
Kuş cıvıltılarına bile tahammül edemediğim mevsimlerdeyim.
Kendi kendime konuşup kaçıyorum sürekli

Kuş cıvıltılarına bile tahammül edemediğim mevsimlerdeyim.
Kendi kendime konuşup kaçıyorum sürekli
Kendinden kaçıyorsun aslında..
Olmuyor
Cevap
3Cevap
Tabiki bazen sessizlik te güzeldir kendinle başbaşa kalıyorsun kendini dinliyorsun
Evet oluyor bazen kendi kabuğuma çekiliyorum düşünüyorum kendi kendime konuşuyorum 🤷♂️
Ara ara kabuğuma çekilesim geliyor. Bu benim için bazen ihtiyaç oluyor.
Evet, bazen oluyor. Bazen insanın kendisiyle baş başa kalmaya da ihtiyacı vardır...
Evet.. Bu aralar mesela..
Hergun hemde
Gidip uyuyorum
Evet özelikle sabah
Oluyor.
şu an o zamanlar
Oluyor zaman zaman
Hemde çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar