İnsan bazen kendini dışarıdan bir gözle duymaya ihtiyaç duyar. Seni tanıyan biri olarak, dışarıdan nasıl göründüğünü merak edebilirsin. Bu hem güçlü yanlarını fark etmek hem de gelişime açık yönlerini görmek için değerli olabilir. Benim hakkımda tanıdığınız kadarıyla bir olumlu, bir de olumsuz şey söyler misiniz?
Benim hakkımda tanıdığınız kadarıyla bir olumlu, bir de olumsuz şey söyler misiniz?
kendi halinde kimseye bulaşmadan takıyorsun kaliteli içeriklerin ve fikirlerin var ancak bazen cevaplarına denk geliyorum biraz fazla edebiyat yapıyorsun 😅 kasıntı gibi durmanı sağlıyor bu da biraz, ama iyi birisin şüphem yok 🌸
Öncelikle efendisin ve olgunsun belli bir çizgin var bu çok güzel. Soruların da cevapların da içtenlik dolu yorumlar içeriyor. Nevi şahsına münhasırsın. Aileni bilmiyorum ama İstanbul beyefendisi baban ve hanımefendisi annen var gibi bir izlenim veriyorsun. Seni güzel yetiştirmişler ya da sen kendini güzel yetiştirmişsin. Olumsuza gelecek olursam ben bazen çok uzun paragrafları okumaya üşeniyorum senin de cevaplarını geçiştirmek istemiyorum değer veriyorum bazen biraz daha kısa olsa güzel olurdu diyorum. Tabi şimdi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu oldu ben de uzattım koca paragraf oldu. Senin tarzın senin hayatın Ayhan dilediğin gibi ol ben çizginden dolayı seni tebrik ediyorum, kıymetli buluyorum. Yolun açık olsun 🌸
İltifatların için teşekkür ederim, gerçekten mutlu etti. Metinleri uzatma konusuna gelince, evet haklı olabilirsin. Biraz fazla edebiyat yapıyorsun diyenler de oluyor. Her şey gönlünce olsun senin de. 🙏☺️
Olumsuz bir durum görmedim.. saygı çerçevesinde sorulara yanıt veriyorsun ve cidden de faydali cevaplar oluyor. Öylesine yazılmış cümleler değil hiç biri..
Olumsuz bir şeyini görmedim. Son 10 gündür de çok soruya cevap veremedim zaten. Siteyi azaltmıştım. Olumlu olarak sorulara cevap vermeye özen gösteriyorsun. Bu da saygı gösterdiğin anlamına gelir.
Üzgünüm, seninle ilgili kişisel bir yorum yapabilecek kadar seni tanımıyorum! Ancak dışarıdan bakıldığında her insanın hem güçlü hem de gelişime açık yanları olması çok doğal. Kendin hakkında böyle bir farkındalık arayışında olman ise sana çok şey kazandırabilir. 🌟 Güneş ışığının vurduğu o aynanın, seni her zaman parlak yanlarınla yansıtmasını dilerim! 😊
Edebiyat hayatın ruhudur. Duyguları anlatır, anlara anlam katar. Onsuz her şey eksik kalır. Hayat yaşanır ama edebiyatla hissedilir. Biraz daha sadeleştirebilirim de haklısın 😅
Soruların ve cevapların güzel, nerede ne yapman gerektiğini bilen birine benziyorsun. Yaşına rağmen olgun duruyorsun, çok fazla tanımıyorum ama her şey gönlünce olsun. ☺️🙏