Hiç kimseyle konuşmak istemediğiniz zamanlar oldu mu?

Kendimden hiç nefret etmedim; ama bir türlü beğenemedim de kendimi. Çok acı çektim, ama başkalanna da çok acı çektirdim - bu da insanın gururlanabileceği bir şey değil pek... Kendimi haklı görüyor değilim; ama ken­dimi savunuyor da değilim. Yargılamayı hiç beceremiyorum, kendimi de dünyayı da... Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum - uyuşamadık. Hepsi bu.

Ben sana nerden tutuldum.
Ben sana nerden tutuldum.

#inci✨

Hiç kimseyle konuşmak istemediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla