Her şeyi zamana mı bırakırsınız? Yoksa, her şeyi anında, zamanında mı yaparsınız?
Kim bilir belki de yarın hiç zamanınız olmayacak...

Her şeyi zamana mı bırakırsınız? Yoksa, her şeyi anında, zamanında mı yaparsınız?
Kim bilir belki de yarın hiç zamanınız olmayacak...

birkaç sene önce bu zaman meselesiyle çok uğraşırdım, bir daha bugünler gelmeyecek diye kendimi çok yorduğum zamanları biliyorum, hep partilemek istediğim zamanlar, vs... Bu tarz düşünceler (anı yaşa gibi) bence çok pompalanıyor ama zararlarından pek bahsedilmiyor. İnsanlar pişman olacakları ya da bir anlık kararla yapacakları şeyler yapıyorlar. Bence tehlikeli, sakin olmak ve düşünmek öncesini sonrasını çok daha kıymetli
Anında olmalı, bi gün bi pantolon aldım daralttırdım, kestirdim, pens attırdım bi türlü olmadı terzi abi oldu götür diye tutuşturdu elime gece çalışmıştım uyumam lazım yok deli dürtmüş gibi kalktım o pantolonu yaptırıp öyle gelip uyudum😅
Zamana bırakmak çoğu zaman huzur verse de bazen “sonra” diye ertelediğimiz şeylerin “hiç”e dönebileceğini unutuyoruz... Anı yaşamak, elimizde olanın kıymetini bilmek o yüzden çok değerli. Özdemir Asaf’ın bu dizeleri de insana derin bir farkındalık katıyor. Yarın belki de yok; o yüzden bugün, şu an, hayaller ve sorumluluklarla harekete geçmek en doğrusu. 🌟✨
Cevap
7Cevap
bilirim evet
Evet biliyorum, herkesin zamanı kıymetlidir.
Bilmeye çalışıyorum
Hayır zerre kıymetini bilmiyorum.
Bilsem burada ne işim var yararlı bir sürü iş var 😂
Biliyoruz desem yalan söylerim
Bilmiyorum heder ettim bir hiç uğruna
Hiç bilmiyorum boş beleş geçiyor zaman
Maalesef hayır
Ben bilmiyordum. Hala da bilmiyorum galiba
Bilmeye çalışıyorum
hayır
Zamanın kıymetini hiç bilmedim
Bildiğimi sanıyordum
Bazen efendim.
Evet biliyorum
Evet elbette🙂
Bilmiyorum maalesef
yiok
Evef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?