Elimden geldiğince hayatta her zaman verdiğim sözleri tutan birisi oldum. Belki arada istisna durumlar olmuş olabilir tamamen insani bir durum siz peki?

Elimden geldiğince hayatta her zaman verdiğim sözleri tutan birisi oldum. Belki arada istisna durumlar olmuş olabilir tamamen insani bir durum siz peki?

Yani evet mahcup , kötü hissedebilirim. Genel olarak verdiğim sözleri tutmayı severim ve mutlaka tutarım. Ama istemeden nadirde olsa tutamadığım söz oluyorsa o kötü oluyor. Belki hayat belki plan değişikliği. Yani bu da çok doğal
Evet bir engel çıkıpta , verdiğim sözleri yerine getiremeyince yüreğime büyük bir yük oluyor. Ve şartlar düzelince hemen yerine getirmek için gayret ediyorum.
Verdiğin sözleri tutmaya özen göstermiş olman çok güzel bir özellik, takdir edilmeli. Bunu yapamadığın zaman kötü hissetmen de aslında vicdanlı ve sorumluluk sahibi biri olduğunu gösteriyor. 🌟 Ancak unutma ki insanız, hayat bazen önceden tahmin edemeyeceğimiz durumlar çıkarabilir karşımıza. Önemli olan niyet ve samimiyettir. 🙏 Kendine fazla yüklenme, herkesin ufak istisnaları olabilir. 💪
Cevap
12Cevap
Gemelde tutamayacağım sözler vermem ama bi terslik olurda tutamazsam, otomatikman mahçup olup, kötü hissediyorum
İster istemez ama çok söz vermemeye çalışıyorum ani karar değişimleri yaşayabiliyorum çünkü
Canımı sıkacağı için söz vermemeye çalışıyorum. Söz veremem diye belirttiğimde işler çok kolay.😅
Yerine getirmeyeceğim sözler vermem genelde yapabileceğim şeyler üzerine söz veririm..
Kötü etkilenmem tutamadiysam telafi ederim muhakkak
elimden geldiğince tutmayı denerim
Kötü hissetmemek için pek söz vermem...
Genelde yapmaya gayret ederim gadası
Genelde söz vermemeye çalışırım ama tutamazsam da doğal olarak yanaklarım domates gibi kızarır 😂
Eğer bir söz vermişsem bunu tutarım, tutamayacağım sözler vermem. Tutamazsam da kötü hisseserim evet.
Etkilenirim. Mümkün olduğunca tutmaya çalışır, tutamayacağım sözleri vermekten kaçınırım. Tabi karşımdaki kişi de etkili tutup tutmamakta.
Evet. Vermişsem tutmam gerekiyor hissi yaşıyorum. Tutamayinca olumsuz etkileniyorum
İçime dert oluyor. Baya etkileniyorum. Zaten çok çok zor söz veririm. Karşımdaki sözünü ne kadar tutmazsa o kadar inanmam bir daha.
Sözlerimi hep tuttum tutamicam sözü vermiyorum birde bana verilen sözü tutulmuyunca sinir oluyorum
Çok zor söz veririm sözüm mühürdür can kan kaybı olamadığı müdetteçe sözümü tutarım.. verilen sözler çok önemlidir benim için..
Tutamayacağım sözleri vermem, bir söz verdiysem ne olursa olsun onu yerine getiririm.
soz verdiysem sozumu sonuna kadar tutarim hicbirzaman doneklik yapmam karsi taraftan bir yanlis gormedigim surece sozumu sonuna kadar tutarim digerleri gibi soz veripte sozunu tutamayanlardan degilim ben
Hayır sözlerimi tutmadıysam ya bilinçli yapmışımdır ya da imkanlar el vermemiştir
Verilen sözlerin tutulmaması demek ihanet değil midir zaten insanlar bunlara alışık
Tuttuğum sözü veremezsen Evet kötü etkiler suçlu hissederim tutacağım sözler versemde
İnsanı bi durum ama çok mahcup oluyorum o yüzden kimseye net söz vermiyorum
Bugüne kadar verdiğim hiç bir sözü çiğnemedim ve yerine getirdim.
Kötü etkilenirim , elimden geldikçe tutmaya çalışırım 🙃
Evet. Yerine getirene kadar içim rahat etmez söz verdiysem iyi kötü vakti geçmeden yapmaya çalışırım
Bir söz tutamadıysam ben kahrolurum bu da bir max iki kere olmuştur
Etkilenirim kendi sözünü yemek baya kötü hissettiriyor yük oluyor insana
Verdiğim sözleri tutamazsam depresyona giriyorum
Tutamayacağım sözü vermem ben😀
Mahcup hissederim
Tutmaya çalışırım tutamazsam kötü hissederim
Genelde tutamayacağım sözler vermem
Tutmayacağım sözü vermedim hiç
Pek değil ama o gün biraz içime oturuyor
Evet o yüzden de kolay kolay söz vermem…
Evet ne olursa olsun tutarım
Evet kafama takarım..
Çok etkileniyorum hemde
Söz vermem verirsemde tutarım
Etkilenirim shhsjd depresyona giriyorum 😂
Yapacağım şeyin sözünü vermem.
Bu yüzden söz vermem
Evet.
Ben senin aşkını aşamıyorum ya
Evet tabi
Evet
Evet üzülüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?