Sürekli ‘çok güçlüsün’ denilmesi bir iltifat mı, yoksa kimsenin senin için bir şey yapmaya niyeti olmadığının nazikçe ilanı mı?

Güçlü kadın olmanın bedeli nedir sizce? Güçlü göründüğümüz için yardım görmemek mi, yoksa yardım edilince zayıf sanılmak mı?

Sürekli ‘çok güçlüsün’ denilmesi bir iltifat mı, yoksa kimsenin senin için bir şey yapmaya niyeti olmadığının nazikçe ilanı mı?
Sürekli ‘çok güçlüsün’ denilmesi bir iltifat mı, yoksa kimsenin senin için bir şey yapmaya niyeti olmadığının nazikçe ilanı mı?
Cevapla