İltifat alınca ciddileşenlerden misin yoksa “abartma” diyenlerden mi?

Bizim odunluk heryerde devrede 😅
İltifat alınca ciddileşenlerden misin yoksa “abartma” diyenlerden mi?
Güncellemeler
5 ay
Arkadaslar görsel ironi tamamen... ciddiye alanlar olmuş. Rutin KS muhabbetleri olduğu için arkadaşla tiye aldık hepsi bu...
Güncellemeler
5 ay
Yorum yaparken dikkatli yapın lütfen.
İltifat alınca ciddileşenlerden misin yoksa “abartma” diyenlerden mi?
Cevapla