Seni fazla tanımıyorum o yüzden fazla bir şey diyemeyeceğim. İyi yönün çok bence yani iyi birine benziyorsun, nazik, naif, iyi kalpli, çocuksu, eğlenceli, gülüşler ortaya saçan, insanlara iyi geçinmeye çalışan bir izlenim veriyorsun.
Kötü bir şey aklıma gelmiyor belki bu kadar iyi olduğun için biraz saf olabilirsin ama bilemiyorum02 Yorumla
Soran+1 yılÇoook teşekkür ederim💜
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen çok fazla tanımıyorum yani sadece sorularda gördüğüm kadarı ile uzun görüş yazmayı seviyorsun. zeki aklı başında olgun bir kişisin. boş konuşmuyorsun hiç bir zaman. genelde sadece bazen çok düşünceli olduğun için sanki başka insanı çok düşünüp üzülebilirsin gibi geliyor bu yüzden de bence her zaman önceliği kendine ver :) ve kötü bir özelliğin yok.
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler 🌸
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılEn sevdiğim yanın insanlar sana karşı haddini aşsa bile sen terbiyeni bozmuyosun.
Kötü yanın varsada benim dikkatimi çekmedi diyim. Tek tavsiyem çok fazlada insanlara laf anlatıcam diye uğraşma. Zaten anlayacaksa mesajlaşma şeklinden belli ediyolar. Kendini üzme bu kadar.
İyi akşamlar03 Yorumla- +1 yıl
İyi akşamlar ne iyi geceler dicektim 😂
Soran+1 yıl😅 Cok sinirlenince bozdugum oluyor maalesef 🙈 Ama cogunlukla bozmuyorum. Haklisin.. Bazen fazla ugrasiyorum. Iyi geceler dilerim 🌸
- +1 yıl
İnsanlık hali ne yapıcaksın oluyo işte
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılİyi bir şey: Sen sensin ve herşeyinle mükemmelsin çünkü benim bacişkomsun. Bacıların en dert ortağısın. 😊
Kötü bir şey: Zor soru sorunca hemen bilmem diyip kaçıyorsun geleceğin büyük yazarına yakışıyor mu bu abisi? 😊
Hayat boyu başarıların daim olsun kardeşim. 😊01 Yorumla
Soran+1 yılAa ne zaman dediim? ☺ Teşekkür ederim güzel dostum 🥰 💜
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılSamimi, yetenekli bir arkadaşımsın.
Saygısız davranan manipülatif insanlardan hassas tarafını korumalısın.
Sana nötr sayılırım, yine de sempatim de var sanırım.
Teşekkürler 💛🙋
Güzel bayramlar dilerim 🌸🍬🌸🍬22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sevimli kırmızı elma 😅💜 Sanada iyi bayramlar 🌸
- +1 yıl
💛🤩🤩💛
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bana verdiğin izlenimden yola çıkarak öncelikle olumlu olan hikaye yazıcısi olduğundan zengin bir hayal gücün var bu da senin yüksek bir zekaya sahip olduğunu gösteriyor ve olumsuz olarak sebebini bilmiyorum ancak sinirlendiğinde ani öfke patlamaları yaşayıp çevrene zarar verebilecek biri gibi geliyorsun 😇
01 Yorumla
Soran+1 yılCok yerinde bir tespit.. Hayal gücüm çok geniş. Özümde iyi biriyim ama çok sinirlenince cadılaştığım oluyor. Bu elbette ki dövmek ya da eşyaları kırmak gibi uç seyler değil ama bağırmak ya da kabalasmak gibi.
iyi olan meraklı olman.
kötü olan merakını gerekli yerde kullanmayıp anlık yaşaman.
iyi olan düşünüyor olman.
kötü olan derin düşünmekten çok hayallere dalman.
iyi olan yaşıyor olman.
kötü olan en mühim sermayen olan hayatı ve zamanı belki en gereksiz yerlerde sarfetmen.
iyi olan iyi niyetli olman.
kötü olan kandırılmaya yeterince müsait olman.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim🙂
+1 yılGüzel olan: siyah seviyosun her zaman kesinlikle yakışır
Kötü olan : siyah seviyosun herkes karamsar olduğunu düşünür ve yazın bunaltır12 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı 🙂
- +1 yıl
Teşekkür ederim kendimden biliyorum çünkü
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kalbin sandığından daha büyük.
Bu büyüklük kötü bir şey çok kırarlar güzel insan...12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ☺🌸
Evet genelde öyle oluyor 😅
+1 yılkendi halinde birisi gibisin
kötü için bir fikrim yok tanımıyorum seni yeterince01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılseni tanımadan nasıl yapıcam acaba bunu ben yakından tanımadığım kismenin fark etmem bu kadar 3 iyi 3 kötü özelliğini , ve sitede bu kadar kişi sen hakkında nasıl bu kadar yorum yapmış tuhafsadım
01 Yorumla
Soran+1 yılUzun zamandır üyeyim ve çok kişiyle diyaloga gectim. Eger kavga ettiklerimin bir kismini engellemeseydim, hakkimda daha bircok iyi ve kotu yorum gelirdi.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHenüz yeni tanıştık ve sadece yorumlaştık fakat yorumlardan yola çıkarsam eğer iyi özellik olarak oldukça mütevazi ve alçak gönüllüsün kötü bir şey demek için bir neden yok bence kalbi temiz saf bir kadınsın 🤭
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Pozitif bir enerjiye sahip olduğunu düşünüyorum ben şahsen bu da iyi anlamda olumlu bir şey 😜 en azından karamsar değilsin
+1 yılAçık konuşayım mı?
Seni buralarda uzun süredir görüyorum fazla saf ve duygusal hareket eden birisin.
Ayrıca alıngan bir yapın var. Yani benim düşüncelerim bu yönde. Ama özünde iyi insansındır bilemem.02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılÇok safsın sude. Seninle hiç mesajlaşmadım sadece sorularına veya başkalarının sorularında ki yorumlarda ki konuşmalarına denk geldim. Çok safsın. Yani bu hem iyi hem kötü bir özellik.
04 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim🙂
- +1 yıl
Rica ederim. Bir neşe dolu bir hayat dolu tarafın var. Bu çok güzel bişey. Fakat insanlara yaklaşırken fazlaca safsın ve bu seni o insanlara karşı savunmasız bir duruma sokuyor. Yani birçok şeyi karşıdaki kişinin vicdanına bırakıyorsun. Hal böyle olunca olumsuz durumlar ortaya çıkabiliyor. Çıkan her olumsuz durum ise senin bu hayat dolu neşe dolu tarafına zarar verir. Kendini maddi manevi insanlardan koru biraz be abicim😁
Soran+1 yıl😅 Haklısın.. Olabildiğince daha dikkatli davranıyorum. Birkaç yıl öncesiyle kendimi kıyasladığımda gerçekten gelişme olduğunu görüyorum. 2-3 yıl sonra tamamen istediğim insana dönüşeceğim inşAllah 🙌
- +1 yıl
Hadi bakalım😃
+1 yılVallahi çok iyi eğitimli bir insanım ama bu saatten sonra kadından nefret ediyorum kadın benim gözüme sanki böyle et parçası gibi bir şey ver parasını kullanıyor atıyor be
037 Yorumla
Soran+1 yılEğitimi dil ogrenmekle falan ölcmemek gerek. Hala her kadinin ayni olmadigini ogrenememissin.
