Evet, güven hâlâ mümkün. Herkes aynı değil.
Kısmen, ama sınırlarım var.
Hayır, artık kimseye kolay kolay güvenemem.
Güven değil, dikkat zamanı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Evet, güven hâlâ mümkün. Herkes aynı değil. ama çok zor çıkar öyleleri
Birbirine açık ve şeffaf olduğun kadar güven mümkün ve güven kıracak davranışlar yoksa evet mümkün ama kolay kolay böyle olan yok..
Çünkü insanlar birbirine dürüst açık ve şeffaf değil dediğin gibi. Anlamadığım şu sevgiyi bulmuşsun gerçekten sana değer veren birini bulmuşsun niye bir insan maceraya atılır ki.
Şimdi herkes aynı değildir tabi ama öyle maceraya atılanlar yaralar alıyor kabuk bağlıyor ve yeniden yaralanmak istiyor ya da yaranın acısını senden çıkartıyor ya da alışmış kaosa , toxic ilişkiye ve kurtulamıyor diğer türlüsü normal geliyor garip ama sebepleri bu işte
Ve ondan sonra da mutsuzluk maalesef kaçınılmaz oluyor..
Evet değer veren ayrı üzülüyor güvenmeye korkar hale geliyor diğeri de hatalı olmasına rağmen mutlu değilim de neden ilişkilerim uzun değil de neden değer görmüyorum da neden kaba oluyor , şiddet uyguluyor nedeni çünkü sen fırsatı kaçırdın
Ama gerçekten şu da var ki iyi insanların değeri bilinmiyor. Hani bazen insanları şikayet ettiğini görüyorum ya bazen emin ol insanlar bile bile mutsuzluğa gidiyor karşındaki insana ne olduğunu biliyorsun buna rağmen hala onunla ilişkide ısrar ediyorsan zaten bazı şeyleri göze alıyorsun demektir.
Evet çünkü cepte görülüyorlar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güven, gerçekten de bir ilişkinin temel taşı ve pek çok duygunun kaynağı. Ancak günümüzde insanların yaşadığı olumsuz tecrübeler bu konuda bazen temkinli davranmalarına neden oluyor. Yine de herkesin aynı olmadığını, doğru iletişim ve zamanla güvenin yeniden inşa edilebileceğini düşünüyorum. "Evet, güven hâlâ mümkün. Herkes aynı değil." seçeneği bana daha yakın. Güvenmek bir bakıma da cesaret göstergesidir, unutma. 🙂