Kimseyle konuşmak istemediğin zamanlarınız oluyor mu?

Benim belam mesafesizliğimmiş. Hayatıma giren herkesi anası babası gibi sahiplenmem, herkese haddinden fazla fedakârlık göstermem tümüyle hataymış. Sınırım olmalıymış, haddimi yerimi bilmem gerekirmiş yoksa ilk terk edilen, ilk gözden çıkarılan ben olurmuşum, öğrendim.

Beni sev, çünkü bu iyiliğini hiç unutmayacağım🖤
Beni sev, çünkü bu iyiliğini hiç unutmayacağım🖤

Bir harfini bile değişmem yüz bin dilde🖤

#inci🖤🎧

Kimseyle konuşmak istemediğin zamanlarınız oluyor mu?
Cevapla