28 Yaşındayım ve hiç çalışmadım ne düşünüyorsunuz?

Zaten lise üniversite okumadım. Asgari ücrettden kastım daha çok kendimi zaten her alanda küçümsüyeceğim o yüzden ne gerek var diyerek 2012 yılından beri çalışmıyorum..

28 Yaşındayım ve hiç çalışmadım ne düşünüyorsunuz?
Cevapla