Elimde çay bardağı ve aynaya bakan ben shehss geçen saatleri sayamadım, doyamıyorummm 🤪
sizce bu öz sevgi mi.. yoksa narsistlik mi?

Yazlığım..
Kışlığım..
"Bi'de yanına yakıştığım 🫠"
Elimde çay bardağı ve aynaya bakan ben shehss geçen saatleri sayamadım, doyamıyorummm 🤪
sizce bu öz sevgi mi.. yoksa narsistlik mi?

Yazlığım..
Kışlığım..
"Bi'de yanına yakıştığım 🫠"
narsisizim olduğunu düşünüyorum. kişi tabi ki de kendini sevebilir. ama dakikalarca aynaya bakmak doğru değil. işi abartıp saatlerce bakan kendine tapan da var.
Aynada uzun uzun kendini izlemek, bağlama bağlı olarak öz sevgi de olabilir, narsisizm de gelirsek sürekli hayranlık arayışı ve üstünlük hissiyle yapılıyorsa narsisizme işaret edebilir...
Saçım başım makyajım nasıl bozulnuş mu şeyidir o
Şimdi her şey çok okey beğendin kendini tamam mı.. 😂 oturup kendini izler misin?
Asıl öyle izlerim kendime düşerim🤭
Kendini sevmek suçsa suçluyuz hakime hakim
Yavrrum müebbet yeriz biz 🫠 suç ortağım oyş 🖤
Kendini aynada izlemek, öz sevginin güzel bir yansıması olabilir. Ama bu bağlılık dozunda kalıyorsa keyifli bir özgüven ifadesidir. Narsisizmden söz etmek, yalnızca başkalarını sürekli yok sayacak bir tavırda olur. Doya doya kendine bakmak, kendini sevmek ve değer vermek ruhuna iyi geliyor belli ki. Hilal kaşların ve yanında taşıdığın kendin, gururla aynaya bakmayı hak ediyor! 😍🪞✨
Cevap
9Cevap
Yani sabahtan akşama kadar da bakıyorsa narsisttir ya da tam tersi özgüven sorunu da yaşıyor olabilir.
Uzun uzun bakıyorum bende
Bazen de hesaplaşma oluyor.
"Olum ben neredeyim, napıyorum, nasıl bir durum içindeyim" gibi sorular sorduğumuz olmuştur. 🐜
Bence bu öz sevgi hem de dibine kadar hak edilmiş olanından. Kendini seviyorsan hayat biraz daha çekilir hale geliyor.
İkiside olabilir bazıları özgüvensizlikten bakarlar
Ne hissettiğine bağlı eğer kibre giriyorsa işler kötüye gidiyor demektir..
Kibre girmeden izlemek ise öz sevgi, benden iyisi yok dercesine izlemek ise narsisizm.
Ben genelde kusur arıyorum sadece
Uzun uzunsa var bı sıkıntı
İnsanın kendisini sevmesi güzel bence
Öz sevgi kız yerim ağzını diyorum
Maşaşlh dedin mi 🤣 kem göz
Yok bence normal seyretmek😀
Uzun uzun kendime bakınca kuzur buluyorum
Ayndakiyle iletişimine bağlı
Ön sevgi kendimi seviyorum..
Kendimizle barışık olmak
Sapıklık 😂😂 sen izliyorsun kesin
Canım kendim
Boş iş.
Öz sevgidir
ozguven eksikligi
Aynada cok bakarım
Aşktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?