İnsanlar seni en çok olduğun halinle mi sever, onlara iyi geldiğin halinle mi?

Bazen kendimiz gibi olduğumuzda mesafe koyanlar oluyor.

Ama sustuğumuzda, idare ettiğimizde, toparlayan taraf olduğumuzda daha çok “seviliyor” gibi hissediyoruz.

Peki bu gerçekten sevilmek mi, yoksa işe yarar olmak mı?

İnsan, olduğu haliyle de kalabildiği yerde mi ait hisseder;

yoksa iyi gelmeyi bıraktığında eksilen ilgide mi gerçeği görür?

İnsanlar seni en çok olduğun halinle mi sever, onlara iyi geldiğin halinle mi?

https://music.youtube.com/watch?v=Cy-Vd0lXse4&si=yEba0-YrVRlUi9z5 bu

İnsanlar seni en çok olduğun halinle mi sever, onlara iyi geldiğin halinle mi?
Cevapla