Öğrencilerime çok bağırdım. Onları susturamıyorum. Kötü bir öğretmen miyim?

Bugün 4 saat sınıfla dersim vardı ama çocuklar beni çok kızdırdı son saatte artık epey patladım dayanamayıp. Susturmak için çok şey denedim ama başka ne yapsam bilemiyorum. Boğazlarım da acıyor. Sakinleşmek için 2 dk sınıftan dışarı çıktım. Öyle gürültü yapıyorlar ki... İlk senem olduğunu söylediğim için mi böyleler anlamadım.

Öğrencilerime çok bağırdım. Onları susturamıyorum. Kötü bir öğretmen miyim?
Cevapla