Kınadığımız bir şey kesin başımıza gelir mi? Aranızda kınayıp da kınadığınızın başına geldiği oldu mu?

Kınamak: yapılan bir işin, bulunulan bir davranışın, söylenen bir sözün yersiz, uygunsuz, çirkin, kötü görüldüğünü bildirir biçimde söz söylemek.
Evet başına gelir diyenlere şunu sormak istiyorum. Kınadığım şeyi önceden kınamıyordum, başıma geldikten sonra bundan bıkıp yakındım, ve kınama esnası orada başladı. Yine de kınadığım şey başıma gelmeye devam eder mi? Yoksa Allah bu kulum zaten yeterince çekti bu durumdan bıktığı için kınadı deyip kınadığım şeyi başıma vermez mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
neden bu kadar az cevap
Kınadığımız bir şey kesin başımıza gelir mi? Aranızda kınayıp da kınadığınızın başına geldiği oldu mu?
Cevapla