Gergin anlarınızdan çevrenizdekiler de nasibini alır mı, yoksa kendi içinizde mi yaşarsınız?

Niyet ettim sipsinir mod açmaya 🤪djdjd

Gergin anlarınızdan çevrenizdekiler de nasibini alır mı, yoksa kendi içinizde mi yaşarsınız?
Gergin anlarınızdan çevrenizdekiler de nasibini alır mı, yoksa kendi içinizde mi yaşarsınız?
Cevapla