- +1 yıl
Ben sana bir şey söyleyeyim abla kadının dini imanı paradır bak bir kadın çevrende şöyle bak tek derdi vardı bir zevkini keyfini yaşamaktır başka hiçbir değeri de yoktur kadına ne yaptığını da bilemez yani kadın sonuca odaklı değildir çırpınır boşu boşuna Sen değil her kadını böyle yani kız kardeşim de ablam da böyle Çünkü kadın da akıl denen şey boşlukta dönüyor bir kaç tane Zeki kadın varsa vardır O da eh işte
- +1 yıl
Yok eğitim güzel bir şeydir eğitim almayan erkek aptaldır benim gözümde eğitimsiz erkek eğitimsiz insan boşlukta yaşayan boş varlıktır Allah açık öğretimini bile bitirse bir insan kendine katkı sağlar
- +1 yıl
Ve başka bir şey söylemiyorum Abla bak çevrene Bak şöyle bir sürü kadın cinayeti işleniyor değil mi? Bir kadının öldürülmesine sebep olan başka bir kadındır Bunu hiçbir zaman unutma
Soran+1 yılSacmaliyorsun. Zaten bizi surekli elestirdiginizden midir nedir, herhalde Allah size tukurdugunuzu yalatmak adina olsa gerek, direkt olarak bize cevirdi. Mesela surekli dedikodumuzu elestirirdiniz ama bizi gectiniz. Tribimizi elestiriniz ama bizden cok trip atar oldunuz. Cimriligimizi elestirdiniz ama sonra paraniz varken bile bir cay alirken elinizi titrettiniz. Acikcasi daha fazla kotulemeyin derim.
- +1 yıl
Şimdi abla ben sana bir şey demiyorum bak ters anlama genel olarak düşünüyorum ben tamam mı
- +1 yıl
Ben Allah'ın işine bir şey diyemem yani Allah nasip ediyor etmiyor bir şey diyemem Hani Varsa da yoksa da Allah tartışamam
Soran+1 yılDusunmuyorsun cunku dusunsen boyle konusmazsin. Oyle bir algi cikartiyorsunuz ki sanki villası olmayan hicbir erkege bugune dek bakmamisiz. Bizi kotulemek icin uykunuzdan bile kesersiniz. (Senin gibiler)
- +1 yıl
Abla şöyle çevrene baktığın zaman kadının kadının şu devirde yaptığını hiçbir erkek yapamıyor yani yapamaz günah babında söylüyorum eğer günah düz diye söylüyorsanız yapamaz yani ve bu kadınları mahvediyor sizin farkında değilsiniz bunu Yani şöyle bir çarşıya çıktığın zaman Müslümanım kimliğiyle gezen bir erkek Bence çıkmaması lazım Benim bir şahsi fikrim baktım Müslüman olduğumu düşünmüyorum sakın yanlış anlama ben bir inanmıyorum da Allah varsa vardır yoksa yoktur diyorum ama şunu söylüyorum Hani Kur'an'ı Kerim'i hatim etmiş olan bir insan olarak Eğer gerçekten Allah kur'an-ı Kerim'de yazdığını ifade ediyor ve uygulatıyorsa ben şunu düşünüyorum sürekli olarak değil Bunu vurgularım siz Allah'ın kitabına uygun bir şekilde yaşadığınızı düşünmüyorum yani kıyafetinizden tutun konuşmanıza yaşantınızla her şeyinize karşı söylüyorum
Soran+1 yılAhir zamandayiz. Elbette ki kadinlarin da geneli kurana gore yasamiyor. Ama erkekleri de erkege benzemiyor 🙂 surekli magdur edebiyatiyla KURANIN SIZE ZORUNLUGU KILDIGI gorevlerden kaciyorsunuz. Bari iki tarafi da elestir.
- +1 yıl
Sakın şunu söylemiyorum Ben her kadın şudur ifadesiyle Evet yanlış olabilir belki ama ben kız kardeşim dedi annem dedi sizde de sende de onda da bunda da şunu görüyorum ölmeyecekmiş gibi yaşıyorsunuz ve Mesela benim bir arkadaşım vardı ilahi de okuyordu kadın Bir gün sordum işte hani ilahi okuyor bu kız aynı senin gibi bir kız arkadaşımız tamam mı Sevgilin falan değil yani konuştuğum bir gün dedim işte ben kadınları anlamıyorum falan dedim bana ne dedi biliyor musun abi bu benim bedenim dediğim gibi kullanırım dedi en saygı duydum Tabii ki de onun bedeni istediği gibi kullanır Benim ona laf söylemem hakkım yok ama merak ediyorum dedim hani idare de okuyorsun İslam bilimlerini okuyorsun Müslüman olduğunu ifade ettin peki dedim neden kot pantolon giyiyorsun veya Neden saçların rahat rahat açıp da gezebiliyorsun işte Hazreti Ayşe Hazreti Hatice böyle miydi sorusuna şöyle bir karşılık verdi bana Hazreti Hatice kadar saygı duymuyorsun dedi sen o şekilde yaşamıyorsun ki dedim erkeklerde var mı erkeklerde de var bu yok değil yani
Soran+1 yılSurekli yaziyor ama asla okumuyorsun. O halde ben de okumayacagim.
Bize acmak gunahsa, size de bakmak gunah. Sabaha kadar p*rno izleyen erkeklere karsi gıkını cıkarmayan biriyle daha tartisamam bb- +1 yıl
Bu kur'an-ı Kerim'in bize zorunlu kıldığı görevler Elbette var kesinlikle bu erkek için bana göre bana göre farzdır doğru mu biliyorum acaba farz gibidir diyeyim ben hani zorunludur doğru mu diyeceğim acaba?
- +1 yıl
Peki erkeğin zorunlu kıldığı yerde kadının yanında olmaması gerektiğini biliyorsun ya şimdi bak ben sana şunu demedim Sakın bu şekilde tartışmıyoruz bu konuyu �slam'da diyor ki mesela işte şunu yapmayacaksın diyor erkeğe de kadına da ama benim gördüğüm şu anki boşanmaların en büyük sebebi ekonomik sebep olduğunu çok iyi biliyorsun ve kadın erkeğe yol göstermezse kesinlikle başka bir erkeğe dokunamaz kadın
- +1 yıl
Okumasam yorumlarına cevap yazamam
Soran+1 yılBos yapma.. 2 yasindaki bebegi beceren var. Sen ne anlatiyorsun? Kes Allah askina yaa..
