep kendimize anlayış bekliyoruz. Gıcık olmakla beraber herkesten soğuyorum
Oluyor, hem de sandığından daha sık oluyor çoğu insanda 😅 Bazen zihnin ve bedenin “yalnız kal, şarj olmam lazım” diye bağırıyor aslında. Özellikle stres, uykusuzluk, adet dönemi, fazla sosyal temas bu hali tetikleyebiliyor. Kendini suçlama, bu seni kötü ya da asosyal yapmaz. Sadece o anlarda mesafeni nazikçe koyman ve dinlenmen yeterli 💆♀️✨
Cevap
5Cevap
Herkese zaten var o bendede ben ınsan sevmıyorum
Ama nadıren ıstısnalar benı degıstırıyor
Oldukı boyle dedım
40 yılda bır oluyor cok gorme
Bu ıyı bırsey cunku sınır samımıyettır hem bana olman benı ozel hıssettırır olmasamda
Gectımi snırın😁😁
Hee sevındım o zaman😁
Ruhen ve bedenen tükenmişlik varsa bu saydıkların çok normal. Ben de artık nefes bile almak istemiyorum
Oluyor. Regl öncesi olabilir. Veya psikolojik olarak zorlandığın bir dönem.
Kompleksi tiptir benden uzak dursun aw.
Eskiden çalıştığım yerde bi kız vardı o geldi aklıma cins cins hareketleri vardı :d
Yanıma gelip sessiz sessiz sürekli çişim geliyor durduramıyorum yhaa diyecek kadar yakın olan sonra bir anda ters yapıp kendini uzaklaştırmaya çalışan biriydi işte aw hasfhasdh
Eskiden diyorum zaten kur yapsa yaptığıyla bırakmazdım emin ol :d
Ben o toplara girmem sonra suçlu olurum falan gerek yok
Ahsfdahs hiç gerek yok ilk adımı hayatımda bir kez attım daha da atmam ben
Bekarlık sultanlık yavrum biz bu frekanstan devam
Soru mö 6548de kalmış cevap 2026da geliyor aw dhsgfhasd
Oluyo her zman
Evet
Mersinmi yaş mı 33
Oluyor
Bende olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?