Aynaya çok bakmak narsisizmden mi? Özgüven eksikliğinden mi kaynaklanır?

Şöyle düşünüyorum; Aynaya bakan kişi, kendine bakarken haz alıyorsa narsisisttir.

Kendinin nasıl göründüğünü merak edip, sürekli bakıyorsa özgüven sorunsalıdır.
Aynaya çok bakmak narsisizmden mi? Özgüven eksikliğinden mi kaynaklanır?
Cevapla