- +1 yıl
Var canım benim erkeklerde yok demedim demedim ki şerefsiz var yani insan olmayacak mahlukat var ya ortadaki insan için Ama şu da var demişsin ki p**** seyrediyor Evet p**** seyretmek bir ihtiyaç mı bilmiyorum ama büyük bir zararı var bağımlılık yapıyor Ben 25 yaşındayken kurtuldum şu an Yaşım 35 ve şunu söyleyeyim bu ortamı da yine gerekli kılan kadın olması lazım ve şöyle bir soru soruyorum kendime gerçekten Allah varsa hani sizin inanmadığınız gibi ben de inanmıyorum ya da sizin inandığınız gibi inanıyorum aynı kadınlar gibi Allah olsaydı zaten Erkeklere bu gücü vermezdi diyorum mesela Sizin de işinize öyle geliyor ya Benim düşüncem bu �imdi eğer İslam açısından tartışıyorsa Ben şu an hiçbir şekilde karşı değilim örnek gösteriyorum kadınla arkadan Zinaya para erkeğin cezası veriyorum
Soran+1 yılParayi sevmemizi elestiriyorsun da kusura bakma da dinimizi konusacaksak eger, sen zaten bana para harcamak ZORUNDASIN. Evlenirken bana altin almak da zorundasin, evin kirasini vs odemek de zorundasin. Ben degil Allah soyluyor. Ayrica benim etek giymem gunah, kabul ama erkegin de bakmasi gunah. Ben cirilciplak onunde twerk de atsam, Allah sana "kiz soyunduysa becermen sevap" demiyor. Anlatabiliyor muyum? Su dakika sevissek, bu ikimize de gunah. Sen sadece kadini elestireceksen daha bana yazma zaten
- +1 yıl
Evlenirken kadın altına almak zorunda değilsin yani Sana kim söylüyor bunu ki? Şöyle bir şey söyleyeyim çok bak güzel bir şey söyledin hani benim gibi az. miss erkek tamam mı Evlenmek istiyor Neyse bir kadın buldun �şte evlilik yapacaksın Kadın dedi ki bana şu kadar Mehir hakkım var vereceksin Evet Ama şu da var senin cebinde olmayan parayla gidip kredi çekerek evlilik yapıyorsan Bu bir zaten haram eğer erken gücü yoksa kadın da bunu isteme hakkına sahip değil zaten ya ben bilmiyorum Hani bana şöyle söyle peygamberler zamanında Hani ben inanmıyorum ama sen inanıyorsun diye söylüyorum tamam mı peygamberler zamanında Gerçekten böyle uygulama var mı düğün yapacağın her şeyi yapacaksın zorundasın para vereceksin Yok abi ama erkek evinin geçimini sağlayacak kadar para kazanmak eşine bakmak zorunda. Ama dediğim gibi bak hala aynı şeyi ben ifade etmek istiyorum tekrardan sana karşı Bugün bir erkek gitti bir işe çalışmaya başladı günlük 12 saat çalıştığı zaman 2 saatte yol sürüyor Ne yapar 14 saat eşi evde 14 saat boyunca boş yani çalışmadığını farz edersek çocuk olmadığını farz edersek bir tane çocuk doğduğu zaman eşi bu sefer evde 12 saatte 24 saat dolu halde geliyor artık iyice sıkılıyor ve üniversite mezunu bir kadını bu şekilde evde tutman doğru değil ama İslam açısından bakarsan evine ekmeği için bir yere gidip helalinden kazanan erkekleri varken kadının çalışması uygun değil ama kadın günümüzde o kadar doymaz ki tıpkı erkeklerin kadına doymadığı gibi ev arabayı yat kat her şeyi istiyorlar abi ben gördüm yani ablacığım bunları yani yaşayıp da geldim Yani senin yaşlarında ben değilim abla ya ben gördüm geçirdim bu aşamaları geçtim ya hani evlenmek istedim olmadı yani Yani kadının dini imanı paradır abla Bunu unutma hiçbir zaman kadın zevkini keyfini alsın önemli
Soran+1 yılIyi de her kadin boyle mi? Ben düğünsüz evlenen kadinlari biliyorum. Ayrica bir sekilde biriktirip de gucu yettigince mehir vermeli. Öte yandan da Şu an okuyup calisan kadinlarin yarisindan fazlasi sizin yuzunuzden. Cunku yedigi 2 lokmayi basina kakan erkek cok. Kadin calismadigi icin parasi olmuyor ve erkek de duzenli para vermeli ki kadin kendine bakim urunudur sudur budur alabilsin. Ama erkek, kadin calismadiginda imkani olsa da adeta yalvartiyor 3 kurus icin. Bir de kadin aksama kadar ev isi de yapsa, hala yere corabini atip da karisinin kaldirmasini bekleyebiliyor. Aksama kadar evde oturuyorsun diyebiliyor. Yani bu devirde kadinlar calismazsa %90 deger gormeyecek anliyor musun? Zorundalar..
