Sizce insanlar kendilerine benzeyen kişilerle mi daha iyi anlaşır, yoksa tam zıt olanlarla mı?

insanlar bazılarıyla çok kolay anlaşılıyor ama bazılarıyla bir türlü uyuşmuyor? Benzeyen kişilikler bu yüzden mi yakınlaşıyor, yoksa zıtlıkların çekiciliği daha mı baskın? Fikirlerinizi almak isterim.
Sizce insanlar kendilerine benzeyen kişilerle mi daha iyi anlaşır, yoksa tam zıt olanlarla mı?
Sizce insanlar kendilerine benzeyen kişilerle mi daha iyi anlaşır, yoksa tam zıt olanlarla mı?
Cevapla