Soruma Hoş Geldiniz,
Yani sevdiğiniz aşık olduğunuz kişi onu sevdiginiz için mi size daha güzel görünür? Yoksa o sizi çok sevdiği için mi güzel görünür? 😅

Ne düşünüyorsunuz?
Soruma Hoş Geldiniz,
Yani sevdiğiniz aşık olduğunuz kişi onu sevdiginiz için mi size daha güzel görünür? Yoksa o sizi çok sevdiği için mi güzel görünür? 😅

Ne düşünüyorsunuz?
O beni sevdiği için güzeldir. yani şöyle bir kadın tabi ki de güzel olabilir fizik yüz veya kalbi de güzeldir mesela herkes iltifat eder işte temiz kalplisin diye. ama benim aşık olma nedenim o kadının bana olan duyguları olur. bu yüzden de aşık olduğum kadın dünyanın en güzelidir benim için karakterini ve kalbini kendimden bile çok severdim.. tabi ki de onun için her şeyi de yapardım
Sevdiğimiz insan biz onu seviyoruz diye güzel görünür. Her hareketi davranışı duruşu tepkileri eğer aşk varsa etkileyici görünür gözümüze. Aşık olmanın yan etkileri😅 aşk bitince yan etkiler de geçer sıradan biri olur o da herkes gibi
Diyorsun 😅Müthiş yazmışsın ya çok hoş gülümsetti 😅🤣 katılmak istemiyordum ama gıcıklık yapacaktım fakat vazgeçtim 🤣😅
Al benden de o kadar valla 😅 her türlü imzamı atarım 😅🤣
Teşekkür ederim 🤣🤣🤣
Ricalar ve teşekkürler hanfendi 😅
Cevap
3Cevap
Ben onu sevdiğim için güzeldir.
Ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça 😅
Karşılıklı birbirimizi sevdiğimiz için güzeldir.
Çok güzel bence de 😅Her türlü 😅
Sevgiler her zaman güzeldir
ama seven sevdigiyle güzellesir
Çok güzel oldu katılıyorum kesinlikle 😅
Sen bana katilma bir zahmet
O da olur 😅
Ben onu sevdiğim için güzeldir. O da beni seviyorsa o zaman en güzel aşktır.
Güzel bi bakış açısı iyiydi de ben bunu sormuyorum 😅
Seni sevmeyen sen seviyorsun diye güzel olsa ne yazar yani 😅bence beni sevdiği için güzeldir 😅
@Kim-Bilir-Belkidee burada sormak istedigin tam olarak nedir beyfendi ona göre yorumlayalim sonra yine ben onu sormadim demeyinde
Soru açık ve net
Ben sevdiğim için güzeldir.😄
Hımm 😅 Benim ki de ben sevdiğim için güzeldir ama daha çok o beni sevdiği için güzeldir 😅 onun etkisi daha çok yani😂
Beni sevmeyenin nesi güzel olsun 😂
Orası öyle de senin sevgin biterse onun sevgisi de hiç olur
Orası öyle de benim sevgim bitmez ki sevgi biten bir şey mi biter mi yani 😅
Bazı şeyler anlamını yitirince ortada sevgi de kalmıyor maalesef 🤦
Yani sevgi bitmiyor bitiriliyor o zaman bana ne benim suçum ne öyle değil mi 😅
Yitirtenlerin canı cehenneme 😅
Neyse sakin olalım 😄
Evet sakiniz zaten ben çok sakinim ya sen 😅
https://youtu.be/4mi5ftbv7tk
Ben çok yorgun 😄
Hehehe 😅🤣 Günaydın Rabb'im güç kuvvet versin turp gibi ol yeni doğmuş bebekten hallice atil atılgan hiperaktif zipçıktı🤣
Amin amin bir mukabele 😄
Of of her türlü 😅Mutlu günler dilerim 😅
Size de 😄
EyvAllah 😅
Sevdiğim için güzeldir, severse güzelleşirim.
Güzel bir bakış açısı 😅
Al benden de bir o kadar daha her türlü 😅
Sevgi güzelleştirir iyileştirir her bir şeyi yapar yapar sevginin gücü sınırsızdır ve yücedir 😅
Ben onu sevdiğim için güzel görünüyordur.
Evet kanka benim için de öyle yani desem de inanma ne alakası var şimdi 😅O beni sevdiği için güzeldir beni sevmeyen güzel olsa ne ben güzele güzel demem benim olmadıkça 😅🤣
Ne demiş Aşık Veysel
Güzelliğin on par' etmez
Bu bendeki âşk olmasa
Bak şimdi bunun üstüne söz edemem😅
Müthiş oldu 😅Of of of
Kesilmiş en harika racondur bu 😂
Evet evet her türlü 😅🤣
Bu kombinin karşılıklı olanından yok mu 😀
Olabilir ama sen önce birini şöyle lütfen 🤣
Yok birini seçemem her ikisi de diyeceğim 😀
Ayıktın sanki 🤣ondan seçmiyorsun🤣😅Çok fark edicisin 😅🤣İkisi olsun o zaman 🤣😅
😂 demedigini birakmadin ne ayıklığım kaldi , ne çok fark edilciligim 😏
Ben ayıktın sanmıştım 🤣😅Fark edicisin sen her türlü 😅 Somurtmaaağ 😅
Yok o trip emojisi 😂her defasinfa bu şekilde tribi bozuyorsun 😂
Yazdıktan sonra geldi aklıma asıl sen beni bozdun hıh 😅🤣
Karşılıklı sevgi bambaşka
Evet haklısınız katılıyorum 😅
Ben onu sevdiğim için güzeldir 🙃
İllaki ben sevdiğim için güzeldir ama daha çok o beni sevdiği için güzeldir 😂 onun etkisi daha çok yani😂
Beni sevmeyenin nesi güzel olsun 😂Seni sevmeyenin nesi güzel ki 😂😅neye yarar yani sana bakmadıktan sonra 😅😂
O da doğru da sonuçta bir insanı seviyorsam ben sevmişimdir benim sevgimden dolayı onu beğenmişimdir ama beni de sevmesi lazim onun sevgisi de gerekiyor sonuçta tek taraflı değil bu durum karşılıklı platonik bir ilişki yaşamıyoruz 😅 senin dediğin de doğru yanlış demedim zaten sadece ilk aklıma geleni yazdım 😇
Tamam tamam 😅Çok güzel izah etmişsin zahmet etmişsin teşekkür ederim 😅 Yani sonuç olarak hangisi oldu şimdi neye karar verdin bakalım😅 hangisini seçiyorsun 😅
İkisi de olsun 😅🙃
Evet bence de ikisi 😅Mutlu günler dilerim 😅 İyi tatiller 😅
Ben onu
Bende onu 😅
Karşılıklı sevgi iki tarafı da güzelleştirir😂
Çok güzel düşünüyorsun vallahi öyle
😅🤣😂
https://m.youtube.com/shorts/D7zny3_RILg
Nasıl 😂😅🤣
Güzel 🤣🤣
Sen daha guzelsin valla 😅😂🤣
Teşekkürler 😂
Ricalar ve teşekkürler 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?