- +1 yıl
Mesela benim çevremde benim abes karşıladığım şeyler var örnek? Karı koca öğretmen tanışmışlar evlenecekler düğün yapmıyorlar ya düşünebilir misin düğünsüz evlilik olur mu ya aptallık mı bu gibisinden konuşuyorum ben ama düğün yapmadılar bir dini Mevlit okuttular herkesi davet ettiler yemeklerini yedirdiler işte tatlı şey geldi ilahiler okundu Gitti evine yani düşündüm O kadın da geldik yaşadı Sen de kadınsın O da kadın veya işte kız kardeşim bir kadın Hani diyorsun ya e istiyorsa yapmak zorunda değilsin Düğün yapmak zorunda değilsin İslam'da zaten düğün haram olarak karşılanan bir yapı ha Kadınlar kendi arasında Çalgı Çengi oynayabilir a erkekler kadınlar aynı ortamda oynaması zaten İslam açısından doğru değil ama hani ben bana görüşlere karşıyım İslam'a da karşıyım bu konuda düğün yapmamak yanlış bence Ya diyorum ya beni mesela Çok abes karşıladı ama saygı duyduğum bir yapı Daha sonra ben bunları evine gittim oturdum karı koca çay içerken sordum Dedim ki Ya siz ne biçim insansınız düğün yapmadığınız bir şey yapmadınız iyi ilahi okudunuz işte Mevlit okuttunuz düğün yapınız dediniz ben de bu dedi davete git geldim doğru muydu dedim bu yaptığınız Hani ben de bir şeyler içmek isterdim yani içmekten kastım içki değil kolay olsun sağa sola olsun yemek verdiniz ya bu ne biçim düğün tarzı dedi ve bana orada şunu söyledi �slam'da düğün diye bir şey yok Ben karımı başkasının karşısında oynatmak için düğün yapmıyorum dedi Tabii karşıladım ama ama Suriyeli bir arkadaşım vardı aslında düğünün elenek görenek olduğunu İslam dininde yeri olmadığını söyledi gelenek göreneklere göre de politik veya işte ekonomik durum veya diğer sebeplerle şekillendiğini Ona göre hep para harcandığını söyledi
Soran+1 yılSon yorumumu okumani tavsiye ederim. Ayrica dedigim gibi dugunu her kadin zorunlu kılmıyor. Karisina biri sarktiginda karisini korumak yerine karisina trip atarak kiskanclik belirten erkekler de cogaldi 🙂 Sizler artik erkek gibi degilsiniz. Bana islami anlatma.. iyi aksamlar sana
- +1 yıl
Ya ben Bak tekrar teyit ediyorum İslami olarak düşünmüyorum yani Çünkü Allah'ın var olduğuna inanmıyorum Allah olsaydı bu saate kadar bu sistemi müdahale ederdi düşünüyorum Bak kendi düşünce Bu benim şahsi düşüncem Ha senin iyisin kötüsün orada karşı çıkmıyorum ama diyorum ki adınlar çalışmasın demiyorum çalışsın ama İslam bunu emretmiyor yani onu anlatmaya çalışıyorum esinlikle ben Şudur budur demem yanlış olur zaten Yani İslam bunu emrediyor olsaydı kadına çalışacaksın diye bir şey belirtirdi yani kadın makyaj malzemesi almak zorunda mı bilmiyorum ben kadının dediğim gibi hani Özgür istediği gibi gezen istediği gibi yeğenim için kaçardım sana olsun istiyorum Benim karım da öyle olsun istiyorum çünkü s**** bir kadınla birlikte olmak gerçekten zor bir şey Ama kazanan Şu an bir noktaya kadar bir şey kullanıyorlar farkındayız bunu bilin yani yani örnek
Soran+1 yılEskiden kadinlarda calisan azdi cunku erkekler boyle mızmız degildi 🙂 Kadinina harcadigi paranin azabi ciğerini dağlamiyordu. Kadinlari calismaya iten gene erkekler. Başa kakmayacaginizi bilseler zaten okulu birakan kizlarin sayisi artar. Cogu ZORUNLULUKTAN okuyup calisiyor..
- +1 yıl
Kız kardeşimin oturduğu ilde bak iyi anlaşalım lütfen bir erkek kuryelik yapıyor evde iki tane çocuğu var kadın 25 yaşında erkek 27 yaşında kadın daha böyle şeyini sana anlatayım ateşli çağlarında Yani iki çocuğu dünyaya gelmiş Allah bağışlasın bize düşecek göre Hani laf o kocasıyla artık tartışıyor neden tartışıyor bilmiyorum çekip gidiyor bodrumu annesinin yanına kocası çocuklarını annesine emanet ediyor kadının kaynanasına gidip kuryelik yapıyor ve kaza geçiriyor ve şu an beyin kanaması geçirdi üç defa işte bol bacak her taraf böyle şey gibi yani yoğun bakımda yatıyor Hani linkini de atabilirim kadın beni aradı Abi dedi böyle böyle dedi işte şöyle söyle Sen konuş baktığın yok Sen kocan seni sana günlük dayak mı atıyordu evde mi kovuldu dedim yok dedi ama dedi bana para vermedi Ben gittim abla ben sana gülümsüyorum dedim yaptığın hareket artık doğru değil ben kocanın yerinde olsam seni boşarım dedim kadın bana baktı telefonda görüntülü konuşuyoruz kocam yoğun bakımından çıkarım dedi Ne yapacaksın dedim lazım mı Gerçekten lazım olsaydı sen Ananın yanına gitmezdin kocan çapkınlıkla yakalansaydı Ben kocana söyleyeceği bilirdim Ama şu an kocan ekmek parası için kuryelik yapıp Buradan da söyleyeyim Hani getir gibi bir sitenin içeriğini Çekiyor kuruyeliğini çekiyor çok iyi para aldığını falan söylüyordu kendisi şimdi yoğun bakımda yatıyor niye merak ettim ki dedim Büyük ihtimal çıkmaz Öyleyse de önemli değil dedim Abi iki tane çocuğum var bilmem ne diye bir sürü şey saydı bana şimdi Kocasının yanına gitmiş yani soruyorum sana şimdi bu da kadın kadın yani Bak işte benim kız kardeşim de kadın kardeşimin 4 tane çocuğu var kocası 2,5-3 senedir çalışmıyor eve geçindiriyor evleri kira ama benim kız arkadaşım evini terk etmedi yani Düşünebiliyor musun Demek ki kadınların tek derdi para yani Bu kadınlar mezara girmeyince akıllanmıyor abla bana göre kadınları serbest bırakacaksın yani bırakacaksın Hani evlenmeyi de bırakacaksın niye halleri varsa görecek
- +1 yıl
Yani bir de şu var erkek evleniyor ömür boyu neden bir kadına nafak ediyor mesela ya Ben soruyorum ya böbreğin satan erkekler var i bir kadın boşandıysa Allah'ın katında da benim sorumluluğumda değil hani İslam'dan bahsediyorsunuz ya İslam'da çok iyi bildiğimi ikna etmiyorum Ama İslam'da şu vardır dikkat et sözüme lütfen diyor ki eğer diyor kadın bekarsa abisi ya da babası sorumludur Eğer evliyse eşin sorumludur diyor karısından iken bunu bu şekilde emrediyor ha kadınları koyun değildir Ben buna karşıyım diyorsan ben aynısını diyorum bak fikiriz yani ben modem bir insanım dediğim gibi modelini de kabul ediyorum İslam dinini de kabul etmiyorum ama İslam'a göre hani yaşıyorsanız küre biliyor musun Yani gel diyorum ya siz veya kadın olarak da eleştirsek Müslümanla inanmış boşta boşluklar yaşayan insanlarsın saygı duyuyorum ya ben yani yabancı arkadaşlarım da var hani Türkiye Cumhuriyeti Devleti dışında da arkadaşlarım var bazıları Müslüman bazıları Hristiyan bazıları Hindu bazıları inançsız yani hani Türkiye erkekleri Rusya'ya bakıyor yönü çevirmiş diyorlar
- +1 yıl
ya Ben Rusya'ya da çevirmedim yani çok yönlü bakan bir insan olmak istediğim için Yani şunu görebiliyorum kadın sadece bir Türkiye'de böyle kullanılan bir Meta bunun Hiçbir zaman unutma yani yurt dışında da kadın var Olursa olur olmazsa olmaz Bir de hani bizim erkeklerinde suçu şu kadına Değer veriyorlar erkek olarak değer vermemek lazım yani kadını gördüğün zaman ya kadın ya Yaşıyor Burak Yaşasın diyeceksin aldırmadı mı zaten o kendisi geliyor sonra da ileri gitti mi de dokunmam bana rahatsız etme güle güle diyeceğim ki artık ben bunu yapıyorum Eskiden şunu görüyordum işte bir kızla tanıştık o iklim büklüm oluyordum Şimdi ise yeri bile vermiyorum kalkmıyorum bile ya Sadece sen haklısın güle güle deyip şut saygısızlık için söylemiyorum Ben gerek yok çünkü fazla değer verdiğin zaman kadın kendini bir şeyin var zannediyor Yani bunu Artık bunlar psikolojisi bunun üzerine mi kuruldu Ben de çözemiyorum saygı diyeceksin kadınsın sen haklısın diyeceksin güle güle diyeceksin ne kadar mesafe koysan hanım bey diye konuşursan o kadar rahat edersin kadınlar
Soran+1 yıl5-10 saniye arayla manas destani gibi seyler attin. Herkese mi saldirmak icin kopyala yapistir haznende vardi bu yorumlar? Saka gibisin. Okumayacagim.. Daha fazla da tartismayacagim. Sana iyi aksamlar..
