
Peki sizce en uygunu hangisi?
#İlişkiler
#AşkınÖmrü
#ZıtKutuplar
#Kafadarlar
#KizÜye 💙



ortak noktaların uyumu ilişkinin sürekliliği için gerekli bir durumdur. .. erkekle kadının sadece farklılığı birbirlerini cekmeli onu sevmeli ona aşık olmalı. .. o zaman farkedeceğiniz değişiklik size güzel gelir evlilikte ilişkide insnalar bibilerini ne kadar keşfetmek isterse bu bağları da o kadar kuvvetlendirir. .. birini tercih ederken, benzerlik aramayız sadece eksik yönlerimizi tamamlarız. .. anlaşmak için duygularını konuşturanilmen gerek. . yoksa bu dünyada onlarca kıza ya da erkeğe baksan yalnız kalırsın
Kendimin kopyasını istemem aman ki kendimi çekemem sonra mazallah 😂
EİG için teşekkür
Hiçbir çift birbirinin tıpkısının aynısı olamaz, hayata bakış açısı ve kafa yapısı benzer olmalı onun haricinde zevkler vs farklı olabilir, sorun yaratmaz.
Eig için teşekkür ederim :)
Cevap
9Cevap
bana benzeyen biriyle birlikte olmam ozentilik veya taklitcilik olarak algilarim ve bu benim sinirimi bozar orta karar benzerliklerimiz olsun ancak zit bir karakteri de olmasin
Anlaşma konusunu bilemem de yüz şekilleri birbirlerine benzeyen çiftleri gördüm.
Benim 2 arkadaşım var öyle birbirine çok benzeyen. Yanlış hatırlayamıyorsam bilimsel olarak uyumlu karakter evlilik ilişkisi uyumlu olduğu belirtiliyordu.
Birbirini benimseyen çiftlerde yıllar geçtikçe gen alışverişi oluyor
Bence konunun benzemek veya benzememekle alakası yok. Olay zevk meselesi. Birisiyle hiç benzemezsin ama onun bir huyuna ya da birçok huyuna aşık olursun. ya da çok benzersin ama huylarından soğursun. Yani mesele senin bir insanda ne sevdiğin. Ama genelimize bakıcak olursak çoğu insan kendine benzeyen insanı daha yakın görüyorlar.
Zıt olunca birbirlerini tamamlarlar ama ilk önce anlaşmak lazım o da zordur başarınca mutluluk kaçınılmazdır
İlişki olsun da benzemese de olur😄lükse bak
Valla bence zıtlar daha iyi anlaşır
Hep öyle oldu bende en yakın arkadaşımla tek ortak yönümüz yoktu mesela artık zamanla birbirimize benzedik ilk yakınlaştığımızda iki zıt insandık
çok benzer kişiler bir süre sonra sıkılır..
Zıt insanlar birbirlerini tamamlarlar
bence de benzeyenler. hep zıtlar denk geliyor. 😢
zıt kutuplar kavgasız ilişki yurumez
Bence birbirlerini iyi tanıyanlar iyi anlaşır
Her huy benzerse sıkıntı kardeşş
Zıt kutuplar birbirini çeker
benzeyenler tabi
Benzemeyenler
Anlayış meselesi
benzemeyenler :D
aynı olanlar tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar