Çok kavgacı öfkeli ve asık suratli biriyim? Okul zamanlarında böyle değildim neden ?

Hatta bana zorbalık yapanlara sesimi bile çıkarmaz kavga etmeyi bilmezdim kendimi savunmazdım yani onlara karşı sonra böyle oldum şimdi böyleyim ve kimse sevmiyor sevgilim falan yok görücülerinde önü kesildi
Çok kavgacı öfkeli ve asık suratli biriyim? Okul zamanlarında böyle değildim neden ?
Cevapla