- +1 yıl
Ben kesinlikle şunu demiyorum Okulu bırak kadına bıraksın demiyorum kesinlikle kesinlikle yanlış anlıyorsun bunu falan bıraksın demiyorum kesinlikle
- +1 yıl
Bak bir yerde kopyala yapıştır yapmadın Ben on parmak klavye kullanıyorum düşündüklerimiz saniyesini yazarım ben ve iyi bir eğitim bir insanım ben ve ben sana bir şey daha söyleyeyim iyi kalpliliğimizden hep kaybettim Yani senin Mesela bir sayfa olarak a4'te gördüğün yazıyı 12 Punto bir birim aralıklarla bir yazıyı ben Yani yaklaşık 200 kelime vuruş yapıyorum 1 dakikada klavye ile klavyeyle düşün yani saniyesine geç yani 1 dakikada Hallederim ben bütün şeyi Biz de kopyala yapıştır falan yok Ciddi söylüyorum bak saniyesine yazarım ama sen Tabi bunu daha önce hiç gördüğüm 10 parmak klavye kullananları pot yazanları gördüysen ya benim
Soran+1 yılValla ben evlenseydim, eger esime iyi davrandigimda esim beni cepte gorup de sıkılmayacaksa ben ev hanimi olmayi kabul ederdim. Disari da cok acik giyinen biri de degilim. Esimin durumu yoksa dügün yapmamayi da dusunebilirdim. Ama bunu hak edecek erkek cok az.. Erkekler para harcamadigi kadini cepte goruyor. Ben beni onceligi yapacak erkek istiyorum. Ona merhem oldugumda beni kralice yapmali, paspas degil. Erkek kankalarimla da arama mesafe koyardim. Içi rahatlardi 🙂 Ama degecek erkek pek yok piyasa da
- +1 yıl
Istiyorsan ben sana Önerim şöyle Suriyeli arkadaşları falan var hani böyle namazla niyazında seni daha iyi anlayacak beni neden onları düşünmüyorsun ki ya gerçekten böyle mesele kinya değil de farklı bir şeylerin yine arkadaşlar da var ya ciddi Müslüman namazını kılan harammış demeyin Belki onlar daha iyidir yani neden onlar demeyeyim ya da onları düşün yani
- +1 yıl
Yine Hani Türkiye Cumhuriyeti ile sınırlandırma kendini diyorum ben de ben mesela şey düşünüyorum Böyle yurt dışına işte Suriye ile olabilir namazı niyazında çocuğu da olabilir ve Afrikalı Kadınlar da olabilir bazıları gerçekten çok imanında dininde böyle neden olmasın yani bilmiyorum da öneriyorum hani böyle düşüncen gerçekten
Soran+1 yılBen kimseyi istemiyorum
- +1 yıl
Hadi bilemiyorum ya Yani gerçekten ben ilk ne olur muyum Böyle bir şeye mesela evliliğe falan �nanmıyorum ben ya dini inanç babında da fazla kelime güvenmiyorum artık bu saatten sonra karşıma kadın Çıksa bile evet der miyim imza atar mıyım yani Düşünebiliyor musun ne kadar riske gireceksin sorununa gireceksin bilmiyorum ben ya hani saçmalıydı olabilirim
- +1 yıl
Ya abla başka şey de şu var hani istiyorsun istemiyorsun Bir şey diyemem ben saygı duyarım Hayat senin olsun ya Yani sen bu saatten sonra evlilik aptallık ya diyorum ya hani ben kadına da onu harcamak istemiyorum ya ben 34 35 yaşına girdim bak 34 yaşına kadar sabrımdan gerçekten sabrettim Ama şunu gördüm Kadın denen canlı sabretmiyormuş Hani kız arkadaşım da oldu Bir gün bir kız bana geldi takıldı çıkmaz teklif etti ha isminde paylaşayım da hani bu isim gerçek ismi değil de Esra iş yerinde kız boşanmış Hani kız kardeşime de söyledim bacım Bak böyle böyle kadınla takılıyoruz bana kız kardeşim ne dedi biliyor musun abi ilk gören kız sana takılıyorsa Onlar hayır gelmez Ama iyi düşün dedi �lk defa bir yağmur altında koştum elini tuttum Yanağından öptüm evime götürdüm ama evimden asla kapıdan içeri sokmadım Hani bir şey falan yaşarız korkusuyla işte ben ona yani duldu Bak dul dul yani eşinden boşanmış Bana öyle söyledi Allah Allahu alem yani ben buna inandım ve bu kız ilahiyat bitirmiş yani çok güzel ha Yani Gözleri Çakır Ne bileyim ben yosma olacağını Hiç aklıma gelmez ki inandım ben Eşim olur diye düşünüyorum senin dediğin gibi böyle dedi tatlı tatlı bir Bak ciddi söylüyorum işte eşim olsa şöyle olsa böyle olsa abla anlıyor musun dediklerimi? Ben buna inandım çok güzel bir şekilde ben hani ev tutayım dedim kendim ya bir beyefendi yakalıyorum evde O da haftada bir kadın getiriyor eve,
- +1 yıl
Hani kızın kapalı fotoğraflar falan gördüm ama onradan inanmadım ilahiyat fakültesini bitirdiğini bu kadın ya kot pantolon altta Ondan sonra üstte Kısa şeyleri Neyse olabilir hani kadın saygı duymak lazım dedim ben bu arada namazımı falan da başladım ha Yani 25 yaşından 34 Namaza falan takıldı mı çalışıyorum aksatmıyorum Yani hem Okul hayatım var üniversite hayatım vardı hem de Lan bir baktım kız benden çıkarken başka erkeğin altına yatmış ya çatır çatır anlatıyor başka bir kıza Ben kulaklarımı duyunca inanmadım Hani o gün de nöbetim vardı nöbetten geldim öyle şahit olduk olaya en sonunda iş yerinden kovuldu tabii Ben kafam hep iyi geziyordum ve o gün şuna karar verdim kadının dini imanı parlatır ha Benim de hani orada o işi operasyonunda şeyim çok iyi ya eğitimin falan var ya Demek ki ona takmış kafayı dedim Dedim kadının diyeyim Sen boşanmışsın hani artık seni Ev yuva kuracaksın 32 33 yaşındasın Düşünebiliyor musun erkek bulmuşsun bekar daha ne istiyorsun yani amazında senin saygı duyan dedim İlayda etmiyordu Müslüman derler Bu kıza her gün Allah'a inancımı kaybettim ya llah ona onun gibi kadınları gösteriyor yani İnsanlara Ya ben hani şey değil mi Ondan sonra ben paralı kadınlarla birlikte olmaya başladım yani çok başıma sıkışırsa veririm parasını yatarım bir kadınla hiç önemli değil yani ya acımayacağım Ya gerçekten Allah olsaydı o gün o kadına cezasını verirdi ya Yani kadın sadece erkeği kullanmak için var para için Araplar başka bir şey için yok yani düğünde yapsan anlamsız artık bu saatten sonra yani bana bir kız 30 yaşına gelmiş kızı olan kızın falan diyorsun yani bana aptalca geliyor niye biliyor musun namus namus olduğu için söylemiyorum zaten yanlış anlama saçma geldiği için söylüyorum Çünkü o saate kadar sabretmiş sabretmiştir ama göstermiş Ama ama elletmemiştir Yani diyeceğim şu senin dediğini haklısın Yani kesinlikle evlenme falan mantık dışı bir şey
