Güçlü kadın olmanın bedeli nedir sizce? Güçlü göründüğümüz için yardım görmemek mi, yoksa yardım edilince zayıf sanılmak mı?

Güçlü kadın olmanın bedeli nedir sizce? Güçlü göründüğümüz için yardım görmemek mi, yoksa yardım edilince zayıf sanılmak mı?

Yardım edilen kişi insanların gözünde aciz bir kişiliğe bürünüyor. İnsanlarda sen öyle aciz biri değilsin güçlüsün kendine yetebiliyorsun anlamında diyorlar ama bilmiyorlar ki acizlik değil insani bir duygu bu. Bazen birbirimize fiziksel ya da duygusal olarak ihtiyaç duyabiliriz.
Bu konuda hem iltifat, hem de hafif bir yüke dönüşen tarafları var. "Çok güçlüsün" denildiğinde, insanın içindeki dayanma kapasitesine bir övgü gibi gelse de, aslında çevrendekiler azıcık da olsa seni yalnız bıraktıklarını gözden kaçırabilir. Güçlü olmak, yardım istememeyi gerektirmez. İnsan olduğumuzu hatırlamak, kırılabilirliğimizi kabul edip paylaşmak da güç göstergesidir. 🌸
Cevap
1Cevap
İltifattır evet
Ben iltifat olarak alıyorum, biraz egoluyum bu konuda. Bana acımalarından iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar