21 yaşındayım, hiç bi iş yapmadım, bundan sonra da benden bişey olmaz diye düşünüyorum?

Kanka yani açıktan okuyorum ama tüm gün evdeyim, işsizim, kasiyer olarak bile çalışmak canım istemiyor, beceriksizin tekiyim.

Açıktan okuduğum için sosyal hayatım da yok, annemin, babamın parası da yok.

Pc ile yapmak istediğim bi şeyler var o da pc m çok zayıf ve yenisini almamız mümkün değil

Telefonum 6 yıllık samsung a10

Her şeyden, herkesten geri kaldım. Bi b... k olmaz benden bundan sonra, yaşın az dersiniz belki ama

21 yaşındayım, hiç bi iş yapmadım, bundan sonra da benden bişey olmaz diye düşünüyorum?
Cevapla