reis ben tanımıyorum ki :D :D pp den bakayım. iyi bir şey söyleyeyim :) samimi gibi duruyorsun ve güleç yüzlüsün sanırım :) iyi insan gibisin :)
04 Yorumla
Soran+1 yılAllah razi olsun😅🌸
Soran+1 yılAhahahhah
Tanıdığım kadarıyla söylüyorum.
1 sıcak kanlısın, seni samimi buluyorum.:)
2 doğrusunu söylemek gerekirse düşündem de fazla tanımadığım için henüz kötü bişiyini görmedim.01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 636 cevap paylaştı.
+1 yılHuzurlu ve duygusal birisisin bu aralar mantıksal takılmayı sevebiliyorsun çünkü duyguların seni hüsrana uğratmış gibi kötü yanın çok duygusal olman herhalde
02 Yorumla
Soran+1 yıl☺ Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim beyazıseven kadın
Çok yardımseversin fakat bazı karşıt görüşlü insanlara tahammülün yok 😂 hatırlamazsın ama geçen bana kızmıştın 😂
06 Yorumla
Soran+1 yılFikre göre değişir 😅 Konu neydi?
Soran+1 yılCiddiye almayacak insanin gorus atmasini anlamsiz buluyorum. Gevsek insan çöp benim icin. Kizdiysam hak etmissindir 😅
- +1 yıl
Yok aslında ciddiye aldım orada ama şakayla karışık takılmak istedim tabi yanlış anlaşıldım 😊 hatta devamında erkek sadece o anda eğer yaptığı suç büyükse eli ayağına dolaşır veya ne yaptım ben tarzı tepki verebilir ilk başlarda bu normal 😊 ama kendi hatalıysa zaten kabullenir 😂
Soran+1 yılPekii😊
Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Hiç bir kimsenin hakkında bilgi sahibi değilsem asla kötü bir şey söylemek istemiyorum.
Ramazan Bayramın mübarek olsun.01 Yorumla
Soran+1 yılİyi bayramlar
+1 yılDeneyelim.
Hoş ve sempatiksin. Böylelikle temiz kalpli olabilirsin. Tabi şahsi düşüncem :) Kötü yanın çabuk güvenmek olabilir mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙂 Bilmem belki de
Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Pek tanımıyorum ama genel olarak saf , iyi bir insan olduğunla alakalı yorumlar almışsın, demek ki öylesin.
Kötü yanın da yoktur herhalde ya da vardır bilmyom
01 Yorumla
Soran+1 yıl😅🌸
Teşkkür ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni tanımıyorum pek bir kaç kez gördüm kendini insanlara kabul ettirmeye çalışan birisin ben nasılım diye soru açıyorssun ordan çıkardım erkekler sana ilgili çünkü erkekler çok cinsel soru açan herkese ilgili burada cinsel konuşmak için özelde
07 Yorumla
Soran+1 yılProfilimde her kategoriden bircok soru var. Cimbizla gidip de cinsel olanlari sectiysen bir sey diyemem. Kendimi insanlara kabul ettirmeye calismiyorum. Karsimdaki insan bir konu hakkinda nasil fikir soyluyorsa, ben de fikrimi soyluyorum orada.
Cevap sahibi+1 yılBir de herkes seninle aynı düşünsün istiyorsun. Bu yönünü törpülersen iyi olur. Övülmeye bayılıyorsun ŞLKL
Soran+1 yılKonudan konuya degisir. Ben iskembe corbasi sevmezken sen sevebilirsin ama anlamsiz bir seyi savunursan da ben de katilmadigimi belirtirim🙂 Gizliden yazmana da gerek yoktu. Neyse iyi bayramlar.
Cevap sahibi+1 yılBen senin bir erkek üyeyle tartışmanı gördüm dün ordan yola çıkarak yazdım o onun görüşü işte bu senin görüşün herkes seninle aynı düşünmek zorunda değil saygılı olmalısın sadece bir öneri ve gerçekten sorularının hepsi değil de çoğunluğu öyle sen hakkında gördüklerim bunlar iyi bayramlar saba da:)
Soran+1 yılSorularimin cogu cinsel degil. Hatta yarisi bile degil. İnanmiyorsan sayabilirsin 🙂 Arada tartistigim oluyor. Zaten tartisma da karsit fikirden cikmaz mi? ☺️ Kendine cici bak
Cevap sahibi+1 yılSoru açmışsın sen hakkında Gördüklerimi söyledim sadece sen de kendine cici bak:)
Soran+1 yılTamam guzel hemcinsim💜 iyi bayramlar tekrar🙂 Degerli dusuncelerin icin tesekkurler
+1 yılTanımadığım için kötün yok yine tanımadığım için tamamiyle iyisin ☺️
01 Yorumla
Soran+1 yıl🙂🙂🌸
+1 yılYardımsever bir insansın şuana kadar kötü bir şeyini görmedim
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
İyi şey : Güzel bir kızsın
kötü şey : Bu yüzden sana çok yavşayan olur
01 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılİyi yön meraklı olsun
Kötü yön duygusal bağlanma sorunu olsjn
02 Yorumla
Soran+1 yılMantikli
- +1 yıl
Teşekkürler
Kişilik & Karakter konusunda 947 cevap paylaştı. İnsanların fikrine saygı duyuyorsun ama kendi fikrini kolay kolay değiştirmiyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅 Cogunlukla evet. Ama degistirdigim oluyor.
