Kınadığımız şeyler başımıza gelir mi hiç başınıza geldiği oldu mu ister istemez bir şeyler kınıyoruz?

Önceden kınadığım oldu başıma gelen de oldu gelmeyen de kınadığım için mi geldi tesadüf mü bilmiyorum ama şu an kınadığım her şey için pişmanım tövbe etsem içten basıma gelir mi yine de pişmanım gercekten

Kınadığımız şeyler başımıza gelir mi hiç başınıza geldiği oldu mu ister istemez bir şeyler kınıyoruz?
Cevapla