Sende olmayan meziyetlerle seni öven biri için ne düşünürsün?

Bu sabah bir programda izlediğim bir konuşmadan esinlendim ve bu soruyu sizlere sormak istedim.. Sizde olmayan özellik ya da meziyetlerle ilgili övgüler almak ne kadar samimi? Bana kalırsa olmayan meziyetlerle sizi öven gün gelir yapmadığınız şeylerlede suçlar zira, bana göre o kişinin kafasına koyduğu çıkarları doğrultusunda bir şeyleri elde etme çabası ile yağtığı samimiyetsiz bir eylemdir..
Hepimiz meziyetlerimizi ya da eksikliklerimizi biliriz. Peki sende olmayan meziyetlerle övülmek seni memnun eder mi?
Sende olmayan meziyetlerle seni öven biri için ne düşünürsün?
Sende olmayan meziyetlerle seni öven biri için ne düşünürsün?
Cevapla