Soran+1 yılİyi bayramlar 🙂
+1 yılSamimi birisin, 🙂 bu emojiyi kullanıyorsun‽
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler🙂💜
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyi şey - siyah seviyorsun
Kötü şey - simsiyah sevmiyorsun01 Yorumla
Soran+1 yıl🤯🤯🤯
Olumlu: Adının Sude olması
Olumsuz: Siyah sevmen
02 Yorumla
Soran+1 yılSiyah güzel bir renk değil mi yaa? 🙂
+1 yılKötü: hakkında söyleyeceğim iyi bir şey yok. İyi: hakkında konuştum :)))
02 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅🌸
- +1 yıl
:))
+1 yılİyi özellik olarak saymakla bitiremem ama kötü özellik olarak bence yok ☺️
04 Yorumla
Soran+1 yılAdam 💜
- +1 yıl
❤️ Bence kendinle gurur duymalısın
Soran+1 yıl🥺💜🌸
- +1 yıl
☺️☺️🙏
+1 yılİyi özelliğin kalbin için tertemiz kötü yanın kimseye güvenmeyip konuşmuyorsun
018 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙂 Konusuyorum ama kısa kesiyorum
- +1 yıl
Kısa kesmen bir şey ifade etmez uzun knuşup insanları tanımalısın onlara şans vermelisin
Soran+1 yılTanımak için büyük bir nedene ihtiyacım vardır belki de
- +1 yıl
Ne giib sen böyle az konuşursan çok yalnız kalacaksın
Soran+1 yılYalnız olmak, yanlış kişiyle olmaktan çok daha iyidir.
- +1 yıl
Herkes yanlış olamaz hayır bildiğin şer şerbildiğin hayırdır bu kadar kapanık olma
Soran+1 yılDoğru erkek bana bunu hissettirir. Doğru olduğunu hissettiğim biri çıkarsa belki bir gün 🌸
- +1 yıl
Ben tahmin edeyim buradan biri çıktı ama seni hayal kırıklığınamı uğrattı
Soran+1 yılGenel olarak diyelim
- +1 yıl
Çok nadiren tek tük erkeğe boncuğum dersin demi
Soran+1 yılEvet neden
- +1 yıl
Genelde ya hoşlandığın için ya da aşık olmandan
- +1 yıl
Doğrumu
Soran+1 yılSevimli ve samimi bulduğum insana yerim
- +1 yıl
Ama ona rağmen konuşmuyorsun ki 😂😂😂
Soran+1 yılKonusmaya baslasam zaten %90 ihtimalle "nasıl olsa yazıyor" diyerek, kısa kısa yazmaya baslayacaksın falan 😅
Sicak soguk rutinleriyle ugrasasim yok uzgunum 😬 Hazir sevgilim de yok. Kime online? Yaninda kiz var mi? Falan gibi toxic sorulara da sahip degilim. Ohh cok rahatım, dokunmayın nolur 😅😂- +1 yıl
Bu son yazdığın cevaba göre sen şairsin 😂😂
Soran+1 yılAhahahahha
+1 yılTanimadigim kisiler hakkinda iyi ya da kotu yorum yapmam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAşırı sabırsız olman senin kötü özelliğin, çok merhametli olmak ise senin iyi özelliğin.
05 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim😅
Cevap sahibi+1 yılCiğerini biliyorum
Soran+1 yılTanisiyor muyuz?
Cevap sahibi+1 yılHer insanı tanırım ben
Soran+1 yılHer insanı tanıyamazsın
+1 yılİyi bir şey; beni tanımıyorsun
Kötü bir şey; kendini tanımıyorsun04 Yorumla
Soran+1 yıl¿
Daha açık anlatabilir misin? Söylediklerini çekebileceğim çok nokta var. Yanlış anlamak istemem.- +1 yıl
Eğer kendini tanırsan beni tanımak istersin beni tanımak istersen tanıdıktan sonra vazgeçemezsin Bu da senin için iyi mi olur kötü mü olur Onu da sen bilirsin
Soran+1 yılKendini tanı ki ne istedigini anla. Cunku istedigin gibi biriyim mi demek bu?
- +1 yıl
Zeki kadınsın ama bunun değerini bilirsen eğer sana fayda sağlar
+1 yılSeni tanimiyorum. Bu hem iyi hem kotu bir sey olsa gerek 😀
10 Yorumlaİyi : çok doğal ve güzelsin
Kötü : çok doğal ve güzelsin
Nazara falan gelirsin sonra aman aman
02 Yorumla
Soran+1 yıl😅 Tesekkürler
Bende seni soruların kadar tanıyorum, insanları çözümlemeye çalışan dünyadan uzak yaşayan farklı hayallerin ve ideallerin olduğunu düşünüyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yıl🙂 Tesekkurler
Görüslerini takip ediyorum arastirmayi seviyorsun. kendini yetistirmisin. bilge olaya calisiyon. lakin biraz daha gayret etmen lazim ama %80 👍
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Kötü özellik inatçı olduğunu söyleyebilirim iyi özellik olarak iyi biri gibisin
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılSude guru olduğu için burnu hava da
Sude reel de cana yakın bir kız01 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅😅😅
Benim tek bildğim siyah seviyorsun hakında daha çok bilmem için seni daha yakından tanımalıyım
00 Yorumla
+1 yılSeni yeni tanıdım. Çok güzel çok akıllısın
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler 🌸
- +1 yıl
Rica ederim 🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılGüzelsin :)
boşsun sjsjjs :D14 Yorumla
Soran+1 yılNiye boşum yaa? 😅 Bari onu da söyleseydin..
- +1 yıl
Ohoo olmaz
o kadar detayına girmeye gerek yok :D
Soran+1 yılBulamadı tabii 😌😅
- +1 yıl
reel de tanımadığım her kişi benim için boştur :D
+1 yılKötü yanını bilmiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
1 seni tanıyorum
2 tanısam mı bilemedim01 Yorumla
Soran+1 yıl🙂🙂🙂
Siyah seviyorsun karanlıksın
01 Yorumla
Soran+1 yıl🙂🖤
+1 yılGüzelsin - çok safsın
08 Yorumla
Soran+1 yılSaf derken?
- +1 yıl
Saf derken şöyle, insanlara çabuk güvenip söylenenlere çabuk ikna olan bir yapın var. Herkesi kendin gibi iyi bir insan sanıyorsun. Yanlış anlama da kandırması kolay bir yapın var. Bir esnaf bile kolayca seni kazıklayabilir izlenimi veriyorsun.
