22 yaşındayım hiç işte çalışmadım. Şimdi 2 yıllık okuyorum (bir-iki ay içinde mezun olacağım) sizce yanlış mı yapıyorum? Bir işe girip çalışmam mı lazım yoksa okumaya devam mı etmem lazım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Benzer düşüncedeyim. Yalnız benim yaşamımı idame ettirecek başka bir gelirim yok. Bu yüzden çalışmak zorundayım. Yine bu yüzden kaçta yatıp kaçta kalkacağım bana bağlı değil. Havanın çok güzel olması ya da siesta yapmak istiyor olmam da önemli değil. Galata'dan balık tutmak ya da öğleden sonrasını ellerim cebimde gezinerek geçirmek istiyor olmamın da hiçbir önemi yok. Havanın berbat ve yolların kapalı oluşu, hasta olmam ya da gece diş ağrısından uyuyamamış olmam da tamamen lüzumsuz detaylar. İşe gitmek zorundayım. Sende bir yerden başla nereye kadar?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMaddi açıdan zor değilsen okuluna devam etmen senin için iyi olacaktır diye düşünüyorum ama okumaya pek niyetin yoksa çalışarak oradaki ortamı gördükten sonra zaten istemesen bile okuluna yine dört elle sarılırsın ekstradan kendi paranı kazanmış olarak
00 Yorumla
+1 yılSaçmalama önce mezun ol baktın olmuyor o zaman çalış, yine de 22 yaşına kadar işçiliğin tadına bakmamak iyi olmamış ben 14 yaşımdan beri yazın çalışırım hep, mecburiyetten değilde gelişmek için, ayaklarımın üzerinde durmayı bilmek için
00 Yorumla
+1 yılFırsatın varsa durumlarınız imkanınız iyiyse hiç bulaşma özel sektöre filan. Ben 16 yaşımdan beri çalışıyorum.40 yaşında gibi hissediyorum özel sektör de. Dogduguma pişman oluyorum her gün. Ama benimkisi hep mecburiyeti tabi ki.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
21Cevap
Bnce calışman lazım ileride aile kuravaksın falan kendı ayakların üzerinde durman en iyisi. 2 yıllıkta iş bulursan iyi millet 4 yıl okuyor işsiz cıgu mıhendis fkn. Tercih senın ama. Eger 2 yıllıkta maaş ort kac kaoara kaxanacakan hesap et eger askeri masşsa boşa ünide vakit öldürme
00 Yorumla
+1 yılBir erkek 24 yaşından sonra evde oturuyor anne baba parası yiyorsa ondan hiçbir bk olmaz kimse kusura bakmasin. Tabi iş bulamayan ya da fiziki olarak çalışamayanlar hariç.
20 Yorumla
+1 yılbence okulunu etkileyecekse çalışma ama kendini geliştir. mesela çalgı çalmayı öğren, teknolojide kendini bilgi açısından ilerlet yabancı dilin geliştir yeni diller öğren. yani hayatının ilerleyen safhalarında sana baya katkısı olur
00 YorumlaBen 11 yaşımdan 18 yaşıma kadar yaz tatillerinde çalışıp babama kurban bayramı için kurban parası çıkartıyordum. Bence insanlar, küçük yaşta iş hayatını ufakta olsa ne iş olduğu fark etmez tecrübe etmeli.
00 YorumlaBende 21 yaşındayım açıktan okuyorum şu an çalışma konusuna gelirsem bunun kadını erkeği yok yanlış yaptın veya yapmadın diyemem. Bence okulunu bitir ve öyle çalışmaya başla ama maddi açıdan sıkıntı yaşıyorsan onu bilemem.
00 Yorumla
+1 yılMezun olduktan sonra kesinlikle çalışmalısın insan resmen büyüyor ve para kazanmak gerçekten özgüven katıyor kendi emeğini yemek kadar güzel bişey yok :)
10 YorumlaSenin durumunda ülkede yüzbinlerce genç var. Okuyup bir yandan çalışabilirsin ama bu devirde diplomalılar bile işsiz olsa da sen önce bir üniversite mezunu olmaya bak.
00 YorumlaOkumaya devam etmelisin kariyer her şeyden önce gelir
20 Yorumlabence çok yanlış yaptın. 16 yaşında ufaktan çalısmaya başlamalı bi erkek.
parayla hiç ilgisi yok.14 Yorumla- +1 yıl
Bir erkek mi :D
- +1 yıl
16 yaşında çocuğunu çalıştıracak mısın?
+1 yılBölümünüzü 4 yıla tamamlayın ve okul dışındaki saatlerde iş bulmak sizin için iyi olabilir.
00 Yorumla
+1 yılHayatın bir ucundan tutman gerek nereye kadar böyle gidebilirsinki?
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 333 cevap paylaştı. Okumaya devam et belli bir süre sonra istemediğin kadar çalıştırcaklar nasılsa :D
00 YorumlaOkuyan vatandaşların çoğu okudukları için çalışmıyorlar. Ama eğitim bitince çalışırlar.
00 YorumlaÇalışmak önemli bir yerden başlamazsan bir süre sonra hiç çalışasın gelmez
00 YorumlaMaddi açıdan zor durumda değilsen kpss çalış şu dönemde.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMezun olunca başlarsın istersen zaten 2 ay kalmış mezun olmana.
iş hayatına girince daha da anlayacaksın tecrübenin önemini00 Yorumla
+1 yılHayatı öğrenmek güzel bir şey sonuçta okul ile iş hayatı aynı değil insanlar bile ayrı bir dünya fakat çalışmaya ihtiyacın yok ise hiiiç milletin lafını çekme mesleğini yaparken çalışırsın
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılMümkünse ikisini beraber götür. Maddiyat ve tecrübe olarak çok işine yarar ama yorucu tabi
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak da gerekli çünkü bende hem çalışıp hem okudum. İnsan daha özgüvenli daha verimli oluyor hayatta benim açımdan o yüzden sende düşünrbilirsin
10 Yorumla
+1 yılÇalışmak çok ayrı birşey büyük ihtimalle başta neye uğradığını şaşırıp söveceksin. çalışmaya baslamani tavsiye ederim.
10 Yorumla20 yaşındayım 10 yaşında çalışmaya başladım ailemden ayrı yaşıyorum bence çalışmak insanı olgunlaştırıyor
00 Yorumla
+1 yılBaba paran varsa hayır tabi ki. Ama yoksa çalışıp kendini geliştirmek ileriye yönelik adımlar atmalisin.
00 Yorumla
+1 yılBence çok yanlış yapıyorsun İhtiyacın olmasa bile çalışmak iyidir Yani benim düşüncem...
00 Yorumla
+1 yılOkulu bitir zaten 2 yıllık da iş bulamazsın büyük ihtimal illaki çalışmak zorundasın
00 YorumlaBence çalış kardeşim bende hiç çalışmadım çok zor oluyor
00 Yorumla
+1 yılYanlış değil okul bitince calisirsin
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılStaj da mı yapmadın hiç?
00 Yorumla Ya oku ya da çalış karar ver
00 Yorumlasenin planın yok mu hiç
00 Yorumla
+1 yıl30 oldum hayatımda toplasan 5 ay iş deneyimi var
00 Yorumla
+1 yılsen bilirsin senin hayatın
10 YorumlaKariyer daha önemli
00 Yorumla
+1 yılYoo en doğrusu
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çalış
00 Yorumla
+1 yılne okuyosun
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yanlış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlış yapmışsın
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılEvet
00 Yorumla Evet
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 22 yaşındayım, hayatımda hiç çalışmadım. Sizce yanlış mı yapıyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer