Aynada uzun uzun kendini izlemek.. öz sevgi mi, narsisizim mi?

Elimde çay bardağı ve aynaya bakan ben shehss geçen saatleri sayamadım, doyamıyorummm 🤪

sizce bu öz sevgi mi.. yoksa narsistlik mi?

Ayy o hilal kaşlaraa 🫠
Ayy o hilal kaşlaraa 🫠

Yazlığım..

Kışlığım..

"Bi'de yanına yakıştığım 🫠"

Aynada uzun uzun kendini izlemek.. öz sevgi mi, narsisizim mi?
Cevapla