Soran+1 yılYaa 😅😂
Iyi niyetli oldugumdan cok empati yaptigim ve kotuyu iyi sandigim oldu evet. Ama artik daha dikkatli olmaya calisiyorum- +1 yıl
Keşke herkes senin gibi olsa. Şu devirde düzgün insana denk gelme şansımız çok az. O yüzden empati yaparken karşımdaki insanın bundan ne çıkarı olabilir diye düşün. Örneğin bir yerde tadilat varken başında duruyordum. Duvar ustası dedi ki şuraya 5 metre dsha öreyim mi daha güzel durur. Halbuki adamın niyeti daha fazla duvar örüp metre başına para aldığından kendi alacağı para miktarını arttırmaktı. Ancak sen orada olsan ne kadar iyi kalpli biri, kendi eviymiş gibi yapıyor ve daha güzel bir görüntü olmasına önem veriyor diye düşünürek adama daha fazla para öderdin. Bundan bahsediyorum.
Soran+1 yıl🙈 Hep boyle dusunmesem de acaba beni dusunerek mi fikir sundu dedigim benzeri noktalar da oldu zamaninda yalan yok. Site de 3nayiligimle taninmak guldurdu WLXXYDMDHDDMD
- +1 yıl
Estağfirullah. Biz ona fazla iyimserlik diyelim 😊
Soran+1 yılIyi niyetle yazdigini biliyorum. Utandım biraz 💜 Bu kadar iyi bir enerji yaydiysam bu cidden mutlu eder 🙂🌸
- +1 yıl
Güzel enerji yayıyorsun ama bazen bu saflığın beni rahatsız ediyor 😄 o zamanlar keşke çok üzülmeden bazı gerçekleri görebilse diyorum. Yıpranmadan tecrübe edinebilse keşke
senin kötü bir çzelliğin yok
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim💜
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tanımıyorum kı ıkısınden birini de söyleyeyim
00 Yorumlaİyi: Güzelsin
Kötü: Pozun ergence.
00 Yorumla
+1 yılÇok fazla soru soruyorsun
06 Yorumla
Soran+1 yılBu kötü mü iyi mi?
- +1 yıl
Çok soru sorman bence düşüncelerinde ki ciddiyeti sorgulatır , fikir veya bilgi amaçlı değil soru sormak için sorduğun düşüncesi oluşturur
Soran+1 yılEn çok kullandigim platform oldugu icin aklıma geldikce atıyordum. Yani cok acil bir durum oldugunda atmiyorum sadece. Mesela kek pisireceksem, kekin icine şu urun uyar mi demek icin de soru atabilirim. O an merak ettiysem ve cevap alabildiysem bu da bilgidir benim icin. Illa hayat kurtarici bir sey olmasina gerek yok bence 🌸
- +1 yıl
Bence bu kadar gereksiz şeyler sormaya da gerek yok.
Soran+1 yılBazen fazla attığım doğru aslında. Sanırım sizinle iletişim halinde olmayı seviyorum 😅 Google dan öğreneceğim şeyleri de burada öğrenmek bazen daha sıcak geliyor 🙂 Gene de her şeyi sormamaya calisiyorum
- +1 yıl
olabilir ona bişey diyemem
Rica etsem özelden yazabilir misin?
01 Yorumla
Soran+1 yılElbette☺️
Fazla bel altı konuşuyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok nadir küfür ederim aslında. Genelde kavgalarda bile laf sokar ya da iğnelerim. Küfürü nadir ediyorum. Ya da küfürü kastetmedin mi? Cinsel görüş olarak mı?
Soran+1 yılDoğrudur. Aslında sadece onlara cevap vermesem de cinsel sorulara da gidiyorum 😅
tanımıyorum yenı uyeyım
00 Yorumla
+1 yılTanımıyorum
00 Yorumla
+1 yılTanımıyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıldüşüneceğim
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılgerçekten 10 dakikadır düşünüyorum. tek bir şey söyleyeceğim, iyi mi kötü mü belli olmuyor zaten. korkutucu derecede dengelisin.
Soran+1 yılAldığım en ilginç yorumlardan biri oldu 🙂 Teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılseni ancak tanıttığın kadar tanırım unutma
Soran+1 yıl🙂🙂🙂
Cevap sahibi+1 yılkim olduğum çok belli yaa 😄
Cevap sahibi+1 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzelsin
Safsın028 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler
Cevap sahibi+1 yılTanışalım artık nolar
Soran+1 yıl😅 Sorularima davetlisin🌸
Cevap sahibi+1 yılYapma şunu ben dmden seni tanımak istiyorum
Soran+1 yılUzgunum iyi geceler💜
Cevap sahibi+1 yılDeğilsin üzgün falan
Soran+1 yılManipule edersen olmam
Cevap sahibi+1 yılNe olmazsın
Cevap sahibi+1 yılİstiyoooorum
Soran+1 yılNe konusacagiz ki mesaja gelsem? Sadece oylesine sorulan tanisma bilgileri icin gelmeyi sevmiyorum. Nerelisin/okuyor musun falan😅
Ama bir sey falan danisacaksan buyur
Cevap sahibi+1 yılGörüşelim mi
Soran+1 yılGerek yok
Cevap sahibi+1 yılGerek var banane bu kadar güzel olmasaydın
Soran+1 yılDürüst olmak gerekirse yeterince istediğini bile düsünmüyorum. Kısa ve özensiz yazıyorsun. Yeterince istemediğin bir şeye ısrar ettiğin için de toxic buldum.
Cevap sahibi+1 yılBi tanıma zahmetine girseydin keşke. Belki İstanbul'da bile yaşamıyorsun belki yurt dışındasın görüşmemiz olanaksız gibi
Soran+1 yılSen ozenli yazma zahmetine girmemisken mi tanima zahmetine girseydim? Yani fragmanini begenmedigin filmi izle diyorsun? 😅 Hayir tesekkur ederim 🌸 Hayirli bayramlar ve iyi aksamlar.
Cevap sahibi+1 yılBana sadece 1 gün ver filmi beğenmezsen istediğini yine yap
Soran+1 yılKendine iyi bak anonim 🙂
Cevap sahibi+1 yılAa 1 gün dedik ayol sadece 1 gün
Cevap sahibi+1 yılUnuttun mu beni. Ben seni unutmadım da.
Soran+1 yılSamimi gelmiyorsun. Lütfen sadece sorularıma gel 🙂
Cevap sahibi+1 yılBence bir şansı hak ediyorumdur. Herkes hakeder bee
Soran+1 yılGevsek gevsek konustugun surece hicbir seyi hak etmiyorsun.
Cevap sahibi+1 yılGevşek mi konuşmuşum?
Soran+1 yılEvet?
Cevap sahibi+1 yılTakip atıyorum ordan konuşalım rahatsız olursan engele basar kurtulursun. Lütfen.
Soran+1 yılPekii
Soran+1 yılBirdaha öyle tavır takınma ama
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer