Hic duygularınız ile vicdanınız arasında sıkıstıgınız oldu mu?

Ön yargılı savranmadan önce yazımı sonuna kadar okuyun!

Ben kaldım. Hayatımda yıllardır cok iyiliği dokunmuş bir adam var. Hayatıma kattığı güzelliklerden dolayı ve hayatıma hic erkek almamış genc bir kız olarak gördüğüm ilgiden dolayı gönlüm kaymaya başlamıştı. Yaş farkımız çok benden hoşlanıyor ve maalesef evli. Onunda bana ilgisi olduğunu farkındayım. Fakat kendisine sadece dostluk seviyesinde kalmak istediğimi söyledim. Çünkü duygularıma yenik düserek yuva yıkan kötü ve vicdansız biri olmak istemiyorum. Herkes için en zararsız olanı ve dogru olanı yapmaya çalışıyorum. Aslında hayatımdan çıkartmak istediğim biri degil cünkü cok iyiliği dokunuyor. Fakat bana ne kadar tamam dese de bana içten içe bozuk atıyor. Gerçekten de kendi içimde büyük nefis mücadelesi veriyorum nasıl bir yol izlemem gerektiğine dair en ufak bir fikrim bile yok. Belki buraya yazarak biraz olsun içimi dökmek istedim

Güncellemeler
10 ay
Bu konu icin 3 yıldır psikolojik terapi alıyorum. Huyum suyum degisti sinirli alıngan biri oldum iyicene herkesin gözü önünde yavasyavas bitiyorum fakat annem babam bile bir sorunum olduğunu farkında degil
Hic duygularınız ile vicdanınız arasında sıkıstıgınız oldu mu?
Cevapla