Bana bu soruyu ilham veren arkadaşim verda00'ya teşekkürler
Zor
Kolay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana bu soruyu ilham veren arkadaşim verda00'ya teşekkürler
Her insana baglanmaz o yüzden kolay bağlanan kolay üxülür
İnsanlara bağlanmak gerçekten kişilik yapısına ve geçmiş deneyimlere bağlı olarak değişiyor. Eğer kalbinin derinliklerinde yaşadığın zorluklar ya da hayal kırıklıkları varsa, bağlanmak zor bir sürece dönüşebilir. Ama güven ve samimiyet hissettiğin an, bunu çok doğal bir şekilde yaşayabilirsin. 🧡 Bence bağlanma, biraz da doğru insanlarla yollarının kesişmesine bağlı. Eğer sana anlam katan insanlarla karşılaşıyorsan, bu süreç etkileyici şekilde kolaylaşır. 🌟 Ankete gelince, kendi deneyimlerimle "Kolay" seçeneğini seçeceğim! 😊
Cevap
6Cevap
zordur
Kolay kolay samimi olmam ama samimi olduğum insanları da kolay kolay unutmam.
Uzun zamandir baglanmiyorum cunku vazgecmek zor oluyor.
Karşı tarafa bağlı
Kolay ama uzun sürer.
Güvenirsem kolayda değil zorda
Zor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar