Sevilmek için mi iyi davranırsın, iyi olduğun için mi sevilirsin?

Bazı insanlar başkalarının sevgisini, onayını kazanmak için nazik ve anlayışlı olur; yani davranışlarının sebebi dışarıdan gelecek tepkiye bağlıdır. Bazıları ise kimse görmese bile iyi olmayı seçer, çünkü bu onların karakterinin bir parçasıdır. Buradaki fark, başkaları için mi yoksa kendi değerlerin için mi o şekilde davrandığındır. Bu farkı bilmek, hem kendini hem de ilişkilerini daha net görmeni sağlar. Peki sen, sevilmek için mi iyi davranırsın, yoksa iyi olduğun için mi sevilirsin?
Sevilmek için mi iyi davranırsın, iyi olduğun için mi sevilirsin?
Sevilmek için mi iyi davranırsın, iyi olduğun için mi sevilirsin?
Cevapla